Zwickis Geburi (=
- Dr.Magnus
- Gold Member

Hey schöns Fästli xi! (=
Folgendes, han us versehe en Samsonite Grau-SchwarZe Rucksack mit hei gno woh genau glich usxeht wie mine aber nöd mir isch!
Eventuell hät de bsitzer vo dem voZüüglüche, exquisite Modäl min Rucksack mit hei gno!
Wär froh um es Pm oder es Mail für en ustusch! (=
dr.magnus@gmx.ch
greZzzzzzli
Folgendes, han us versehe en Samsonite Grau-SchwarZe Rucksack mit hei gno woh genau glich usxeht wie mine aber nöd mir isch!
Eventuell hät de bsitzer vo dem voZüüglüche, exquisite Modäl min Rucksack mit hei gno!
Wär froh um es Pm oder es Mail für en ustusch! (=
dr.magnus@gmx.ch
greZzzzzzli
- Asrael
- Platin Member

von vor dem anfang bis zum schluss dabei
zügelakt
mega aktion xi
danke an alle
hinter und vor dem Vorhang

himmlische massage , merci bienchen , träum träum
alle miteinander "party" HERRRLICH
schwer / niemals Erreichbar / Wiederholbar / einmalig . friedliches zusammensein Träum
fasst überhaupt kein abfall (miniiiimal) ,nur in den säcken kams dazu.....
Animi Defectus hat die arbeit erfolgreich gemeistert
?? wer denkt au so ??
Grüeeeessli
und au as ehriker berggeissli, und de verkohlti toast
von vor dem anfang bis zum schluss dabei
zügelakt
mega aktion xi
hinter und vor dem Vorhang
himmlische massage , merci bienchen , träum träum
alle miteinander "party" HERRRLICH
schwer / niemals Erreichbar / Wiederholbar / einmalig . friedliches zusammensein Träum
fasst überhaupt kein abfall (miniiiimal) ,nur in den säcken kams dazu.....
?? wer denkt au so ??
Grüeeeessli
und au as ehriker berggeissli, und de verkohlti toast
Zuletzt geändert von Asrael am Mo 4. Jun 2007, 15:26, insgesamt 2-mal geändert.
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch

vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch

- Gnömlii
- Platin Member

hey hey diho & jipaa!!
woww das isch den weder mal en hammer fridlichii geborii party gseh!!
location plus Lütlis 1 A oberhammer
MERCIII ZWIEBACK
lg euches
Gnömlii mit 2 ii
woww das isch den weder mal en hammer fridlichii geborii party gseh!!
location plus Lütlis 1 A oberhammer
MERCIII ZWIEBACK
lg euches
Gnömlii mit 2 ii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

heeeeee lüt hehe :ctf2: also erscht mal ! super gsie wie immer halt hehe! i has sehr gnosse zu dem han i mie mie mal wieder voll wohgfült zwüsche dene ganze bekante gsichter!! aso fazit
zwibak mercie das es dinetwege zur party cho isch und mercie Hugo
unds isch schön das ihr all cho sind bey bey zeme bis nechschtmal im wald

zwibak mercie das es dinetwege zur party cho isch und mercie Hugo
unds isch schön das ihr all cho sind bey bey zeme bis nechschtmal im wald
Zuletzt geändert von bloodflower_of_psy am Mo 4. Jun 2007, 11:48, insgesamt 2-mal geändert.
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
hmm....
ziemlich einfach gewesen die party zu finden,war dann auch schon etwa um 2.00 da....
super schöne location,mega gemütlich ein friedliches zusammen sein....mit der lautstärke konnte ich mich aber net anfreunden...
greetings
ziemlich einfach gewesen die party zu finden,war dann auch schon etwa um 2.00 da....
super schöne location,mega gemütlich ein friedliches zusammen sein....mit der lautstärke konnte ich mich aber net anfreunden...
greetings
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
Bob Marley
Go Go Gadjettooo!!!
Huhuuuuuu....
So, muss ez au mal no was loswerde. Also erschtens mal es riesigs DANKESCHÖÖÖÖN an alli Helfer, wo die Party trotz allne Schwierigkeite und Hinderniss dochno zum Tätsche bracht hend. Ihr sind alli Super gsi!!!
Danke Hugo dass du eus als Alternative de Schnurrberg zur verfüegig gstellt hesch. Isch defintiv s beste gsi womer no hend chönne drus mache.
...Han das echt nonie gseh das e Party so schnell aneklöpft worde isch und denn no im dunkle, ohni Leitere und nur mit de allernötigste Hilfsmittel.
Super sach isch natürlich au wie schnell de wechsel vode Location umegange isch. S hed sowiit ich weiss jede recht schnell mitübercho. Nur 2 chliini grüppli sind tatsächli no uf de Hönggi gange....
Sorry gell, chasch nöd immer günne!
Liveacts!!! Ihr sind beidi würkli geil gsi!!! Nomal grosses Lob und Dankeschön an Raphi und an Gnoooooos.
So, ich mach ez aml chli sound, schriibe spetaa nomal...
So, muss ez au mal no was loswerde. Also erschtens mal es riesigs DANKESCHÖÖÖÖN an alli Helfer, wo die Party trotz allne Schwierigkeite und Hinderniss dochno zum Tätsche bracht hend. Ihr sind alli Super gsi!!!
Danke Hugo dass du eus als Alternative de Schnurrberg zur verfüegig gstellt hesch. Isch defintiv s beste gsi womer no hend chönne drus mache.
...Han das echt nonie gseh das e Party so schnell aneklöpft worde isch und denn no im dunkle, ohni Leitere und nur mit de allernötigste Hilfsmittel.
Super sach isch natürlich au wie schnell de wechsel vode Location umegange isch. S hed sowiit ich weiss jede recht schnell mitübercho. Nur 2 chliini grüppli sind tatsächli no uf de Hönggi gange....
Sorry gell, chasch nöd immer günne!
Liveacts!!! Ihr sind beidi würkli geil gsi!!! Nomal grosses Lob und Dankeschön an Raphi und an Gnoooooos.
So, ich mach ez aml chli sound, schriibe spetaa nomal...
Danke Zwicki und hälfer für dea schön party.
als ich mit ubbercho ha das party verschobe zie isch ha ich nod vill erwartet uffem bergli. abber als ich acho bin hats fast scho usge wea ihr dea ganz party dert plant hettet.
Es hat richtig spass kmacht zum sounde. guts lüt und stimmig.
danke fürt party und bis nächstes mall
als ich mit ubbercho ha das party verschobe zie isch ha ich nod vill erwartet uffem bergli. abber als ich acho bin hats fast scho usge wea ihr dea ganz party dert plant hettet.
Es hat richtig spass kmacht zum sounde. guts lüt und stimmig.
danke fürt party und bis nächstes mall
juhuu!
absolut schööns fäschtli gsi!
han mich riesig gfreut uf de life act vom subconsciousmind, wills jetzt doch scho es rächts ziitli her isch, woni die musig live han dörfe gnüüsse. es isch eifach meega schön gsi und hät uu vill verschideni empfindige i mir uusglöst. liebi und schmerz, glück und truur, dankbarkeit und ehrfurcht... bin dur all die gfühl duretreit worde und mängisch isches so intensiv gsi, dass es mer träne id auge tribe hät. huuu, merci raphi...
nachher s dj-set vom zwieback hani super gfunde... ich bin bi fullon ja immer ober-kritisch, aber das isch echt geile sound gsi! han mi voll chöne uustobe.
uu, und dänn psygnosis...ich han es ziitli brucht zum is tanze driicho... aber irgendwänn häts mi packt und nüme loslaa. wunderbari erdigi, mystischi und tüüfi musig. das isch echt es bsunders tanzerläbnis gsi, meeeerci, es hät mega guet taa! (ich bruuch unbedingt e cd vo dir!!)
nachher hani zersch mal chli pause und energietanke bruucht...aber wo de (kolleg-) oli afange hät sini musig gspile hani mi mit letschte chraftreserve uf de dancefloor gschleppt. wär zwar gern nochli länger aneghängt, wili wüki nachem stundelangem tanze uuu huere schlapp gsi bin, aber ich han eifach nöd chöne widerstaa... und es hät sich voll glohnt, es isch nomal meega abgange... bin froh gsi, dass am schluss au chli sanfteri lieder cho si, susch wäri glaub irgendwänn zämeklappt, hihi...
also, fazit: supergeili abwächsligsriichi musig, gueti lüüt
und gueti stimmig! bin hüt hundemüed, aber glücklich und zfride.. 
absolut schööns fäschtli gsi!
han mich riesig gfreut uf de life act vom subconsciousmind, wills jetzt doch scho es rächts ziitli her isch, woni die musig live han dörfe gnüüsse. es isch eifach meega schön gsi und hät uu vill verschideni empfindige i mir uusglöst. liebi und schmerz, glück und truur, dankbarkeit und ehrfurcht... bin dur all die gfühl duretreit worde und mängisch isches so intensiv gsi, dass es mer träne id auge tribe hät. huuu, merci raphi...
nachher s dj-set vom zwieback hani super gfunde... ich bin bi fullon ja immer ober-kritisch, aber das isch echt geile sound gsi! han mi voll chöne uustobe.
uu, und dänn psygnosis...ich han es ziitli brucht zum is tanze driicho... aber irgendwänn häts mi packt und nüme loslaa. wunderbari erdigi, mystischi und tüüfi musig. das isch echt es bsunders tanzerläbnis gsi, meeeerci, es hät mega guet taa! (ich bruuch unbedingt e cd vo dir!!)
nachher hani zersch mal chli pause und energietanke bruucht...aber wo de (kolleg-) oli afange hät sini musig gspile hani mi mit letschte chraftreserve uf de dancefloor gschleppt. wär zwar gern nochli länger aneghängt, wili wüki nachem stundelangem tanze uuu huere schlapp gsi bin, aber ich han eifach nöd chöne widerstaa... und es hät sich voll glohnt, es isch nomal meega abgange... bin froh gsi, dass am schluss au chli sanfteri lieder cho si, susch wäri glaub irgendwänn zämeklappt, hihi...
also, fazit: supergeili abwächsligsriichi musig, gueti lüüt
ch find uf dere party söttmer zuekünftig ufbaue...isch sie nöd aifach genial xi? super fridlich? diä wunderbari stimmig, en huufe tolli liebi mänsche,- hald diä ganz familie. han scho e rise froid gha am bahnhof z winti, woni diä rise meute waldmänschli xeh han
sofort isch klar xi es wird herlich
dankevillmal
°°Dance Into The Neverland°°
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa s isch wohl alles scho gseit worde 
s isch eifach wunderschööön gsi
zerst woni ds line-up ghört han so boaaaaaaaaaa u spöter wos gheisse het sie isch is turbethal verschobe worde hets gmacht zpuiiii u soooones grosses lache ufem gsicht gha wie scho lang nümme
die Location mit dere Musig u de erst no en son schöni chlini liebi party jaaaaa i hätti auna viiiel länger welle blibe aber höm kompromiss mit de eltere gha *schnüff* aber die party wirdmer ganz speziell in erinnerig blibe 
i han mi meeega gfreut subconsciousmind endli mal live zerlebe het mi meeega gfreut hihi nochem de act verbi gsi isch hani eis paar gaaanz schöni fuessabdrück im bode hinterla hihi han immer chönne i mini fuessstampfe träte
hihi und am zwiiiiiiiibaaaaack sis set isch meega schön quitschig gsi hetmer meega gfalle
und zum schluss no de monsieur gnoooos jaaaa eeerdnussbutter
mer bruche erdnusskostüm jawohl 
jäääsooooo demfall
bis zum nöchste mal
ds fuseli
s isch eifach wunderschööön gsi
i han mi meeega gfreut subconsciousmind endli mal live zerlebe het mi meeega gfreut hihi nochem de act verbi gsi isch hani eis paar gaaanz schöni fuessabdrück im bode hinterla hihi han immer chönne i mini fuessstampfe träte
jäääsooooo demfall
bis zum nöchste mal
ds fuseli
- Zauberhäxli
- Platin Member

Juhuuuuu, so ä lässigi Party gsi!!!! Ich han mi scho lang nüme durchs Band so wohl gfühlt anere Party.
Bi scho uf em Weg gsi nach Höngg, won i äs sms übercho han, dass die Party amne andere Ort isch. Dänn han i halt schnell no en Umweg über Züri gmacht und det ä Kollegin abholt und ab ischs gange nach Turbethal.
Det acho uf em schöne Bergli, sinds immer no am dekoriere gsi und Musig isch no sehr lislig gsi. Aber macht ja nüt, hauptsach tanze au wänn i fascht die einzig gsi bin. Mit dä Zit sind dänn immer meh Lüt itroffe und han mich sehr gfröit, Lüt zgseh wo i scho lang nüme begegnet bin. Dänn isch au dä Sound lüter worde und plötzlich sind ganz vil am tanze gsi.
Ich bin wie verzauberet gsi vu däm Ort und vu däre friedliche aber festige Stimmig under dä Lüt! Am Morge wos langsam hell worde isch und ich dä schön Wald und Ussicht ha chöne gnüsse, häts mer dänn grad no vil meh gfalle. Dänn isch Subconciousmind cho, hoho so schööööööön!!!! Ha sin Sound uf CD gha (wo i leider nüme han
) und darum scho gwüsst was mi öbe erwartet. Aber live isch es um ein vielfaches berührender gsi, bi zu jedem einzelne Tönli am schwebä gsi. Dänn ischs witer gange mit em Zwieback wo so richtig guete aber soooooo fetzige full on bracht hät, dass äs mir i däm Moment grad chli zvil worde isch zum tanze. Deswegä han i dän en Spaziergang mit eme Kolleg gmacht wo mir chli Rueh gäh hät. Dä live-act vum Psygnosis hät mir richtig guet tah, so erdig und vertröim zum tanze isch genau srichtige gsi i däm Moment, du häsch sooo wunderschöni Musig gmacht, merci vilmal!!!! Nach em Psygnosis han i echt nüme chöne so müed bin i gsi, drum bin i dänn au gli s`Bergli durab gloffe.
Merci nomal alne wo die Party trotz unglückliche Umständ (züglä wäg dä Polizei), i so churzer Zit ermöglicht händ. Äs isch sooo schöööön gsi, dass i sogar am Mäntig no zur Arbeit gschwebt bin und en grosse Smile
druf gha han!
Ich hoffe es git bald wider mal ä Party a däm schöne Ort.
Bi scho uf em Weg gsi nach Höngg, won i äs sms übercho han, dass die Party amne andere Ort isch. Dänn han i halt schnell no en Umweg über Züri gmacht und det ä Kollegin abholt und ab ischs gange nach Turbethal.
Det acho uf em schöne Bergli, sinds immer no am dekoriere gsi und Musig isch no sehr lislig gsi. Aber macht ja nüt, hauptsach tanze au wänn i fascht die einzig gsi bin. Mit dä Zit sind dänn immer meh Lüt itroffe und han mich sehr gfröit, Lüt zgseh wo i scho lang nüme begegnet bin. Dänn isch au dä Sound lüter worde und plötzlich sind ganz vil am tanze gsi.
Ich bin wie verzauberet gsi vu däm Ort und vu däre friedliche aber festige Stimmig under dä Lüt! Am Morge wos langsam hell worde isch und ich dä schön Wald und Ussicht ha chöne gnüsse, häts mer dänn grad no vil meh gfalle. Dänn isch Subconciousmind cho, hoho so schööööööön!!!! Ha sin Sound uf CD gha (wo i leider nüme han
Merci nomal alne wo die Party trotz unglückliche Umständ (züglä wäg dä Polizei), i so churzer Zit ermöglicht händ. Äs isch sooo schöööön gsi, dass i sogar am Mäntig no zur Arbeit gschwebt bin und en grosse Smile
Ich hoffe es git bald wider mal ä Party a däm schöne Ort.
JePaDiiiiiii
das esch wörklich en geniali parti gsii..gueti lüüt..super sound..schööns örtli...kei tötschli's wo ehre abfall im ganze wald verteilt hend..d'stemmig - eso wie si emmer söt sii..en voll ond ganz glongni ond grandiosi parti (trotz em chline zögli-zwöschefall met de schlömpf, hani zwar gar nöd metbecho weli erscht am morge cho be
)
es RiisE DanKEschönd nomOL adie liebe lüüt wo das möglich gmacht hend..
bis zum negschte tänzli
PiiS Philine
das esch wörklich en geniali parti gsii..gueti lüüt..super sound..schööns örtli...kei tötschli's wo ehre abfall im ganze wald verteilt hend..d'stemmig - eso wie si emmer söt sii..en voll ond ganz glongni ond grandiosi parti (trotz em chline zögli-zwöschefall met de schlömpf, hani zwar gar nöd metbecho weli erscht am morge cho be
es RiisE DanKEschönd nomOL adie liebe lüüt wo das möglich gmacht hend..
bis zum negschte tänzli
PiiS Philine
Um die Probleme unserer Zeit zu lösen,
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !