Phonetics @ Züri-Fäscht, 6 - 8. Juli 07, Hof Graue Gasse

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Bombadil
Silver Member
Silver Member

Phonetics @ Züri-Fäscht, 6 - 8. Juli 07, Hof Graue Gasse

Beitrag von Bombadil »

Sind am Samschtig a de Limmat entlang Richtig Central gloffe und händ eigentli scho wele hei (vorher na gschwind in Rosehof ieglueget, zwar geile Sound, aber vieeelzviell lüüt)...Plötzlich gsehni so en Laser zwüsched de Gasse dureschiine und seg zu minere Fründin, da gömmer jetzt na gschwind go luege...und siehe da....da isch ja na mächtig was loos gsii, ganz nach em Motto: "de beat isch am pumpe, alli lüüt sind am gumpe!!":mrgreen:

Es isch meeeega geil gsii!! Super-gmüetliche-Arschwackel-Sound und chaibe schön dekoriert na dezue...BIG THANKS A EU FüR DIE GEIL PARTY!!! =D>
de Laser isch gad na s'Tüpfli uf em i gsi! Super-Stimmig, cooli Lüüt, geile Sound, was wett mer meeh...Mer händs mega gnosse!!

Bis zum nächschte Mal...
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Ich war Freitag Nacht dort. Es hat unendlich gerockt! Mein Kompliment an die Artisten! Genau mein Geschmack. Alles Perfekt! Bitte mehr davon! Hüpf hüpf
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
talaa

Beitrag von talaa »

du bisch au döt gsi bombadil? Gar nid gseh höhö.......abartig viu Lüt gha aber zum glück es plätzli gfunge....hammer sound gsi :D geili "locatiion".....bitte gli wiedermal so ne Party outdoor :)))
Bombadil
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bombadil »

talaa hat geschrieben:du bisch au döt gsi bombadil? Gar nid gseh höhö.......abartig viu Lüt gha aber zum glück es plätzli gfunge....hammer sound gsi :D geili "locatiion".....bitte gli wiedermal so ne Party outdoor :)))
ja lueg au da ane *gg...s'frölein talaa :)
jop, isch würki super gsi...ich hoffe es gaht dir und dine engel au so guet wie mir zur Ziit...hoffe mer gseht sich wiedermal! kleiner Tipp: 1. September frei bhalte...muesch unbedingt a eusi party cho, bechunsch denn sicher na es sms vo mir...wird gööil!!

machs guet und heb der sorg!
küssli
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 0x1d »

bi am samstig morge au uf em heiweg gsii woni ufeimal dä deftig sound ghört han =D
bi gad au na für es stündli verbii ghüpft ;)
dä sound hät mer voll gfalle! ... nöd z überlade, kei düdel.. genau min gschmack ;) vilicht biz meh tb-303.. sus isch alles paletti gsii ;)
cha mi da nu aschlüsse... meeeeh devo!! =D
deko hani no luschtig gfunde.. igsperrti vögeli *gg*
Zuletzt geändert von 0x1d am Mo 9. Jul 2007, 14:06, insgesamt 1-mal geändert.
Phony
dj
dj
Danke!

Beitrag von Phony »

Danke, allen die gekommen sind und diese Stimmung gezaubert haben. Es war echt einmalig und das mitten in Zürich. Um es mit Matijas (auch MJ genannt) Worten von Samstag zu sagen: "Danke Züüüri!" :jump:
Danke an unsere wunderBARe Crew an der Theke. Ihr wart unersetzlich.
Danke an unsere U-25 Crew ;)
Soviele kräftige Arme zusätzlich sind Gold wert und die Beats habt ihr uns auch schön um die Ohren geschlagen. Das kann ja noch heiter werden.
Danke auch an unsere LL-SM's (*) - war echt voller Einsatz der sich auch sicht- und hörbar gelohnt hat.
*LL-SM = Licht-Laser-Sound-Menschen
Ein riesiges dankeschön an die ganze Crew, das war eine super Leistung.
Nur schon der Abbau in 3 Stunden war vom feinsten. =D>
Was bleibt noch zu sagen? Nicht viel, ausser dass der Song den Chipsy beim Abbau immer gesungen hat sowas von gepasst hat: "Crazy People..."
Also hoffentlich bis zum nächstenmal.

LG_Beni
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

Ja hat echt Spass gemacht :-), und der Sound wie immer auch vom feinsten. Die käfig deko ist wirklich ein Blickfang gewesen <g> :-)

Grüessli
CyBird
Platin Member
Platin Member
Beitrag von CyBird »

satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

isch echt mega speziell gsi! alti, bekannti lüt wiedermol troffe, oder ebe nid troffe, obwohl de cheibe platz gar nid so cheibe gross gsi isch...(*zwinker*@talaa,drachi und&cO)..
thanks to phonYs
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 604freund/Psykas »

bin leider nur am fritig gsi, und ergend wie hani xvkillist&rocco anerscht
in erinnerig gha...! (neme ah die wo det xi send wössed wani meine...)
aber suscht hetts wörkli mega grockt, cool dekoriert, zmitzt im niederdorf,
feeeeeeeeeeetts soundsystem (sganze niederdorf hett bebbt ;-)) zwar chlei
vel lüt, aber super sound abem morge am 2i! vom samstig chani leidr nix
säge, esch aber secher na meh abgange...!
vieln dank den phonetics, und bis zum nächsten mal...! O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Phony
dj
dj
Bilder!

Beitrag von Phony »

Falls jemand Bilder gemacht haben sollte, wäre ich sehr froh um eine Kopie davon. Leider ist unser Fotograf ausgefallen diesesmal. Bitte PN an mich oder ein Mail über den Link auf: http://phonetics.ch
Danke_SeriousBenson
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

es hät grockt. han zwar no immer ruggeweh vom schräge bode aber d location und d liechtshow sind einmalig gsi!!!!! immer s gliich bi de phonetics: nu eifach geils fäscht!
Plus

Beitrag von Plus »

ich wollte mich auch auf diesem weg für die fantastische nacht bedanken, habe schon lange nicht mehr so durchgetanz!!! great job!!!! :jump: Bild Bild
Bild

:ove:
Plus
Rusty
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rusty »

Ich war zwar nicht lange auf platz, doch was ich mitbekommen habe hat mir sehr gut gefallen...vorallem dass es doch trotz zürifäscht schön dunkel war auf dem platz. ( Dem müllsack über der laterne sei dank)
Guter sound,nicht zu laut, aber angenehm druckvoll. Gute stimmung, funktionierende bar, und deko war ja auch noch genug da. Fands sehr gelungen, in 3 jahren hoffentlich wieder....
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Antworten