Immer mehr Leute an Partys

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

ich finde es auchen ein bisschen blöd wen seh vile leute kommen so wie in der mondshiva party und es ist schon schade auf der anderen art hat man aber auch recht das sich alle die wollen daran beteilige dürfen die wollen das einzige as man kann ist darum bitten das wen sie kommen auch friedlich bleibt aber he freut euch auf den winter da haben wir unsere ruhe und alle bekannten leute wieder
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

wer hat angst vor dem bösen fremden?

goa wird noch mehr publikum anziehen!

ist halt eine relativ ungezwungene sache im vergleich zu anderen bummbumm nts nts-szenen, und drogen für jeden geschmack gibts (viel zu) leicht an jeder ecke, und goas sind auch nicht so die schwanzparties wie anderswo mit 80-90% männernanteil... ideale voraussetzungen für all die hedonistischen judihui-birefigg-individualismus-wochenendgestalten!

find ich aber ok, es müssen ja nicht nur ungewaschene zwerge im elfenkobold-trudi-gerster-look rumrennen. und vielleicht führt ein anderes publikum auch mal zu einer abkehr von den ewig gleichen schnarch-dekos und zu einer besseren kundenorientierung (kalte getränke! funktionierende garderoben! toiletten bei denen man nicht mehr oben mehr rauskotzen muss als unten scheissen! shuttleservices die nach fahrplan und von nüchternen menschen gefahren werden!).

und von wegen gewalt/gewalt gegen frauen: entweder die fresse halten und akzeptieren, dass es grössere fische als man selbst ist, gibt; oder die securities holen, aber bitte mit genauer personenbeschreibung; oder rüber gehen und die situation selbst regeln. rumheulen = nix nütz.
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

kobolda hat geschrieben:wenn du so Sachen von anderen Menschen siehst, (wie die Typen mit Frauen umgehen) sei einfach froh und dankbar dass du nicht so bist. Jedem auf seinem level.
Sorry aber das finde ich verdammt intolerannt!oder hab ich was falsch verschtanen! wenn ich sowas she gehe ich auf das arschloch zu und sags ihm normal ins gesicht und stehe nicht dumm nebendran und bin froh dass ich nicht so bin und genau dort liegt der fehler!!

Ist das die EInstellung von den meisten??zuschauen aber selbst nicht handeln?

Ich bekam letztens am hauptbahnhof zürich eins in die fresse von sonem glatzten,springerstiefel, Bomberjackenmann! glaubst du jemand hat was getan nein alle haben sie zugesehn und manhce habe ich gehört sagen : "Ja läck wiso hetter das jetzt gmacht" dnen hets mer eifacht glanged und denn bini halt chi usgraschtet und han umegschreit!! villicht bini de meischte lüüt wienen psycho iecho aber isch mer eigentli glich!!!

wasi demit wet säge dass wenn doch öppert soöppis gseht denn söller doch handle und ischriite!! findes wichtig dass de Zämehalt beschtah blibt wer schad wenn jede einzelne sin droge trip gnüsst und sich en schiisdräck um das kümmered wo um sich ume passiert!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Joss hat geschrieben:
kobolda hat geschrieben:wenn du so Sachen von anderen Menschen siehst, (wie die Typen mit Frauen umgehen) sei einfach froh und dankbar dass du nicht so bist. Jedem auf seinem level.
Sorry aber das finde ich verdammt intolerannt!oder hab ich was falsch verschtanen! wenn ich sowas she gehe ich auf das arschloch zu und sags ihm normal ins gesicht und stehe nicht dumm nebendran und bin froh dass ich nicht so bin und genau dort liegt der fehler!!

Ist das die EInstellung von den meisten??zuschauen aber selbst nicht handeln?

Ich bekam letztens am hauptbahnhof zürich eins in die fresse von sonem glatzten,springerstiefel, Bomberjackenmann! glaubst du jemand hat was getan nein alle haben sie zugesehn und manhce habe ich gehört sagen : "Ja läck wiso hetter das jetzt gmacht" dnen hets mer eifacht glanged und denn bini halt chi usgraschtet und han umegschreit!! villicht bini de meischte lüüt wienen psycho iecho aber isch mer eigentli glich!!!

wasi demit wet säge dass wenn doch öppert soöppis gseht denn söller doch handle und ischriite!! findes wichtig dass de Zämehalt beschtah blibt wer schad wenn jede einzelne sin droge trip gnüsst und sich en schiisdräck um das kümmered wo um sich ume passiert!
Hesch du oebbs gmacht, als du gseh hesch wi de typ dem meidli ad bruescht glanget hett?
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

das_auge_gottes hat geschrieben:... ungewaschene zwerge im elfenkobold-trudi-gerster-look....
Muahahahaa ich chan nümme. Hehe du bisch sooo däne, ächt. :-({|=
*poink*
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Joss hat geschrieben:
Sorry aber das finde ich verdammt intolerannt!
ich glaube du hast dich vertippt. du meinst wohl eher gleichgültig oder ingorant :)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

abraxas hat geschrieben:ich glaube du hast dich vertippt. du meinst wohl eher gleichgültig oder ingorant :)
hehe, ich glaub du hast dich auch vertippt ;)
Cat hat geschrieben:
Nicolas hat geschrieben: Meiner Meinung nach war früher die Szene überschaubarer. Man kannte sich. Ich vermisse die alten handgezeichneten Flyer. Ja ich bin altmodisch und mag den Düdelsound. Genau dieser Stil hob sich vor 10 - 15 Jahren vom Trance und seinen Brüdern ab. Ja! Housemucke kann auch geil sein zum tanzen, Latino und Slow auch, aber "Goa" (vorallem 94-98 produzierter Sound) ist einfach spiritueller (es gibt natürlich auch sehr viel gute Musik die heute gemacht wird). Es löst in mir eindeutig etwas aus (auch ohne drugs). Und genau wegen diesen Erlebnissen mag ich diesen Stil mit seiner Partykultur und den Menschen, welche den Spirit leben.

Exzessiver Drogenkonsum, Gewalt, Dekodiebstahl, Betrug, Abriss und Neider gabs aber auch schon immer. Das ist nicht neu und wird sich nie ändern. Was sich ändert sind die Drogen, welche mehrheitlich konsumiert werden und das spürt man dann...
Du sprichst mir aus dem Herzen ;o) =D>
Oh Gott! Ich höre meine Grosseltern .. hört doch endlich mal auf mit diesen ewig langweiligen "Früher-war-alles-besser" Geschichten! Ihr habt sicher Recht, aber wie langweilig die Welt doch ohne Veränderung wäre ... und ständig den goldenen Jahren nach zu trauern ist einfach nur peinlich. Im Altersheim habt ihr dazu noch genügend Zeit!
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

esch doch alles zom chotze!
es redet alli immer vo dem geile Spirit wos anere ''goa-party'' söll ha!
wo denn? ond wen denn? es gspört doch jede sälber
ond vorallem jede sin eiget spirit! esch doch för jede chli anderscht!
also lömers wies esch ond wies werd!
du nur well nöd drus chunnsch musch nöd chotze.

ich weiss gwüssi lüüt kenned de spirit nöd. aber ich ha ihn gseh, und vieli anderi au. de gids. ihr chönnd devo usgah dasses ihn gid. das isch e tatsach und kei subjektivi wahrnehmig. subjektiv isch nur ob mer fähig isch tatsache zerkenne. oder ob mer das will. aber dasses ihn gid, das isch definitiv so. oft wird er vertriebe, aber das ändered bis jetz no nüt a siinere existenz. dass jede sin eigene spirit hät, stimmt au. aber das isch en andere und persönlich-individuelle spirit; de goaspirit isch en kollektive.
solang de sound sech ned in Ländler-HipHop-Pop-Kulti-Sound verwandlet
esch mer de rescht eigentlich scheiss egal
ich weiss nöd obs gmerkt hasch, aber genau das passiert. viel sogenannte "goa" oder psychedelic-irgendwas unterscheided sich vom prinizip her keis bizli vo konkret krass hiphop oder pop. d'verpackig isch chli andersch, aber dbeweggründ und de pseudocharakter vo dere musig isch genau sgliiche. d'massage isch ganz eifach ; "ich bin de krassischt". wenn jetz die eint musig geiler findsch als die ander, isches öpe so, wie wenn GC geiler findsch als FCZ.

ich has da scho oft gschriibe... wenn a goas zu 90% nur musig lauft, wo us pavianianische beweggründ produziert wird, dann werded partys au immer pavianischer. isch eu schomal ufgfalle, das eifach 90% vo de musig genauuu gliich tönt? musikalisch sind viel lüüt eifach voll im film. irgendwann wirder langwiilig und ab zum nöchschte film.... es gid aber musig die isch film- und ziitlos! nur so zum das mal festhalte

würi musig mit herz oder ähnlichem laufe, wäri vieles andersch. und säged nöd, brüelle hilft nüt! ich versueche da aktiv was degege zmache.

und ja, droge mached natürli au was us. wenns nach mir gächt, gäbts ade partys kei alk, kei tabak, kei speed und kei cola. eifach so, dassmer müsst mit sich selber, de lüüt und de musig fertig werde und siinere müedigkeit und vor allem siine gfühl nöd chönnt usem weg ga. was droge konsum abelangt, herrscht eifach e extremi feigheit.... immer siine gfühl und em "eigentliche" uswiiche... zszszsz...

(und ja... hmm hihi, mich schiissed so biiträg nöd a, hihihi. und ich säg jetz au nöd *ichbinweg".... ich han viel usduur und ich ha ziit.... viiiiiieeel ziit muahahahah)
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

Kollegoli hat geschrieben: ich weiss gwüssi lüüt kenned de spirit nöd. aber ich ha ihn gseh, und vieli anderi au. de gids. ihr chönnd devo usgah dasses ihn gid. das isch e tatsach und kei subjektivi wahrnehmig. subjektiv isch nur ob mer fähig isch tatsache zerkenne. oder ob mer das will. aber dasses ihn gid, das isch definitiv so. oft wird er vertriebe, aber das ändered bis jetz no nüt a siinere existenz. dass jede sin eigene spirit hät, stimmt au. aber das isch en andere und persönlich-individuelle spirit; de goaspirit isch en kollektive.
hmmm, ich weiss ja ned, isch aber chli es elitärs denke wo du da an tag leisch... numme goa bringt de spirit z'stand?!? nene... was gseit worde isch, nämli das mer de spirit i sich treit, das isch wohl eher wahr. und wenn den so es grüppli mensche uffenand trifft, den chan mer a amene andere ort zu andere sound so "kollektivi-spirit-erfahrige" sammele!!!
und ja, droge mached natürli au was us. wenns nach mir gächt, gäbts ade partys kei alk, kei tabak, kei speed und kei cola. eifach so, dassmer müsst mit sich selber, de lüüt und de musig fertig werde und siinere müedigkeit und vor allem siine gfühl nöd chönnt usem weg ga. was droge konsum abelangt, herrscht eifach e extremi feigheit.... immer siine gfühl und em "eigentliche" uswiiche... zszszsz...
und a dere ussag chani ned biipflichte. kiffe, e und halluzinogeni droge sind ok, de reschd isch scheisse?!? wie i a scho gseit han kenni gnueg lüüd wo a uf speed lached und "spirit" verbreitet, sogar uf cola kenni es paar friedlichi nase (unglaublich, aber wahr) ... defür hani scho ömlis gseh wo so uf em trip gsii sind das de lüüd uf decki pisse hend welle, wells nüüd meh grafft hend.

jede sell das und soviel neh wie er vertreit und das er no lache chan... eigenverantwortig wer es thema... aber ned "verbot"...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

jaja, der gute alte spirit. ist wie bigfoot: niemand hat ihn gesehen, aber alle behaupten es gibt ihn.

kinder, geht doch einfach auch mal an parties ohne das ganze goa geblümel und stellt fest: es gibt auch ein leben ausserhalb zeckistans (und ja, sogar mit spirit!)
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
Raumgleiter
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Raumgleiter »

und täglich grüsst das murmeltier..... #-o
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!

"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

numme goa bringt de spirit z'stand?!?
hanich das jemals gseit? nur wells seinte gid, heissts ja nöd, dasses sandere nöd gid...?
aber ned "verbot"...
aso verbot hani eigentlich nöd gmeint.
ich wür lediglich nüt abüüte. insbesondere kei alk. wenn öper was will, söllers selber mitbringe. ich find dlüüt söttet meh fürd party mache und sich nöd eifach bediene lah.

klar gids viel lüüt, wo mit cola und speed oder weissnödwas chönd umgah. gar kei frag. doch fürd masse isches imho relativ klar, was vertreit wird und was nöd. chaschs eifach gegeüberestelle: wieviel lüüt händ problem mit em eine - wie viel lüüt händ problem mit em andere. wenn gnau drüber nahdenksch, chunnsch schnell ufe lösig.

und zudem gahts mir eifach drum, dass viel lüüt mit ihrem drogekonsum ihrne gfühl usem weg gönd, stimmt das öpe nöd? und uf speed, alk oder cola chasch nunmal diine eigentliche gfühl besser usem weg gah als uf hallucinogen, oder nöd?

druck ich mich eigentlich so falsch/schlecht us?
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

ich han da au no so ne asicht zum ganze!
also mer chan zummerziet als gerburtschtete vo neue wie ihr nene went echte goaner aluge. und zwar wie ihr selber bemerkt hend sind zummer immer so kolege vo der kolege und de kolege partys ! das heisst all die die neu chömet wedet vilicht so feschtgfresse das sie gar nem gah wend wie ich selber! i bin au erscht im summersend dazue cho aber sit her jedes wuchenend duse gsie . mit mine lüt am hüpfe und ja nur so chömet neui dies ernscht meinet dezue mir sind all mal serscht mal an ne party gsie¨! oder? also cham mer die summer partys a dene viel mit gschlept werdet als gerburtschtunde vo neue goaner betrachte und imm winter gsehm mer den wers ernschthaft pakt het. so das wer mini asicht i find die file lüt au net toll bin aber au eimal eine vo denne gsie

wie ihr all au!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

niemand hat ihn gesehen
doch ich!
es gibt auch ein leben ausserhalb zeckistans
ohni scheiss!!!?!?!

nei aber chli ufmerksamer dörfsch imfall scho lese... goapartys sind geil und goaspirit gids *nicht gleich* nur goapartys sind geil und nur a goas hats spirit. isch de unterschiid so kompliziert? mussis mit playmobil veraschauliche?
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

vil kennet de spirit. wen ihr de went gönd a chlieni partys zum bischpiel die in iilanz isch hammer gsie wiso gönnd ihr au a dmondshiva party isch doch klar gsie das es det kein spirit! het wie gseit imm winter hem mir eusie schöne chline partys und spirit gnueg freuet euch uf das!
Antworten