Dealer - DEIN Freund und Helfer?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Dealer - DEIN Freund und Helfer?

Beitrag von das_auge_gottes »

In Anlehnung an einen bestehenden Thread mit ähnlichem Titel meine Frage an Euch: Was haltet ihr von Dealern, speziell an (Goa-) Events?

Ich halte meine Meinung noch ein wenig zurück, da ich das erstmal als offene Frage in den Raum stellen möchte.
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
souris
Silver Member
Silver Member

Beitrag von souris »

Ohne Nachfrage gäbe es auch keinen "Markt"!
nüchtern ausgedrückt....
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

schwierig usz'drucke, dass au so übere chunt, wie ichs säge will...

i versuechs eifach mal kurz und bündig.

bin allgemein froh, gits dealer. grad anere goa-party, wo ja droge meh oder weniger dezue ghöred (sprich allgemein, nit nur für mi). i fahre nit gern mit droge mitm auto irgendwo ane ame samschtig-abig... drum bini froh, chani det bezieh, det konsumiere, det usnüechtere und denn widr hei fahre.

werde vielleicht nach ein paar meinungen noch einmal meinen senf dazugeben... etwas ausführlicher und auch aus einer anderen perspektive betrachtet...
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

weder fründ no helfer!

i finde nid, dass droge zure party derzueghöret- überhaupt nid!!!! sorry zwergnase, aber do muess i entgegeha. i findes immer wieder bedenklich, dass es lüüt git, wo eifach nid ohni droge a goapartys chöi... säge nid, dass du so bisch- aber es gits zu genüge...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso freund und helfer wär wohl chli übertriibe.

allgemein gseh, findich dorgehandel moralisch öpe gliich wie handel mit anderem, sofern nöd mit scheisse gstreckt und mit eme minimum a verantwortig verchauft wird.

a partys.... müehsam oder besser gseit "unförderlich" fürs ganze partygschehe findich dealer, wo nur chömed, zum profit mache. die luschtigschte sind die, wo di dann no aquatsched "pille, filz, speed blahblah".... mit dene chani nöd würkli was afange und grob gseit sinds eher störend als hilfriich a partys. lüüt wo eineweg a partys chömed und nebebii no was verchaufed, okee..

wie hüt scho mehrmals gseit, findich de alkoholhandel a partys teilwiis störend. er isch au de drogehandel in grösstem ussmass und es wär mal e überdenkig nötig.

allgemein gseh, fändichs besser sini droge usserhalb vo de party zbeschaffe (au alk). so isches partygschehe meh ufd party selber grichtet und nöd no multihandelsplatz. zudem wär das natürli au bewilligungs und co - technisch en fortschritt.
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

meli hat geschrieben:weder fründ no helfer!

i finde nid, dass droge zure party derzueghöret- überhaupt nid!!!! sorry zwergnase, aber do muess i entgegeha. i findes immer wieder bedenklich, dass es lüüt git, wo eifach nid ohni droge a goapartys chöi... säge nid, dass du so bisch- aber es gits zu genüge...
i akzeptier dini meinig völlig. nur i han nit welle säge, dass droge dezueghöret im sinn vo, es muess so si, sondern im sinn, dass es halt eifach so isch und du nie wirsch e goa-party ohni droge erläbe...

und i finde zigarette und alkohol genauso e droge wie psychadelischi Droge oder Amphetamin. Mitem einzige Unterschied, dass es legal isch und (leider) vo de allgemeine Gsellschaft akzeptiert wird im Gegesatz zu "harte" Droge. I dem Sinn find ich Alkhohol doch im Grundsatz öppis schlimmers als "harti" Droge.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

man könnte das ganze geldproblem für die party organisatoren damit abfedern, indem der dealer die eintritte der partygänger bezahlt, je mehr er verkauft hat.
0wn3d

Beitrag von 0wn3d »

:bla
Zuletzt geändert von 0wn3d am Fr 20. Jul 2007, 09:28, insgesamt 1-mal geändert.
nitrous
Gold Member
Gold Member
Beitrag von nitrous »

@ kollegoli: prost..! :n55 bin leidenschaftlicher bierliebhaber, da käme ich total zu kurz..
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

Oink hat geschrieben:Gibt es echt immer noch Leute die ihre Drogen auf der Party kaufen? tststs #-o :n55
i fahre nit gern mit droge mitm auto irgendwo ane ame samschtig-abig... drum bini froh, chani det bezieh, det konsumiere, det usnüechtere und denn widr hei fahre. ----->siehe Text oben...
0wn3d

Beitrag von 0wn3d »

Zuletzt geändert von 0wn3d am Fr 20. Jul 2007, 09:28, insgesamt 1-mal geändert.
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

wiso nit... wenn ich am abig öppis zu mir nimm, bin ich am nächste tag nachem mittag wider ohni Problem fit zum fahre. Ich entscheide nach mim Befinde, wenn ich wider is auto stige. und es isch immer guet usecho. und im fall, dass i mi nüme fit fühle, chönti immer na s'auto stah la...
0wn3d

Beitrag von 0wn3d »

Zuletzt geändert von 0wn3d am Fr 20. Jul 2007, 09:27, insgesamt 1-mal geändert.
bliblablup
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bliblablup »

Sägs nöd, Party ohni Bier > no thx! :wink: Und nei.. ich wird nöd agressiv.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Schön wäre es, wenn die Leute die an Partys irgendwelche Substanzen verkaufen, von sich aus ein Teil des Verdienstes an den partyorgs. abliefern würden =D>
Denn ohne jemand der die Party auf die beine stellt,sind nicht soviele "Kunden auf einem Haufen" :-k

Zum Glück langet mir mis Quöllfrisch woni selber mitnimm :wink:
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Antworten