So mis letzte mol Sounde im Flösser isch vollvollbrocht, und es isch au s geilste mol gsy am letzte Donnstig, Fish bisch echt guet druf gsy, ohni z Lüge es het jede passt vo dir ....Hammer....., besch en geile Soundpartner!!!
Allgemein zum Flössi am Donnstig han ich no folgendes zum Brichte:
Ich han so im Oktober s erste mol im Flösser gsoundet, und ich han die Lüt au nit kennt wos mached, zumindest net persönlich.
Also wo ich am erste obig det gsy bin isch de Flying Fish zu mir cho und het welle Ping Pong Mache, ....wiso weis ich au net .. velecht well er eifach no chli het welle sounde...oder well min sound z grob gsy esch kei ahnig, iedefalls isch es so gsy.
Und us dem einte obig isch en echt geili Soundpartnerschaft entstande.
Mer händ sit denn einigi mol zäme gsoundet und es wird immer geiler. Osserdem han ich en neue guete Kolleg im Fish gfunde, was mer uf kei Fall dörf vergässe Besch en Geile Siech hehe)
@FISH Merci vell vell Mol für dini Überraschig, han so Freud a dem Shirt, also nit nur am Shirt sondern au a üsere Zäme Arbeit, das present het mir irgendwie au Dini Freud do dra zeigt. Freu mi uf en Kreative Summer und uf das , das mer einigi Books werde ha zäme.
Osserdm han ich im Flössi einigi Lüt dörfe kenne Lehre, und wieder träffe.
De Marco el Chefe..., wet mich bedanke für all die Bookings und geile Öbig wo ich im Flösser han dörfe mit erläbe, dir auch es bsunders Lob für dis Projekt Dance For Childeren wo de verwürklicht hesch big Respekt für die Arbeit dir und dim Team.
Witer wett ich dich dezue ermuetige im Herbst dini Arbeit wieder uf z nää, dass es wieder am Donnstig obig heisst GOAFLÖSSER, ha bim Fish scho Zite Reserviert hahaha.Nei ernsthaft, würd mich sehr freue wenn ich wieder dörft cho spiele im Flösser, wenn ich wieder schaffe au ohni Gage, bi jedes mol recht froh gsy drum, Danke vell mol.
Denn all die andere wie de Space Angel, d mela und alli Jungs vom Solanum Team wo ich au dur de Flössi han chönne besser kenne Lehre.Alles gueti Jungs, euch au es THX das ehr immer am Start gsy sind wenns gheisse het Goaflösser und speziell BAHIA V.S FLYING FISH, ich jedes mol es vergnüege gsy für eu z spiele.

BIG THX AND GREEEEAZ FRA AKA BAHIA