Edit :
Chunsch Du denn mal als Bond-Girl ane Party ?
Weisch das Bond-Girl vom Goldfinger, die wo komplett vergoldet gsie isch.
Mich chöntsch au grad drah näh und verchrome, wär denn als Terminator 2 underwägs, so voll im flüssig-Metall Look...
Edit :
Chunsch Du denn mal als Bond-Girl ane Party ?
Weisch das Bond-Girl vom Goldfinger, die wo komplett vergoldet gsie isch.
Mich chöntsch au grad drah näh und verchrome, wär denn als Terminator 2 underwägs, so voll im flüssig-Metall Look...
meeeeeerrrrcccciiiiiiiiiiiiiiiii vüu mau- i bi mega froh, si die 4 jahr lehrziit endlich verbi... als vergoldets bondgirl ane party- warum nid! i wär ja ar quelle!!!! du im flüssigmetall- look- au ke schlechti idee! die vorstellig- muahahahahahaha!
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
hochbauzeichner-lehrling, noch 1 jahr lang (hoffentlich )
isch aber nit so mis ding, hani gmerkt, werde nachem militär irgendwas anders sueche... wenn möglich im winter Snowboard-Lehrer-mässig irgendwas sueche... schusch na kei plan, was i nachher will mache
isch bin eine Hure des Systems, leite ein Lager in Dietikon...
nich viel Geld für viiiel arbeit...hmmmpf
hab ma Schreiner angefangen, musste wegen Stauballergie abbrechen. Machte dan die ACM (Academy of contemporary music), wusste danach nich genau wie weiter und bin dann irgendwie in der Logistik gelandet:)
rizraz hat geschrieben:ich glaub das sofill am schaffe sind lit dara das nur die wo am schaffe sind de ganz tag zit hend vorem pc im forum sache zschriebe
i ha die ziit nid- i nimme mer se!!
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
aso i ha mini usbildig ir generali versicherig gmacht u ha 5 jahr sorge vo andere luet mues alose und meh oder weniger de psycholog spile..isch sau glatt gsii die ziit ir versicherig..doch was so abgoht isch underschti schublad..
tja den hani mis geld mit pizzakurier, im buero, playstation promotine, marlboro promotione und abteiligschef, 1 jahr e firma fuehre und de rescht bini am reise, reise und am was au immer mer uf reise macht....
u wenni zrugg chum hmmm..den gangi wider...jawohl
proscht
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
auso, i ha grad vorgester erfahre, dass i mini lehr als galvanikerin erfolgrich bestande han! *megafreu* jz triibts mi im juli nach prattele, woni witerhin als galvanikerin wird schaffe und im august d'berufsprüfung no wirde afange. wenn i glück ha bini i 2 jahr dipl. galvanikerin wo darf lehrline usbilde (scho sit jahre e traum vo mir).
Jawoll gratuliere dir auch herzlichst zu deinem beshctandenem abschluss kann mit dir mitfühlen wie gross der Stein ist der dir ziemlich warscheindlich vom herzen gefallen ist hab am montag vergangener woche auch den bescheid bekommen das ich durch die LAP gekommen bin!also bin ich seit gut einer woche "eidgenössisch diplomierter Gärtner"^^
also i ha i junge johre mol physiotherapeut glehrt, was mir aber scho sehr schnell mol verleidet isch. denne ha ig heilpädagogik gmacht u de no theologie studiert. jetz schaff ig s erste mol i mim läbe so richtig...als jugendarbeiter