Sali Zämä
Mir(Asrael, Pilzli und viel meh, die sich i däm Forum nöd güssäräd hend) händ im Februar a däm Platz mini Geburtstagsparty organisieärt und äs hät eifach alläs vo A-Z klappet gha. Wieso?
1. Euses Ziel isch nöd gsi Gäld us därä Party schöpfä, obwohl mir als Dekoteam au eusi Uslagä händ. Mir hend aber trotzdem am Schluss schöni 1000.- idä Hand gha, um d`Mieti für üsi Dekowerkstatt und Musig-Ruum zahlä.
Ich mag jedärä Org. dä Gwünn gönnä und find das äu guät so. Aber äs söll eifach nöd ums Gäld gah!!
--Man kauft mit Geld Sachen, die man nicht braucht, um damit Leute zu beeindrucken, die man nicht mag.--
Mal äs Wort ah all die Lüüt wo da Reklamiäräd über die 20.- Itritt, obwohl mich die Härti wieäs idie 20.- gfordäräd hend au chli krass gfunä han, aber das zahl ich gärn mal au nur scho für ä 2-Täg Party, obwohl ich zur zit wenig gäld han.
@Partybesucher: Sind doch froh, das äs Lüüt git wo ihri Freiziit inwestiäräd um für eu Partys zmachä!!!!!!!
Isch nähmlich än risä ufwand für die das nöd klahr isch!!!
2.@Org: Klahr sind die meistä Partybesucher SAUHÜND gsi (betrifft wahrschindlich niämerd wo da gschribä hend hoffi wenigstens) aber ihr hend eu das ganz allei selber zuä z`schribä und au das mit dä villä Lüüt münd hald nöd bi Goabase oder susch no überall eui info drischribä!!! Voralläm nöd bi Partys wo idä nächi vo Züri isch, da isch ja klahr, das ganzä Clubvolk chunt! Hätt au am Sa so usgseh!!!
Wie immä Indoorclub zmitzt i däm schönä Wald eifach dä Horror!!!!
Ich han 150 Flyer gha und 2 Täg vor dä Party no is Mysticalforum da und äs sind meh als 200 Lüüt gsi und das sind gnuäg gsi für dä Patz het nöd meh wellä!!!!! im Februar !!!!!
3.@Org: Ich weiss das öpert vo eu a minärä Geburtstagsparty gsi isch (was ich sehr beduurä) aber dänn hetti eu söllä klahr sie, dass dä Platz für Maximal 500 Lüüt langäd!! Klahr hets au Platz gha für meh aber a däm Platz chömäd all Waldstrassä zämä und äs het Wandärär wo mer nöt dörf verärgärä und au d`Ross nöd zvergässä mir hend bi jedäm müssä dä Sound abstellä wo durä hend wellä und das sind einigi gsi!!!!
Tipp: Mir hend alli Wandärär zu Gratis Getränk,Kaffi und Chai iglädä obwohl nur wenig Chai gnoh hend isch nä zuspeckt gsi bi all dänä hüpfändä lüüt
Ich glaubä so chamä die lüüt erreichä und ihräs chli Bürgerliche lidä äs bitzli lindärä und glich zitig lüütät die sicher nöd dä Schlümpf ah!!
Apropo Schlümpf sind bi eus keis einzigs Mal cho obwohl mer Länger und Lüter g`Soundäd hend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mir sind nöd die Einzigä wo gern im Wald sind und mehr münd Respekt uf änand näh!!!
Äs git no vill meh zägä aber das ghört nöd i das Forum wänn d`Org. no öppis ah mich zägä hend, dänn bitte persönlich mal anärä Party.
Ich finds schand, dass äs so wiit hätt müäsä cho und hoffä das ihr vill vill drus glährnt hend. Ich meinä damit all Org. ich uf jedäfall han mini schlüss drus zogä.
Han eigentlich wellä mini nächschtäi Geburiparty döt fiirä aber ich glaub nöd das us däm öppis wird!!!!!
Händ ihr richtig guät gmacht!Bravo!Bravo!
Gruss Luca