15.3.08 Waldhüpf-Party in Turbenthal

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Drastico
15.3.08 Waldhüpf-Party in Turbenthal

Beitrag von Drastico »

was soll ich sagen ? ^^ =D>

Es war echt hammer :) ziemlich alles hat geklapt und die sonne hat uns ja auch noch besucht :)
schad das mir dann aufhören mussten leider ein bisschen früher als geplannt (sorry pinky und brain) aber dafür ist bis dahin alles gut gelaufen und wir konnten es krachen lassen.

Wir haben noch einige fotos bei uns auf der page http://www.drastico.ch viel spass beim kucken

ein grosser dank noch an dieser stelle an die crew von waldhüpf hat echt spass gemacht euch zu unterstützen bei eurem event, und natürlich auch für den auftritt :-({|=

Also auf ein wiedegeschehen und bis bald
drastico
3.Mai 2008
Outline
im Sulzerareal Winterthur

Schaut doch mal rein ............
http://www.drastico.ch
http://www.myspace.com/drasticoprod
info@drastico.ch
Lila
Platin Member
Platin Member

Re: 15.3.08 Waldhüpf-Party in Turbenthal

Beitrag von Lila »

Xemo

Beitrag von Xemo »

So hoffe eu hät eusi erschti pardy gfalle. Wär froh wämer nopaar rückmäldige bechämtet...positiv wie au negativ!

Vo eus us hät eigentli zimli alles passt...Isch hammer gsi...und das a mim birthday!

Ich danke allne wo zu dere pardy öppis biitrait händ!
Herzliche dank a drastico für daalag und die ganz unterstützig.
dän an claudio, merci vil mal! ohni eu hetemer das ganze niemals stand bracht!

Special thx a mini kollege wo mich bi allem unterstüzt händ!
Kevin ohni dich...du weisches ja! säge nütmeh. :-#

Liebs Grüessli
Xemo alias Stephan

edit: Leider isch no rächt viel klaut worde...isch chli schaad!!

no en chline video woni mitem nat gmacht han... http://de.youtube.com/watch?v=0hX55zWkfc0
Zuletzt geändert von Xemo am Mo 17. Mär 2008, 17:28, insgesamt 2-mal geändert.
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

Jo i seg mol es grosses danke an Stephan und allne andere wo öpis a die party bitreit hend, esch echt e glungni party gsi :D

grosse Platz, meistens easy lüt :-" , und s wetter het jo denn doch mitgspielt :)

nomol merci, esch echt schön gsi
beni
Love, Peace and Chuehdärm

Bild
Master_of_Ceremonies_FLEX

Beitrag von Master_of_Ceremonies_FLEX »

[quote="Xemo"]So hoffe eu hät eusi erschti pardy gfalle. Wär froh wämer nopaar rückmäldige bechämtet...positiv wie au negativ!

Vo eus us hät eigentli zimli alles passt...Isch hammer gsi...und das a mim birthday!

Ich danke allne wo zu dere pardy öppis biitrait händ!
Herzliche dank a drastico für daalag und die ganz unterstützig.
dän an claudio, merci vil mal! ohni eu hetemer das ganze niemals stand bracht!

Special thx a mini kollege wo mich bi allem unterstüzt händ!
Kevin ohni dich...du weisches ja! säge nütmeh. :-#

Liebs Grüessli
Xemo alias Stephan

Hi steh

as erst grad mal namal merci fürt iladig !

Bin scho a einige Outdoor partys gsi ( wet mi ned wichtig amche aber mini eltere sind voll tpartyhippies gsi und ich voll debi)

aso als erst mal zum negative
hm schwirig *grübel*
ich han spaar lüt begleitet wo vode party zum bahnhof sidn udn hasi grad anch feedback gsi
aso wasi am negativs ghört han isch gsi:

- ja das isch voll scheiss musig ( und das vo irgendwelchne nüechterne Peopels wo glausb eifach end die musig losed hiphopteens oder so ;P )
- es heged jenes lüt umekotzed (chan sie has end erlebt gester und au wenn chotze ghört dezue und das gits au bi jedere party het au nix mit de party ztue)
- es hegi schleggerei (kein plan au end mitbecho XD naja chan au pasiere het au wider nix mit de party ztue)
- Location segi chli krass ( naja was erwartet mer wemmer ungstörti outdoor party will fire ?!?)
was ich persönlich als einzigs chan bemängle isch dasich nienets es aschlagebrett gseh han womer gseht wer wenn spielt und au alfälligi änderige drin sind ( vilich binich au eifach zdumm gsi zum sie gseh ^^)

so und jetzt mal zum positive !

aso mini zwei kolege wo susch nid so die musig losed sidn vode roganisation, musig und irichtig begsitered gsi und au vom pris her genial.

die anderne lüt hend churz zemmegfasst sgliche gseit
und ja ich han vo 2 lüt (bezugswis grüpli a glichdenkende lüt)
negativs ghört
udn susch eich nru positivs ...
ich chan mich de positive ussage eich au nru aschlüsse
und ja wünsch eu viel erfolg für eu zuekünftige party und bin susch au gern debi ( chan au helfe was location oder ev. act abelangt wet aber ned zviel verspreche willich meistens ca. 2monet früener meuss pscheid wüsse)

peace and out M c F alias sergio
Joker-shop

Beitrag von Joker-shop »

merhaba zäme
dankeschön =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

libe grüsse joker =P~
Froh zu sein bedarf es wenig und wer froh ist, ist ein König

Joker Team
joker-shop@bluewin.ch
0x1d
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 0x1d »

also d party selber isch eich no geil gsi! friedlichi lüütz (sovill i mitbecho han ^^), super platz und meischtens au guete sound... gwüssi lieder gönd mer mitlerwiil zwar voll uf dä keks, aber grösteteils isch easy sound gloffe...
hät echt spass gmacht die nacht! vorallem mit em wind und em rägä ;)
d deko isch fasch chli überlade gsii, aber was sölls, isch ja au egal *g*

also im grosse und ganze ischs ä echt glungni party gsii! hät mi gfreut und hoffe das ihr wieder mal eini mached!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

es gäbt so vill z'säge… eis Wort drückt alles us, und das isch: Danke.
Ihr sind da gsi. Es hät Bier geh. Feins Brot. Lächle und Wort. Sound (!) und Gsang. Wind, Räge, Sunneschii. Füür. Dechi und Blache. Humor, Freud. Träne, Gfühl. Understützig. Deko, uu schön! So villes häts geh. Ihr sind da gsi. Das isch. Und wie!
Danke.
brookman

Beitrag von brookman »

viele dank ad organisation! isch e hammer party gsi! alles hät passt: sound, location, deko, verpflägig, stimmig, prise und sogar s wetter :). genau so mueses si! =D>

ps: wasi au chli speziell gfunde han sind di viele hiphop-gangsters-chinde, aber gstört händs mi nöd. einigi sind wahrschinlich s erst mal anere goa gsi und händ halt so chil en kulturschock gah :-D.

edit: @master: schlägerei? ich han zwar nüt devo ghört, aber wär schad, wänns stimmt. ich bin jetzt scho a unzählige goas und festivals gsi und han na nie en heftige striit oder gar e schlägerei gse...
>>>Bild<<<
Master_of_Ceremonies_FLEX

Beitrag von Master_of_Ceremonies_FLEX »

ehm aso ich bin ja au ide hiphop kultur ufgwachse udn au jetzt na udn emr gsehts emr end ah mer muss scho chli vor sichtig si wememr vonere kultur redet oder vomene klische scheiss wo dur ilustration udn komerz entstande isch :D
aber hiphopgangster drückts richtig us und ehm zu dem teham das sind die gsi wo negativ kritik gmacht hend weg musig aber das chan eus ja egal sie :)
und es het au spar hiphoper gah denes guet gfalle het :)
kei ahnig das isch eifach sfeedback gsi wonich übercho han (wege schlegerei) weiss halt au end cih han au nix mtibecho liebi grüess alli und e ned alzu langwilligi wuche :)
Wir müssen nichts ausser sterben.

egal um was es geht oder was auf dem spiel steht
du hast immer die möglichkeit die richtige entscheidung zu treffen.
Lynkish
dj
dj

Beitrag von Lynkish »

Also mir hetz au tiptop gfalle, wüki super gsi!! Isch sogar richtigi Adventure Stimmig
ufcho mitem Wind und Wetter n-smile_0326.gif

Ah ja und daaaanke vill mal für s`Veloooo =D> Han mich zwar so z`mitzt i de Nacht
doch na verfahre, aber d`Nachzüglerin denn doch na gfunde...merci!!
shako

Beitrag von shako »

http://kersting.jimdo.com/fotos_geburi_ ... hal_08.php
hier noch ein paar weitere fotos... danke fürs booking isch ächt dä hammer gsie smile =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
sokrates
artist
artist

Beitrag von sokrates »

het riesä spass gmacht :-({|=
Eifach schön gsi =D> =D> =D>

C you

Simon
Xemo

Beitrag von Xemo »

merci vil mal für all die positive rückmäldige!

Ja als erscht ma zu de gägnsters....das sind halt eifach die turbihomies gsi...wän schomal was bi eus hine lauft chömeds halt au verbi...und däne wos nöd passt hät händ ja wieder chöne ga :lol:

Zude schlegerei...han nur mitbecho das 1mal bide baar vorne chli e apöblerei gäh hät...aber isch glaub nüt ernsters gsi...

Wägem chotze...also bin am sunntig namal in wald go fötzele...aber ischmer eigentli nüt ufgfalle...!

Ja ich wür säge eusi nägst pardy chunt sicher scho gli! und so wies usgseht chömer so wiiterfahre wiemer agfange händ, da freuit mi sehr!

Wer no bilder oder videos hät, würmi huere freue die au mal no zgsicht becho!
Eusi bilder wärdemer sicher dän au bald mal no online stelle!

Bis bald
Xemo alias Stephan
Schnee

Beitrag von Schnee »

So geb ich mal schnell 'ne Rückmeldung ab...

Mir hat die Party eigentlich nicht schlecht gefallen, muss zugeben dass ich schon an besseren war, aber auch an schlechteren... ;-)
Von wegen Kotzen, das hab ich mal, aber abseits der Party in 'nen Busch, aber das jemand kotzt hab ich schon an vielen Partys mitbekommen...
Und einmal gabs im Durchgangsraum zu den Toiletten eine Schlägerei oder zumindest eine eher heftige handgreifliche Auseinandersetzung, habs nicht richtig mitbekommen.

Mit der Musik war ich meist zufrieden, und sonst war eigentlich auch alles mehr oder weniger in Ordnung.
Würd wiederkommen.

Gruss & Danke
Siehst du den Mann da? - Welchen? – Den mit der grauen Mütze. –
Nein. Wo steht er? – Da, im grauen Sumpf. – Was tut er? – Er hebt sich ab von diesemeinen. – Ist er deshalb unsichtbar? – Nein deshalb trägt er eine graue Mütze. – Aha. Das ist aber recht obskur, dafür eine graue Mütze zu tragen. – Paradox. Ja. Aber siehst du sonst wen mit einer grauen Mütze? – Nein. Ich sehe ja nicht einmal ihn.
Antworten