12.01.2008 - 5 Years Vibrative Sounds - Voltahalle Basel

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Fossegrim

12.01.2008 - 5 Years Vibrative Sounds - Voltahalle Basel

Beitrag von Fossegrim »

durchgehend geiler sound, ideale platzverhältnisse, super atmosphäre! hätte nicht gedacht das man in der sonst eher kalt wirkenden halle so geile parties veranstalten kann :-)

vielen dank an die organisatoren und auf hoffentlich bald wieder einmal in dieser location!
gluggsi

Re: 12.01.2008 - 5 Years Vibrative Sounds - Voltahalle Basel

Beitrag von gluggsi »

jä doch, mir hetts au ganz gued pässlet, in basel losst sichs ebbe scho sehr gued fiire :-({|= O:) :-$

gerne wieder!

=D>

einzigi nochteil uss minnere sicht: soundsystem nid top und teil männer schnalle halt scho nid dass sie bi ere frau mit penetrante amache nid wirklich viel erreiche...aber wie dem auch sei -> drüber stoh :-"

:P
Fossegrim

Beitrag von Fossegrim »

gluggsi hat geschrieben:jä doch, mir hetts au ganz gued pässlet, in basel losst sichs ebbe scho sehr gued fiire :-({|= O:) :-$

gerne wieder!

=D>

einzigi nochteil uss minnere sicht: soundsystem nid top und teil männer schnalle halt scho nid dass sie bi ere frau mit penetrante amache nid wirklich viel erreiche...aber wie dem auch sei -> drüber stoh :-"

:P
ha s soundsystem no rächt knackig gfunde, inklusive guete höhene. was hett der denn nid so gfalle?

zum amache: hans gar nid so oversexed gfunde, bi aber au immer gemütlich hinde umeghange :-)
gluggsi

Beitrag von gluggsi »

ha s gfühl gha dass es teilwies rächt "gräblet" hett (oder isch das nur in mim chopf gsi? O:) )...

jo du, hinte hett me sich gued chönne verkrieche, aber vorne hetts e paar "pappnase" gha...naja was sölls, sunst hetts uff jede fall gstumme und es cha nid immer alles perfekt si...
S beste druss mache und do drzue hänn vielviel positivi mensche ihre teil drzue bidräit =D>

schön gsi, freu mi scho jetzt widder uffs nächste festli [-o<
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

halli hallo zusammen
au i moecht mi bedanke und zwar nid bim organisatore team sondern........?
bi dä gäscht wo mit eus geburi gfirett hen HERZLICHE DANK AN EU
mir gsen eus bir noechschte vibrative sounds party
au no es meeeeeeeega merci an alli DJS
speziell an Q.E.D jackomo i dot und an dave
allso bis zum noechschte mohl eure hoeschi
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Basel hät grockt. Sound vom schönste, alles hät passt.
Frücht am Morge hät Power brocht bis zum Schluss und denn no für mehr uf em Heiweg .... n-smile_2191.gif n-smile_115.gif n-smile_1628.gif n-smile_0478.gif n-smile_2004.gif n-smile_2217.gif n-smile_2572.gif
white
Silver Member
Silver Member

Beitrag von white »

Ja ich wett mi da aschlüsse! De Sound isch vom feinschte gsi und Dekomässig hend sech Freunde der Tanzmusik au sehr müeh geh, isch ned grad eifach d'Voltahalle zdekoriere...
Vode Lüüt her wetti ja niemerd persönlich agrife, aber ich han sGfühl gha dases vil Touriste gha het wo s'erscht mal ane Party cho sind, vodemher ischs teilwiis au ned esoo abgange obwohls vom Sound her voll gstumme het!! DSecuritas sind au ned so goatauglechi gsi, recht asi druff und zimli aggro i de Mengi umegloffe..
DBananeaktion am Morge isch e super Sach gsi, hett eim echt grad wieder Power geh zum wiitermache O:)
Alles in allem hets mer sehr gfalle, mini Ohre hend zwar etz no en Ghörschade aber grockt hets uf jede Fall!! wiiter so vibrative sound!!
draconvibes

Beitrag von draconvibes »

Isch es würkli gueti Party gsih.Als i a Party cho bin bini zerscht ned so inspiriert gsih.Aber isch denn immer besser worde.Bi bliibe bis de sound abgstellt worde isch.No wege penetrante männer...fühl mi betroffe als maah.Weiss echt nööd was gsund isch.Obwohl i gfunde han dass d'froue sehr if blickkontakt uus gsih sind.Und mir heds gfalle.Het würkli viili gspürigi lüüt a de party gha...au männer.
Liebi Grüess
gluggsi

Beitrag von gluggsi »

draconvibes hat geschrieben:Isch es würkli gueti Party gsih.Als i a Party cho bin bini zerscht ned so inspiriert gsih.Aber isch denn immer besser worde.Bi bliibe bis de sound abgstellt worde isch.No wege penetrante männer...fühl mi betroffe als maah.Weiss echt nööd was gsund isch.Obwohl i gfunde han dass d'froue sehr if blickkontakt uus gsih sind.Und mir heds gfalle.Het würkli viili gspürigi lüüt a de party gha...au männer.
Liebi Grüess

:) ich mein au nid die gspürige lüdd, ich lieb d blickkontäkt uff dr tanzflächi, das ghöört eifach drzue und würd ich au nid als amachi verstoh [-X d gfühl hänn wirklich gstumme...
aber s hett trotzdem so es paar ussnahme geh (wie dr white gschriebe hett chönnt me die au touriste nenne) wo negativ uffgalle sind...so ussnahme gidds leider immer und überall, mir fallts eifach an ere indoor (und v.a. in dr stadt) mehr uff...
aber wie au immer, i dänk nid dass du di muesch betroffe fühle ;-)
gluggsi

Beitrag von gluggsi »

gluggsi hat geschrieben:
draconvibes hat geschrieben:Isch es würkli gueti Party gsih.Als i a Party cho bin bini zerscht ned so inspiriert gsih.Aber isch denn immer besser worde.Bi bliibe bis de sound abgstellt worde isch.No wege penetrante männer...fühl mi betroffe als maah.Weiss echt nööd was gsund isch.Obwohl i gfunde han dass d'froue sehr if blickkontakt uus gsih sind.Und mir heds gfalle.Het würkli viili gspürigi lüüt a de party gha...au männer.
Liebi Grüess

:) ich mein au nid die gspürige lüdd, ich lieb d blickkontäkt uff dr tanzflächi, das ghöört eifach drzue und würd ich au nid als amachi verstoh [-X d gfühl hänn wirklich gstumme...
aber s hett trotzdem so es paar ussnahme geh (wie dr white gschriebe hett chönnt me die au touriste nenne) wo negativ uffgalle sind...so ussnahme gidds leider immer und überall, mir fallts eifach an ere indoor (und v.a. in dr stadt) mehr uff...
aber wie au immer, i dänk nid dass du di muesch betroffe fühle ;-)
aber das hett alles gar nüdd mit dr party an und für sich z tue, die isch nämmlich geil gsi, danke!!!!

=D> :-"

möcht do dr party report thread nid wägge blöde männer "versaue" #-o ;-)
Terry

Beitrag von Terry »

isch würkli eh geili party gsi :-D möcht mich uf dem wäg be allne bedanke, für die gueti stimmig, de hammermässig sound und die viele liebe mänsche wo ume gschwirrt sind :-) hät ächt spass gmacht mit eu z fiiiire. bis bald terry
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

Hallo Goaners!

Ja, isch no e geili sause gsi. Die Goa-Touriste hendmer eigentlich nüt usgmacht bis es par vo dene am morge vor de Halle chli duregschuubed sind und ihri agressione hend müese uselah. Woni denn gange bin sind sogar d Bulle vor de Hütte gstande aber ich glaub das hend die meiste garnöd mitbecho. Naja, die einte lerneds nie...
D voltahalle find ich ansich eigentlich e geili Location wenn sie nöd so beschisse wür töne. Efach z vill Hall i dere Halle. D Soundalag wär bestimmmt geil gsi nur ischs halt nöd so eifach i sonere grosse, leere Halle e Soundalag aständig zum töne z bringe.
Alles in allem hedmer d Party trotzdem guet gfalle...
danke vibrative!
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

komplimänt ad vibrative sounds crew.hend ihr guat gmacht. O:)
schön han i dr simon wieder mal köhrt.geil din neua stuff =D> =D>
das wäg am soundsystem....? glaub jeda dj und live act het sis bescht drus gmacht.
durchgehend au guati stimmig uf am floor.
bi de hald am morga ganga. ha an wiita haiwäg vo basel weg.
uf jedafall han i as guats fäschtli ka.
thx namal ad org.
gruass us am bündnerland n-smile_hello.gif
jack
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

@jackomo

han ken DJ wele agrife, ihr sind super gsi!
gluggsi

Beitrag von gluggsi »

hett öbber föddeli g macht?
Antworten