Paragoa V
-
Kollegoli
- Platin Member

bö colin, ich weiss nöd ob di musch agsproche fühle... aso nur welld schreisch bisch sicher nöd blemblem. ich ha ja nur gmeint, dassmer nöd söll uf die lose, wo schreied und fordered, dassmer lüüter mache söll (ich nimm ja nöd a dass du das gmacht hasch, susch schande über dein haupt
), da hani nämlich au eine ghört.
-
piraña
Re: Paragoa V
...aso, wenn ne ghört hesch, denn isch es würkli z lislig gsi...Kollegoli hat geschrieben: da hani nämlich au eine ghört.
- Bahia
- Platin Member

Flying_Fish hat geschrieben:Thank You Colin!
...Jetzt wüsse mer also wer "tschuld" esch... ha ha ha...
PS: Die feine Pizzas gits den au am 26.1 a de Benefiz in Aaarau. En Guete
piraña hat geschrieben:...aso, wenn ne ghört hesch, denn isch es würkli z lislig gsi...Kollegoli hat geschrieben: da hani nämlich au eine ghört.
hehehe ich findes doch no cool , das mer schluss am End doch no alli mit Humor chönne nä, ha jetzt schnell grad echli glached!!hehehe
PS: Und an Alag mit Limiter hets am 26.01.2008 übrigens au am Benefitz, also unbedingt verbi choo!!!
Greatz Fra

NEXT BAHIA BOOKINGS
22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events
29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.
05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk
11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau
12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Also uns hat die Party auch super gefallen. Schon rein der Umstand wiedereinmal eine Openair war super (Eigentlich gehen Parties immer Winter draussen genauso wie im Sommer, nur muss man eine Schicht mehr anziehen 
Als wir mit Zug und Bus angereist sind, mussten wir eine recht lange Zeit auf den Shuttle Bus warten. Es warteten viele Partybesucher in Wölflingen und somit hat man sich schon dort kennengelernt. Es kam auch schon eine sehr familliäre Stimmung auf. Danke auch an die Beiden die dann die ganze Gruppe mit ihrem Bus mitnahmen.
Ich fand die Lautstärke sehr angenehm und angemessen. Die Aussetzer machten uns auch nicht viel aus. Dafür war die Tonqualiät der Anlage super. Was mich mehr stört ist die Begründung hier im Forum. Wenn mann 3.5 Stunden in der Nacht auflegt, dann schaut man doch auch, dass man noch so nüchtern ist, dass man die "Verantwortung" übernehmen kann. Dafür find ich wieder die entschuldigenden Worte dieser DJ's super.
Am Besten hat uns das Set von Psythagoras gefallen. Der Live Act von Vibracoustic hat uns auch sehr gefallen. Das lange Set von Bahia und Flying Fish war auch gut, hatte ganz intressante Momente drinn. Leider gingen wir dann beim Live Act von Malix. Denn hätten wir sehr gerne gehört, aber da wir nachhause mussten und keine Shuttles fuhren, haben wir uns auf den langen Fussweg gemacht.
Als wir dann in Wölflinswil angekommen sind, war ich doch etwas verärgert. Wieso müssen da viele leere Bierdosen - und Flaschen rumliegen?
Danke Christian und den Organisatoren für dieses unvergessliche Fest
Als wir mit Zug und Bus angereist sind, mussten wir eine recht lange Zeit auf den Shuttle Bus warten. Es warteten viele Partybesucher in Wölflingen und somit hat man sich schon dort kennengelernt. Es kam auch schon eine sehr familliäre Stimmung auf. Danke auch an die Beiden die dann die ganze Gruppe mit ihrem Bus mitnahmen.
Ich fand die Lautstärke sehr angenehm und angemessen. Die Aussetzer machten uns auch nicht viel aus. Dafür war die Tonqualiät der Anlage super. Was mich mehr stört ist die Begründung hier im Forum. Wenn mann 3.5 Stunden in der Nacht auflegt, dann schaut man doch auch, dass man noch so nüchtern ist, dass man die "Verantwortung" übernehmen kann. Dafür find ich wieder die entschuldigenden Worte dieser DJ's super.
Am Besten hat uns das Set von Psythagoras gefallen. Der Live Act von Vibracoustic hat uns auch sehr gefallen. Das lange Set von Bahia und Flying Fish war auch gut, hatte ganz intressante Momente drinn. Leider gingen wir dann beim Live Act von Malix. Denn hätten wir sehr gerne gehört, aber da wir nachhause mussten und keine Shuttles fuhren, haben wir uns auf den langen Fussweg gemacht.
Als wir dann in Wölflinswil angekommen sind, war ich doch etwas verärgert. Wieso müssen da viele leere Bierdosen - und Flaschen rumliegen?
Danke Christian und den Organisatoren für dieses unvergessliche Fest
nein aber auch, das waren sicher wieder diese clubber (siehe dideldum..).psyme hat geschrieben: Als wir dann in Wölflinswil angekommen sind, war ich doch etwas verärgert. Wieso müssen da viele leere Bierdosen - und Flaschen rumliegen?
- Bahia
- Platin Member

Hei Lüt sorry ich bin eifach nonig derzue cho en Mix ufznää, aber ich mache das no die nächste Täg, c u bis gliii irgendwoo im Wald oder sooo!!!
greazzz fra
greazzz fra

NEXT BAHIA BOOKINGS
22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events
29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.
05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk
11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau
12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
-
spaceangel
ha party mega schön gfonde
es esch en mega schöni location gsi.ond das wägem lut ond lislig cha passiere,jede macht mol fähler.i ha set vom flying fish ond bahiarächt geil gfonde,het ämel gfägt
i wörd säge im grosse ond ganze en mega super party gsi 
-
Kollegoli
- Platin Member

aso das fotti entspricht 1:1 minre voll konkrete DJ-mentalität. dass ich sooo real bin, ha nöd mal ich gwüsst
es fählet nur no mini bitches und dann wärs perfekt
- Bahia
- Platin Member

Kollegoli hat geschrieben:aso das fotti entspricht 1:1 minre voll konkrete DJ-mentalität. dass ich sooo real bin, ha nöd mal ich gwüsst
es fählet nur no mini bitches und dann wärs perfekt
Jo he, das isch Läbe de 5er und s Weggli das giz nur im Fernseh!!!!!!!
Aber schöns Bild au ohni BITCHES!!
GREAZZZ fRA

NEXT BAHIA BOOKINGS
22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events
29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.
05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk
11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau
12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
HuiHui...
zu köstlich xi! s isch so es interesanz gfühl wennt ihm gspräch vertüft bisch und gspüre chasch wennt öpperem chasch zuelose wies rein usde seel gsproche isch, laht sich nöd imr i wort fasse..
ganz en liebe gruess a gerry reto jasmin und all nette mensche wo so ufm spatziergang begegnet. hoff me xeht sich widr vill spass bim witerflüge!
he electropunk hoff häschder chli zhärze gnah wasi xait han und bisch nüm eifachso frustriert wild eifach grad luscht druf häsch schliessli ischs läbe verdammt namal zchurz zum sauer deprimiert trurig verspannt ifersüchtig si, sich ufrege bringst au nöd das isch alles au unxund, näb alldem wasmer eusem körper süsch atüend (hauptsach de geist isch zfride) drum sägsder namal läbsch nöd ewig und muschs läbe gnüsse solangs dass häsch!!!!!!!!!!!
tuet mer echt leid wäg dim brüeder isch härt..
het na e frag a dich meld di doch mal uf fenix53@yahoo.com
greeze dave
zu köstlich xi! s isch so es interesanz gfühl wennt ihm gspräch vertüft bisch und gspüre chasch wennt öpperem chasch zuelose wies rein usde seel gsproche isch, laht sich nöd imr i wort fasse..
ganz en liebe gruess a gerry reto jasmin und all nette mensche wo so ufm spatziergang begegnet. hoff me xeht sich widr vill spass bim witerflüge!
he electropunk hoff häschder chli zhärze gnah wasi xait han und bisch nüm eifachso frustriert wild eifach grad luscht druf häsch schliessli ischs läbe verdammt namal zchurz zum sauer deprimiert trurig verspannt ifersüchtig si, sich ufrege bringst au nöd das isch alles au unxund, näb alldem wasmer eusem körper süsch atüend (hauptsach de geist isch zfride) drum sägsder namal läbsch nöd ewig und muschs läbe gnüsse solangs dass häsch!!!!!!!!!!!
tuet mer echt leid wäg dim brüeder isch härt..
het na e frag a dich meld di doch mal uf fenix53@yahoo.com
greeze dave
Liebe Respekt Anarchie