3-5.8.07 - Summer's End Festival 2
-
Sven
da kommen mir fast die Tränen...
Hey Jungs,
es esch hammer z gse was us minere Poschtcharteidee vom Sontig entstod. Ich danke jetzt sch allne wo metmached.
Ond es esch esch ächt schön z gse, das es no Lüt ged wo ninig völlig abgstompft oder verblödet send.
wiiter so!
Sven
es esch hammer z gse was us minere Poschtcharteidee vom Sontig entstod. Ich danke jetzt sch allne wo metmached.
Ond es esch esch ächt schön z gse, das es no Lüt ged wo ninig völlig abgstompft oder verblödet send.
wiiter so!
Sven
- Waldfrieden
- Gold Member

han die party im gross und ganze guet gfonde. organisation und deco chan ech nur sagen: chapeau, wüsste echt nicht was man da noch besser machen kann, ausser: ich fand 45franken für einen tag schon ziemlich viel, zumal 2 tage gleich teuer war wie einer...
soundmässig überzeugte es mich nicht so sehr... cyber cartell enttäuschten mich persönlich, von space buddha war ich positiv überrascht, grundsätzlich bevorzuge ich halt doch eher das alte zeugs.
nur einen negativen punkt möchte ich noch erwähnen: als ich sonntags nachhause ging erfuhren wir nach 20min warten, dass wir mit dem poschti zur nächste fahren müssen. wir mussten ca 1.5stunden warten. für mich kein problem, da ich mich eh dazu entschloss die gegend zu geniessen und demnach lief, nur: am vorabned wurde mir gesagt dass der shuttle uns auch zurück bringt am sonntag. wenn ich schon 45fr für einen tag bezahle, finde ich es nicht zuviel verlangt mich zu orientieren dass in diesem örtchen vielleicht alle 2 stunden ein bus fährt den ich nehmen habe und mich nochamls 5 franen kostet oder einen shuttle zu organisieren. ansonsten alle tip top. imho die schönste der grösseren goas die ich bisher erleben durfte...
han die party im gross und ganze guet gfonde. organisation und deco chan ech nur sagen: chapeau, wüsste echt nicht was man da noch besser machen kann, ausser: ich fand 45franken für einen tag schon ziemlich viel, zumal 2 tage gleich teuer war wie einer...
soundmässig überzeugte es mich nicht so sehr... cyber cartell enttäuschten mich persönlich, von space buddha war ich positiv überrascht, grundsätzlich bevorzuge ich halt doch eher das alte zeugs.
nur einen negativen punkt möchte ich noch erwähnen: als ich sonntags nachhause ging erfuhren wir nach 20min warten, dass wir mit dem poschti zur nächste fahren müssen. wir mussten ca 1.5stunden warten. für mich kein problem, da ich mich eh dazu entschloss die gegend zu geniessen und demnach lief, nur: am vorabned wurde mir gesagt dass der shuttle uns auch zurück bringt am sonntag. wenn ich schon 45fr für einen tag bezahle, finde ich es nicht zuviel verlangt mich zu orientieren dass in diesem örtchen vielleicht alle 2 stunden ein bus fährt den ich nehmen habe und mich nochamls 5 franen kostet oder einen shuttle zu organisieren. ansonsten alle tip top. imho die schönste der grösseren goas die ich bisher erleben durfte...
Ich cha mich eigentlich de durchuus positive vorhergehende Post nur aschlüsse! Ich bin ebefalls total verzauberet vo dere super-hyper-glungene Party! Wo ni dört obe acho bin, hät's mi schier zu de Söckli use ghaue! Hett eigentlich viel weniger erwartet! Boah, de Ober-Hammer! Geeeeeeeeeeeniali Deko! RESPECT! Soundsystem isch ja de Hit xi! Ogge, ha mi zum Teil e chli meh nach hindere müesse verkrüümel, aber isch ja jedem sälber überlah, ob er wott Ohropax i d'Lauscherli ine drucke oda nöd. Ich für min Teil ha lieber de Grind umeschwunge....Heheheh! Soundmässig bini durchuus positiv überrascht xi, obwohl vo Cyper Cartell bini enttüscht xi. Am Afang hät's voll gräblet und han ihn zum erschte mal ghört, aber was hät das "wiesi Händschli und Trillerpfieffe"-Getöne churz zwüschet inne sölle? Najo, es händ dänn ziemlich viel Lüüt ufghört tanze und händ sich vum Dancefloor wegbewegt, das hät ihn dänn gläubs schlussendlich eines besseren belehrt und es hät wieder guet tönt. Space Buddha (de eigentlichi Grund für mich warum ich uf Rona cho bin) hät mich wieder mal voll überzüügt. Ha sälte en Artist xeh, wo so viel Positivität und Herzensgüte uustrahlt. Würkli 1A!
Ich dänke au, dass mer d'Harmonie gspührt hät vo unter em Organisations-Team gherrscht hät, denn ohni die wär's niemals möglich xi so e wundervolli Party uf d'Bei z'stelle.
Und natürlich last but not least e grosses Dankeschön a Rona! Ha de Boge scho usdruckt und wird en minere Fründin au no ghä! Danke für die geniali Idee! Jöööö, härzig die paar Rona-Iiwohner wo au sind cho go luege! Heheh, händ Ihr die au xeh?
Nomals DAAAAAAAAAAAAAAAAAANKE VIELMALS FÜR DIE GENIALI PARTY! Bi s'nögschte mal ganz sicher wieder debii!

Ich dänke au, dass mer d'Harmonie gspührt hät vo unter em Organisations-Team gherrscht hät, denn ohni die wär's niemals möglich xi so e wundervolli Party uf d'Bei z'stelle.
Und natürlich last but not least e grosses Dankeschön a Rona! Ha de Boge scho usdruckt und wird en minere Fründin au no ghä! Danke für die geniali Idee! Jöööö, härzig die paar Rona-Iiwohner wo au sind cho go luege! Heheh, händ Ihr die au xeh?
Nomals DAAAAAAAAAAAAAAAAAANKE VIELMALS FÜR DIE GENIALI PARTY! Bi s'nögschte mal ganz sicher wieder debii!
Treat people like you want to be treated. Peace, Love & Light!
haloooiiii
e super schöni party hani bi eu dörfe erläbe... hans zwei täg lang wüki meega gnosse. e wunderschöni fründlich-fröhlichi atmosphäre hät gherrscht und obwohl so vill lüt cho sind hani mi als teil vonere familie gfühlt, eifach wäg de guete seele und will mer gmerkt hät, dass vill liebi und engagement i alles gsteckt worde isch (es richtigs deko-muesum zum stuune häts gha, voll herzig...
)
father oblivion, merci für de voll betrippti sound, das isch für mich de musikalischi höhepunkt gsi!
und s letschte lied vom urban tribe sim set hät mi voll wegtätscht, wow, isch das geil gsi...
merci scand für de factsong, han au mega freud gha..
susch hani d musig meistens voll de gääner gfunde, ich wünschti mir vo de djs echt au chli meh muet und kreatitivät...es git sooo vill betrippte sound (au vo villne geile schwiizer musiker), wieso laufed immer di gliche langwiilige hautpsach-es-hät-en-fette-bass-aber-susch-isch-nüt-dehinder-tracks?
aber egal, au wänn mer d musig nöd passt hät, hani wüki e wunderschöni ziit gha bi eu.
merci merci merci!
e super schöni party hani bi eu dörfe erläbe... hans zwei täg lang wüki meega gnosse. e wunderschöni fründlich-fröhlichi atmosphäre hät gherrscht und obwohl so vill lüt cho sind hani mi als teil vonere familie gfühlt, eifach wäg de guete seele und will mer gmerkt hät, dass vill liebi und engagement i alles gsteckt worde isch (es richtigs deko-muesum zum stuune häts gha, voll herzig...
father oblivion, merci für de voll betrippti sound, das isch für mich de musikalischi höhepunkt gsi!
und s letschte lied vom urban tribe sim set hät mi voll wegtätscht, wow, isch das geil gsi...
merci scand für de factsong, han au mega freud gha..
susch hani d musig meistens voll de gääner gfunde, ich wünschti mir vo de djs echt au chli meh muet und kreatitivät...es git sooo vill betrippte sound (au vo villne geile schwiizer musiker), wieso laufed immer di gliche langwiilige hautpsach-es-hät-en-fette-bass-aber-susch-isch-nüt-dehinder-tracks?
aber egal, au wänn mer d musig nöd passt hät, hani wüki e wunderschöni ziit gha bi eu.
merci merci merci!
- jackomo
- dj
hmmmm....
das isch ja wieder mal öppis gsi...heieiei......
mega dank a bettina und roger...wouw.....
und au mega dank a rona und umgäbig....
und as publikum
isch ja dr hammer gsi das mitärläba was da uf am dancefloor abganga isch am suntig namittag....woooooouw
¨
thx scand
het ja meeeeeega spass gmacht mit dir z`sounda. ha sälta am namittag am 3 no so viel tanzendi lüt gseh,wiea in rona.meega gsi
grosses lob gaht vo minara siita au an simon (fidimohnius/c-mohn) i ha dis set dr hammer gfunda...
camix...au dis set het mega gfäget...
und bim raphi muas i mi entschuldiga,dass i dis liead abklemmt ha...nit absicht gsi.sorry.aber uf dr bühni han i paarmal s`display vom cd player nit chöna läsa...das het huara blendet.i lan suscht eigenlich alles bis am schluss spiela.ha det gmeint es seg nuno 1 min.bis zum endi....sorry...next time
am 2 bim chai....hmmm...grad namal as sorry....ha pennt...bi aber am fritig am 2 bim chai gsi,aber alai.niemer det gsi..
wet also au säga das summer end festival het ir schwiiz an maasstab gsetzt,wiea ma as festival organisieart und dura zieat.

hoffend mir doch uf as summer end`s festival 3....................
i han uf jedafall super viel spass ka und has richtig gnossa.höhö
das isch ja wieder mal öppis gsi...heieiei......
mega dank a bettina und roger...wouw.....
und au mega dank a rona und umgäbig....
und as publikum
thx scand
grosses lob gaht vo minara siita au an simon (fidimohnius/c-mohn) i ha dis set dr hammer gfunda...
camix...au dis set het mega gfäget...
und bim raphi muas i mi entschuldiga,dass i dis liead abklemmt ha...nit absicht gsi.sorry.aber uf dr bühni han i paarmal s`display vom cd player nit chöna läsa...das het huara blendet.i lan suscht eigenlich alles bis am schluss spiela.ha det gmeint es seg nuno 1 min.bis zum endi....sorry...next time
am 2 bim chai....hmmm...grad namal as sorry....ha pennt...bi aber am fritig am 2 bim chai gsi,aber alai.niemer det gsi..
wet also au säga das summer end festival het ir schwiiz an maasstab gsetzt,wiea ma as festival organisieart und dura zieat.
hoffend mir doch uf as summer end`s festival 3....................
i han uf jedafall super viel spass ka und has richtig gnossa.höhö
- Napf-Zwärgli
- Gold Member

sodeli ändli au weder di heime a ko.
was sel i au säge eifach wondervoll gse was ehr weder mol uf bei gstellt hend es mega mega mega mega grosses danke schön an alli orgs hällfer musigmachende party freaks ond bsonders at roaner hehe roaner past doch zo de goaner hihi
es het eifach alles gstome osert das es ie de nacht klei wermer hät köne sie aber mehr hents jo alli öberläbt.
weis au nöme so was i sell schribe schlüsse mi ganz eifach de andere meinige a
freu mi scho uf nöchsts johr ond hoffemer das es nöchsts johr no meh so schöni partys get
so wönsche allne no en mega schöni woche ond gueti erholig
mfg Napf-Zwärgli by Nada Brahma
was sel i au säge eifach wondervoll gse was ehr weder mol uf bei gstellt hend es mega mega mega mega grosses danke schön an alli orgs hällfer musigmachende party freaks ond bsonders at roaner hehe roaner past doch zo de goaner hihi
es het eifach alles gstome osert das es ie de nacht klei wermer hät köne sie aber mehr hents jo alli öberläbt.
weis au nöme so was i sell schribe schlüsse mi ganz eifach de andere meinige a
freu mi scho uf nöchsts johr ond hoffemer das es nöchsts johr no meh so schöni partys get
so wönsche allne no en mega schöni woche ond gueti erholig
mfg Napf-Zwärgli by Nada Brahma
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
au ich möcht mich bedanke..
..für die schön musik
..für die kreativi und wunderschöni deko
..für de kerze teppich ide nacht.. wie 1000 lüchtendi küssli uf mini auge
..für jede tanz und jedes lache
..für jedi wertvolli begägnig
..danke dier adrian ..
..und danke für no so viel mehr.. und das vo ganzem
la la..
..für die schön musik
..für die kreativi und wunderschöni deko
..für de kerze teppich ide nacht.. wie 1000 lüchtendi küssli uf mini auge
..für jede tanz und jedes lache
..für jedi wertvolli begägnig
..danke dier adrian ..
..und danke für no so viel mehr.. und das vo ganzem
** spread the word and make it happen **
poi performance / workshops for beginners
infos&bookings@
http://www.myspace.com/khadelsol
poi performance / workshops for beginners
infos&bookings@
http://www.myspace.com/khadelsol
-
tagträumer
- Silver Member

und au ich bi wieder (leider) deheimä....
äs isch ächt dr wahnsinn gsi... unbeschriblich...
min urabus het us em letschte loch pfiffe und ghueschtet wo mir nach rund 270km am fritig obä um 6 in rona acho si...
und ich ha min wortschatz glaub verlohre gha...
numme wow.. ahhh... juhu....
vom erscht idruck überwältigt, und nach em erschte bier wieder bitz klaar im chopf, han i sganz wuchäend ei höhepunkt am andere a dörfe erläbe...
vo deko, über verpflägig, zum sound und location, vo alte und neue bekante, bis zum camping und no villne sache meh, het eigentlich alles voll passt.
( naja.. es git au paar negativ pünkt, aber die si scho vo andere erwähnt worde. und falle bi der gsamtsituation au nid würkli is gwicht)
nomol es riese dankeschön an jedi einzelni person, an jedes einzelne deko, an jede sunestrahl, an alli ""Roaner"" (für verständnis und tolleranz) und..., und...., und....
peace und blüemli, pasci[/i][/b]
äs isch ächt dr wahnsinn gsi... unbeschriblich...
min urabus het us em letschte loch pfiffe und ghueschtet wo mir nach rund 270km am fritig obä um 6 in rona acho si...
und ich ha min wortschatz glaub verlohre gha...
numme wow.. ahhh... juhu....
vom erscht idruck überwältigt, und nach em erschte bier wieder bitz klaar im chopf, han i sganz wuchäend ei höhepunkt am andere a dörfe erläbe...
vo deko, über verpflägig, zum sound und location, vo alte und neue bekante, bis zum camping und no villne sache meh, het eigentlich alles voll passt.
( naja.. es git au paar negativ pünkt, aber die si scho vo andere erwähnt worde. und falle bi der gsamtsituation au nid würkli is gwicht)
nomol es riese dankeschön an jedi einzelni person, an jedes einzelne deko, an jede sunestrahl, an alli ""Roaner"" (für verständnis und tolleranz) und..., und...., und....
peace und blüemli, pasci[/i][/b]
BURNING PUSSY
- Psydog
- Platin Member

So, hans au wieder ins Tal gschafft! Wär ja gern no a paar Täg bliibe, aber schaffe muas au sii!
Wow, das isch glaub miis Highlight vu däm Summer gsii. Uf jeda Fall was Festivals abelangt.
Deko:
Sound:
Food/Getränke/Stände:
Camping:
Zum Sound säg i nid viel. Miar häts gfalle! Einzig da Cornel (Urban Tribe) kriagt vo miar as Special-Lob! Hammergeils Party-Abschluss-Set gsii. BRAVO!!!
Also eigentlich gits nix zum bemängle. OK, Tois während vielicht besser scho am Samstig mal gleert worde, aber am Sunntig isch besser als nia!
Und für miina Sunnebrand am Samstig kann ja au niamer was dafür.
Am 2 bim Chai? Naja! Di erscht Nacht hanis voll verhange. Aber wia i khört han bini nid da einzig gsii! Ir zweite Nacht bini am 10 ab 2 cho. Isch au nid grad viel gloffa! An dera Stell as Grüassli an Lila und M!guz. Wenigschtens miar 3 händs gschafft.
Aber i han susch einigi Mysticals troffa. Hey Käpten, schön bisch au wiedermal im Land gsii!
Süsch gits nix mehr zum säge, isch glaub alles scho gseit worde!
Aber au vu miinere Siita no äs RIESEGROSSES DANKESCHÖN an Roger, Bettina, Andi und allne fliissiga Helferlein! Und natürlich dr Gemeinde Rona/Tinizong!!!
Und Danke au dr Gina. So wia du hät mi scho lang niemer me zum strahle bracht!
Und das 4 Täg lang. (Me häts glaub au gseh!) Bringa da Smile nümm vom Gsicht. Aber isch doch schön!
So, freue miar üs uf RONA 2008!
Wow, das isch glaub miis Highlight vu däm Summer gsii. Uf jeda Fall was Festivals abelangt.
Deko:
Sound:
Food/Getränke/Stände:
Camping:
Zum Sound säg i nid viel. Miar häts gfalle! Einzig da Cornel (Urban Tribe) kriagt vo miar as Special-Lob! Hammergeils Party-Abschluss-Set gsii. BRAVO!!!
Also eigentlich gits nix zum bemängle. OK, Tois während vielicht besser scho am Samstig mal gleert worde, aber am Sunntig isch besser als nia!
Und für miina Sunnebrand am Samstig kann ja au niamer was dafür.
Am 2 bim Chai? Naja! Di erscht Nacht hanis voll verhange. Aber wia i khört han bini nid da einzig gsii! Ir zweite Nacht bini am 10 ab 2 cho. Isch au nid grad viel gloffa! An dera Stell as Grüassli an Lila und M!guz. Wenigschtens miar 3 händs gschafft.
Aber i han susch einigi Mysticals troffa. Hey Käpten, schön bisch au wiedermal im Land gsii!
Süsch gits nix mehr zum säge, isch glaub alles scho gseit worde!
Aber au vu miinere Siita no äs RIESEGROSSES DANKESCHÖN an Roger, Bettina, Andi und allne fliissiga Helferlein! Und natürlich dr Gemeinde Rona/Tinizong!!!
So, freue miar üs uf RONA 2008!
- subconsciousmind
- artist

Re: uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hey Merci vill mal Jack, findi mega flott vo dier, dass die sogar no entschuldigsch da!jackomo hat geschrieben:
Anyway ich han mich meeeega gfreut es lied vo mier a sonnere party zghöre. Sisch en ehr für mich gsi, egal ob mit oder ohni schluss!
http://www.subconsciousmind.ch - meine Musik
http://www.facebook.com/pages/SubConsci ... 6632583739 - und das auch
Zum gratis downloaden:
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... o-extended
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... fuehlsweid
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... /patchwork
http://www.facebook.com/pages/SubConsci ... 6632583739 - und das auch
Zum gratis downloaden:
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... o-extended
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... fuehlsweid
http://www.subconsciousmind.ch/index.ph ... /patchwork
-
silverhaze
- Gold Member

weiss eifach nüt wo meh irgendwie kritisiere chönt

thx @ bettina und roger... super sach gsi
merci au an rona
eifach so nebed em dorf e party mache isch nid so selbstverständlich...
han do no es paar pics gfunde:
http://www.lautundspitz.ch/03_eventinfo ... 1184595883
greetz
silverhaze
thx @ bettina und roger... super sach gsi
han do no es paar pics gfunde:
http://www.lautundspitz.ch/03_eventinfo ... 1184595883
greetz
silverhaze
das war eine der schönsten parties auf der ich je war..
wir hatten wohl alle zusammen 1, 2 oder 3 magische tage in rona, ich fand schon das vorfeld der party sehr magisch... allein schon die stimmung hier im forum, nur gute vibes, jeder hat viel vorfreude verspürt, kein gezicke, kein gezocke.. auch meine vorbereitungen für dieses festival, der weg dort hin (4 h fahrt) direkt ohne verfahren und stundenlanges suchen, alles lief wie am schnürrchen...und so war auch die gesamte party, von freitag mittag bis sonntag gegen abend, ich hab überhaupt nix negatives (ausser einem einzigen dj, dessen sound ich absolut nicht leiden kann) zu sagen.
es war wirklich eine wunderschöne, zauberhafte und perfekte party
*die strahlenden menschen
*das wetter - unser sonnentanz hat gewirkt!!!
*die deko
*das essen
*der beste chai den ich je getrunken habe!!
* meine tollen nachbarn
* die landschaft
*die veranstallter die mit herz & seele das vollbracht haben
*das müllkonzept
*hab keine kaputtigen leute gesehen (sehr wichtig für mich)
*alle dj ausser einer, besonders geil fand ich tube, nygma, tassili, urban tribe, jackomo+müstik,
*hab sogar immer ein relativ ordentliches toi mit immer wc papier erwischt
*diese tollen menschen von rona, hut ab vor ihrer tolleranz, und das sie drei tage das geklöpfe ertragen haben, war sicher auch nicht so einfach..
ich war wirklich traurig als ich nach hause gehen musste, konnte mich kaum lösen, und meine gedanken verziehen sich ständig zurück nach rona, zu dem magischen örtchen wo ich alten ballast richtig abshaken konnte und mich mit soviel zauberhafter energie vollgesogen habe, ich hatte so schöne gefühle, hab sooo viel gelacht, ach es war sooo toll...

wir hatten wohl alle zusammen 1, 2 oder 3 magische tage in rona, ich fand schon das vorfeld der party sehr magisch... allein schon die stimmung hier im forum, nur gute vibes, jeder hat viel vorfreude verspürt, kein gezicke, kein gezocke.. auch meine vorbereitungen für dieses festival, der weg dort hin (4 h fahrt) direkt ohne verfahren und stundenlanges suchen, alles lief wie am schnürrchen...und so war auch die gesamte party, von freitag mittag bis sonntag gegen abend, ich hab überhaupt nix negatives (ausser einem einzigen dj, dessen sound ich absolut nicht leiden kann) zu sagen.
es war wirklich eine wunderschöne, zauberhafte und perfekte party
*die strahlenden menschen
*das wetter - unser sonnentanz hat gewirkt!!!
*die deko
*das essen
*der beste chai den ich je getrunken habe!!
* meine tollen nachbarn
* die landschaft
*die veranstallter die mit herz & seele das vollbracht haben
*das müllkonzept
*hab keine kaputtigen leute gesehen (sehr wichtig für mich)
*alle dj ausser einer, besonders geil fand ich tube, nygma, tassili, urban tribe, jackomo+müstik,
*hab sogar immer ein relativ ordentliches toi mit immer wc papier erwischt
*diese tollen menschen von rona, hut ab vor ihrer tolleranz, und das sie drei tage das geklöpfe ertragen haben, war sicher auch nicht so einfach..
ich war wirklich traurig als ich nach hause gehen musste, konnte mich kaum lösen, und meine gedanken verziehen sich ständig zurück nach rona, zu dem magischen örtchen wo ich alten ballast richtig abshaken konnte und mich mit soviel zauberhafter energie vollgesogen habe, ich hatte so schöne gefühle, hab sooo viel gelacht, ach es war sooo toll...