Rainproject

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
poizauber

Rainproject

Beitrag von poizauber »

Ein Dankeschön an alle Partybesucher. es hät also guät grumplet!!!!!!!
Bis zur nächsten Mal Mfg Baumeister BTP. Ps Slatschi du hesch supper saund gmacht :---))))
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

also chum grad erscht jetzt hei und mini füess sind tot man die scheiss bladere ja wie au immer super colli party gsie bis u tnacht net so der supie soun aber mer chan ja net alles ha und meeeeeeeeeeggggggaaaaa viel lüt am abe aber geg der morge ischs mer hammer gange supi sound und der überaschigs dj am schluss het mega lang gschpielt wirklich ich hans voll gnosse und namal an all die dete gsie sind fiiiiiiiinnnnnnddd i hammer das er all cho sind unds isch super läsig gsie hehe aso mercie an alle und natürlich den organisatoren

schönie grües bastian bis nächschtmal im wald bey
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

infos vo fotis wer no cool bey namal
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Hammer Party gsi...häd mer also spass gmacht bis am Abe chli ufem Dancefloor ume zf"l"i"l"ze ...GRINS hoch 3

Mer duet hüt zwar so zimli alles weh aber da isch es guets Zeiche....isch also prächtig abgange.

Hoffe bald wieder uf so es Fäschtli

THX BTP
Bild
Fantagirah

Beitrag von Fantagirah »

Möcht mich ganz herzlich bi BTP bedanke, dasi a sonere hammer Party han dörfe uflegge!! DANKE, für dChance, für die guet Stimmig und für dä fein zNacht vom Bruno. =D>
Ich hoffe ich dörf bald widär mal dEhr ha, anere BTP-Party zSounde! [-o<

Midimal: riese Komplimänt! Aso shät mi ächt fascht hine use ghaue! Absolut geniale Sound.
Freu mich scho uf dini CD!

Wünsche eu allne e schöni Wuche. Fit wird ja niemert sii... :doubt:

PS: Es ganz speziells "DANKESCHÖN" an André & Schelling
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Dr.Magnus »

Hey Roger häsch wider was würkli scHöööns uf d bEi gsteLLt!

Han fReud gHa! Aber us irget eme Grund hät das mit em Räge nöd so klappet *smile*

bIs gLi =)
Anacsa

Yepa

Beitrag von Anacsa »

Also ich möcht mi de BTPler au grad bedanke
das mer händ dörfe bi euch go sunde, es hät also sehr
spass gmacht. Wätter isch wieder wie letscht weekend eifach
nur de hammer gsi, am morge nochli sünnele und dänn mal
friedlich hei gfahre.
Alles in allem isches e sehr friedlichi und cooli party gsi.
Greats Kris =P~
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bhabrâ »

merci vil mol für die wunderschöni party.de sound gege früehmorge bes woni gange be isch hammer gsi. het mi richtig erfüllt.
üsi Pics werde demnächscht mal ufere hompage erschiine, wo mer no müend kreiere u ume bastle.
liebi grüess
gnömli
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
analog-shocker

Beitrag von analog-shocker »

phhhuuuuuu, das esch es feschtli gsi, hehehehehe, ossert dass ned grägnet hed, hed alles gstomme....hmmmmm
händer i dere chorze ziit alles perfekt öber dbühni brocht, danke noeinisch dassi ha döffe cho spele, esch also super stemmig gsi ofem platz..................

bis bald

simi
Jones
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jones »

abr hallo hallooo, alles parat alles parat?

lääck bis mer denn äntlich mal zu dem schöne plätzli gstose sind...- uh lang simmer ide pampa umegstrielet und niemärt het würkli ä ahnig gha wos dure gad.. 8-[

s het gfätzt :mrgreen: :n55 gracias
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
rubidum

Beitrag von rubidum »

also de wäg esch scho zemli schlächt(gar ned) kenzeichnet gsi..ond das kei stutelbus gfahre send hani ou rächt schlächt gfonde..foralem am morge hani fascht nöme möge bes zom bus latsche...

ond met hets donkt die schinwärfer händ brutal bländet..schösch esch deko hamer mäsig gsi ond de sound esch ou klasse gsi..
sSummi

Beitrag von sSummi »

Sodeli, jez bini au mal registriert und därf endli mini Kommentär dezue gäh :-k

De Samstig isch meeeeeeeeeega gsi und ich möcht mich bi eu allne ganz herzlich für die paar Stunde weg vom Alltag bedanke! Es sind alli da gsi, das isch s’Schönschte gsi… dezue no de richtig Sound, en schöne Platz mit Deko und de perfekti Sternehimmel… was wet mer no meh? \:D/
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."

Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

VERMISST VERMISST WIRD:

En gras gruene Kaputzepuli mit mene mehrfarbige ufnäher uf der Rücksite.... Da isch min lieblingspulli...... SCHNüFF

Bitte Bitte wänen öber gfunde hät es PM a mich.... DANKE DANKE

CU ALL
Bild
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

@rumidum....muesch halt gah solang no magsch ;o)

hehe nei nei...äs isch scho bitz müehsam gsi die Strass entlang zlaufe bis zur Party. Und das säg Ich als Fahrer. Laago mio das isch än Strecki gsi wo dAutofahrer än 80ger bis 120ger duffe hend. Äs isch stockdunkel gsi und vo mir us gseh saugföhrlich für die Lüüt wo ad Party gloffe sind. Rächts und links uf dä Strass. Da hettmer iirgendwas müese mache oder än andere Wäg kännzeichne.

Aaaaber alles anderi eifach schön gmacht gsi. Die ganzi Idee mitem Itritt und dän sHinderelaufe...eifach genial. Schön versteckt und vo divorne hed mer nix mitbecho...ächt supi =D>

Au dä Platz sälber isch herzig gmacht gsi. Bin amu richtig zfride heicho.

Danke vill mal BTP-Team.
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

ja de wäg eschs sziel, gell? :lol: aber daser solang het müesse sii?

janu, schlussändli semmer ja doch no det acho, dasch dhauptsach und es
het sech uf jede fall glohnt!!! es supper schöns plätzli händer eu da usgsuecht..und so schöne sound esch gloffe, vorallem am morge wos de langsam hell worde esch, de wii hämmer extra deför ufghobe.. O:)

danke BTP...bis zum negsten mal ihr lieben
Antworten