Also!Party isch eigentlic nu Friedlich gseh!!!!nur u wenig Lüt und sie isch u glii am Morge Fertig gsehSchad sind gad Schlümpfliis cho,wo de Dancing Devil live Act gmacht hed!!
Aber mercii glich für Party
lg
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ ॐReAdY tO fLyॐ ॐMasala-Chaiॐ ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
jopp da hend ois halt d polizischtä en strich durd rächig gmacht... ich froi mich scho uft LärmBusse woni dörf Zahlä ;-( Ansonsten hani eigentlich zimmlich dä Fun ghaa. BigThanx an Ambassa und Anacsa wo echt hammerSound gmacht hend! Und ich dänk das es für es fäschtli wommer i 4 täg organisiert hend echt Fett gsii isch ! Knatterföhn prod. FTW!!
Cheers Doix
Musik drükt aus was nicht in worte gefasst und worüber zu schweigen unmöglich ist
hans au es hammer fästli gfunde. vorallem für so es spontans! isch was ganz speziells gsi so ganz ohni dekko:D.. nur schad das dschlümpf eifach genau im falsche moment cho sind. hend eifach eue live act versaut:( jetz wo i eu endlich mal outdoor het chöne gnüsse. bin ja den a de hypnotica no mal zum schluss in gnuss cho:D. au sufstelle het spass gmacht. vo mir us chömer da bald wider mal mache. bis bald!!
hehe tiptop so was ghört mer gern... mal luege was de doix meint!?! gaht eifach es ziitli lang nüme unter sim name usert es git doch kei buess.. oder was au immer. schust heb i scho au mal de chopf ane,hehe. mal schaun, e schlecht i idee wers sicher ned:D