ja das vertahni scho, melliandra.
dennoch findich verbüüte e sehr schlechti idee und e verdammt billigi lösig. sproblem isch dann eifach mal schnell wegkehrt.
zu viel isch scho verbote.
mit somene verbot schützt mer villicht die eine, aber me schadet defür anderne. ich finde kollektivstrafe immer scheisse. es isch eifach nöd in ornig, dass öperem öpis verbote wird, nur well öper andersch unfähig isch. be einige andere theme führt genau das verhalte, zu extreme problem und viel meh leid. (zb drogepolitik). bevormundig isch nunmal eifach nöd dlösig. en mensch muss verantwortig lerne, um fascht jede priis. und die lernter nunmal nöd, wennmer ihn überall bevormundet.
me gsehts resultat vo dere bevormundig sehr brachial... wie die jürg shco gseit hät.. mir läbed inere gsellschaft vo schlappschwänz. verantwortigsunfähig.
wieso denn muss immer alles beschützt werde? me merkt doch zu was das führt? de schutz wo die einti person enere
andere gewährt führt meistens 1. zum leid vo dritte (unschuldigi werded bestraft (völlig denebed)) und 2. zur ewige unmündigkeit vom
andere. natürli nöd i allne fäll, aber i dene, wos um so sache gaht.
wenn eltere ihres chind oder herrli ihre hund wennd ane party mitnäh, dann sölleds. wenns öperem nöd passt, dann chamer ja mitenand rede. und wennmer halt kei gmeinsami lösig findet... na dann, isches halt so. das isch dwelt. es gid nunmal kei universelli bestimmige, wie öper sis chind erzieh muess, das isch jedem sis eigene ding und söll wenn scho, im private rahme klärt werde und nöd durch verbot.
Was mich denn aber mega stresst isch, wenn en Hund a de Goa isch, sies
Herrchen nid ufpasst und ich mich nacher unwohl fühle will en verstörte
Hund ume lauft.
das stört mich au. aber das isch dann mis problem und ich finds ehrlichgseit zimlich frech, deswege anderne, unbeteiligte öpis go verbüüte. wenns eim so stresst, chamer ja mit em herrli rede, es zämeschiise und wenns sii muess au abschlah. aber dann passiert das, well mer d'situation gseh und nahdenkt hat, nöd eifach präventiv und pauschal und so, dass alli, au die wo unschuldig sind, e fuscht überchömed.
scheisse passiert. es isch so. aneluege oder wenigstens toleriere (=erdulde), aber nöd präventiv de fluss demit verschmutze!