25.04.08 Rägebogefieber II

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
piraña

Re: 25.04.08 Rägebogefieber II

Beitrag von piraña »

ich ha mich wie immer ohni erwartige ufe wäg begä...da ich nid gwüsst ha, öb mis abbi au i diesi richtig gültig gsi isch, hani mir emal dänkt, i lös mal nid...nei - ich bi z fuul gsi zum überelaufe, wills uf diesere siite ke billetteautomat ka het. bim ischtige chont mer es vertrouts gsicht entgäge, und ich weiss nor no, dass i ha chönne säge: eini wiiter!!! nachdem i abghocket bi, chont au scho de maa in blau is abteil ie...de vorteil, wemmer im gliche wage mit goaner fahrt: de kontolleur wird aber hundert pro vo dene ufghalte...und das nor wäge achzg stotz :roll: de muess mer nor no die richtig siite breiche, und scho het mer uf churzstrecke nüt meh z befürchte...i stiege also no rächtziitig us, laufe es paar schritt, und scho triffi im F/A-18 sis zält, das ich gantleman-like de amanita abnimme...gsellschaft ufem wäg cha nid schade, und ich bi froh, dass i - wenn ich mich verloffe hät - nid alles mir id schue hätt müesse schiebe. d pfili nännd verschiedni forme a - mal sinds pilz-förmig, mal hends smilies debi - mal ganz schlicht - pfiili :D
mer ghöred langsam öpis wummere, und s bierdösli zämmeläse foht scho a, no bevor i acho bi. denn - vertrouti stimme usem dunkle, und wennd - wie setts au andersch si - gäld. wemmer das nid alli??? guet - ha scho für dümmers gäld usgä: für schtüüre, oder so - oder für e zuesatzversicherig bide chrankekasse, oder medis i de teschtphase, usw - drum zahli halt freiwillig. und scho hani s gfühl, dass i hüt nacht nid drummumecho wird, dräckig z wärde. im dunkle erkenni d lüüt erscht nachem ziitli - obwohli i vo agsicht zo agsicht mit ihne daschtoh - aber has zerscht uf mini nachtblindheit gschobe ( bini gäg das eigentli zuesatzversicheret *grübel*), und erscht spöter gmerkt, dass es um die ziit eifach au richtig dunku isch. de hend mir zwe no welle under d nase riibe, das i en schmier bi :? - i gib ja zue: blau, ok, aber ... ?
diesmal gohni kei holz go sammle...sell ruhig nachwuchs gä im füürmache - ich bi nümm de jüngscht.
nach es paar bierli hani au mini afängliche ängschtli überwunde, es chönti no chalt wärde...zum glück het aber eine vor langer ziit s tanze erfunde, und ich bi ihm so richtig dankbar.
ich bi in letschter ziit allgemein chli weniger gschpröchsbereit. liit viellicht dra, dass es im momänt meh ztue as zsäge git.

und de ertöned us de boxe altbekannti töönli, und ich wett scho heigo (mer sell de go, wenn’s am schönschten isch ;) ). ich vergisse augeblicklich, warum ich ha welle heigo, will näbe mir plötzlich mini zuekünftig schwiegermueter stoht (hoi, schwiegermueter!). ich weiss nid, wies de andere goht, aber ich ha mini schwiegermueter gärn. am F/A-18 sis zält übergä, die da chond scho de nöchschti huufe (psy-bella, edustei, ilenja, ...), und ich dänk mer - wau trotzdem, dass erscht friitig isch, hets no rächt viel schriiberling da ännezoge - frog mi nid, für was das spricht.

irgendwenn triffi im dunkle uf sun tribe und michi 68, und irgend eine isch so fräch, vo de siite inezrüehre, ich sigi dä mit de gröschte schnorre im forum :roll: . das stimmt gar nid! die andere troued sich nor nid ;) . die hätted nähmläch no viel die grössere. zum glück bini nideso nochtragend - schüscht hätti das no persönlich gno. im schlimmschte fall sogar im report erwähnt. schwamm drüber...

es ziitli het mi s füür so agmacht, das ich im zfrässe ha müesse gä.

und zum glück hets im wald immerwieder holzstägge, schüsch wärs mir weisch wie langwiilig?

am morge probieri vo de andere siite vom bächli chli die z provoziere, die am füür hocked, und kem vo dene i sinn cho würd, mal chli holz go hole...na ja, es het au schpass gmacht, sie azschprütze :lol: . s wätter isch 1A, und ich versuech mi an schwarze wodka z mit cola z gwöhne...was heisst gwöhne - süchtig loh mache *mhhhh*. de vergoht d ziit wie im nu, und ich find mich scho wieder dehei, woni zersch chli wett änneligge, um de wiiterzgoh...us e chli wird 13 stund, und ich merke wieder...ach, man: mer isch so jung, wie mer sich fühlt.

danke allne - ohni euch würd i gar nümm an partys goh (wär au langwiilig, so ganz allei ;) )

euche beissfisch.

PS: irgendwenn ide nacht bini es paarne vom thurgau ufe geischt gange. da ich gmeint ha, dass de kamikaze au vom thurgau chont, und nid vo schaffhuuse, bini dä diräkt go sueche. und so hemmer no es tröpfli chönneglehrt - a die andere näme chami eifach nümm erinnere :oops:
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Zum Beissfisch:
kleine korrektur: das Zelt gehört und ist von Amanita, nicht von mir ;)
ansonsten irgendwie schön die Stimmung eingefangen.
Bild

Zur Party:
Eifach Geil!
Also schön meini ;)
So vill Lüt, /happy so vill Sound, :-({|= Lysergzwerg und Mäsi (glaub?) händ ja andersch lang gsoundet, =D> voll geil. Die Tänzerin in Lila-Blau wo gar nüme ufhört hät tanze :jump: : de Hammer. tok-tok-tok-tok; säb isch no energie! :-D Und die Ganzi Loda-Truppe isch au mal wieder awäsend gsi, /bigs und ganz vill sound, und sooo schöns Deko /color und die Fäde wo verhinderet dass jede is Wasser gheyt und am Morge de Sunneufgang mit de Bäum und das Füür Bild und die Gspröch und mini erschte Schlüüderversüech mit Pois (isch voll geil) 8) und jaa de Woodka de isch übelscht geil gsi :oops: - und es hät no rächt vill bier gha, und au sehr vill lüüt und sogar vo ganz wiit her sind anegfahre und eifach die ganzi atmospähre und stimmig isch so agnähm O:) und im wohlfühlmodus gsi :). ja das sind no partys so geburtstägsfäschtli im chline rahme. hihi.
has au schön gfunde händ üs die fründliche helfer no chli länger lah umedance und has schad gfunde zghöre dass sie defür beworfe worde sind mit stäckli. :-s

Eifach ganz gedige die Party, de Platz, die Lüüt und de Sound, das Deco und die Organisation, die drü Füürli und überhaupt:

Merci!

O:)
Antara

Beitrag von Antara »

Hey war super! Hed Spass gmacht a de Party sounde!
Eifach d Monitore send am Afang lüüter gsi wied alag sälber bes de mal öpper lüüter gmacht hed!

Bes negstmal Grüessli Antara
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

och bin ganz trurig das ich nöd a die Party cho bin, so vil Forümler uf ein Huufe!!!! :cry:
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

@ fallen angel

mer hend jo zwar abgmacht, dass mir zäme eis trenke! ha di sogar gseh!
mer hend sogar es zitlang näbenand tanzed! ;-) aber ech bi scho so blau, verkifft und und und gsi,
ha eifach nomeno welle tanze! Sorry gell! hoffe schwer es klappt es anders mol miteme Bierli!

gruzi
Bild Bild and Bild
utopias
Silver Member
Silver Member

Beitrag von utopias »

Also mir het d,Nacht gfallä ha scho lang nümme so usgiebig tanzt,isch zwar chli eng gsi.Doch am Morgä hetz mir ä chli abglöschä,und bi nachdänklich wordä :-k ...so viel Abfall..und fasch nimmär het öbis ufgläsä,weis ja nid goaner natur bewusst und so... :-( Danke Nada Brahma het spass gmacht mit euch z,fierä /happy
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Han au mol no es paar Wort wellä sägä..
Hans ä sehr schöni Party gfunde, viel liebi Lüt, guetä Sound, schöns Deko..
Dä nöd Suva-konformi Bodä isch jo scho erwähnt wordä, spricht jo für ä Party, wenn mer so lang muen suchä, bis mer en negative Punkt findt. Emol vo dä Organisatorä här, ansunschtä hets es paar komischi Lüt gha, aber die sind jo scho erwähnt worde und keini zweiti Erwähnig wert.
Merci am piraña fürs trägä vo mim Zält, mir isch denn au wieder igfalle wieso is mitgnoh han.
Dank dä luschtigä Pfil und Wägbeschriib sind mer au schnäll am richtige Ort acho und churz druf abä sind no jenschti bekannti Gsichter uftaucht.
Sorry a die beidä Zivilbullä, dass i plötzlich verschwunde bzw. undertaucht bin (bin aber nöd in Fluss ie gheit), aber i han würkli kei Luscht gha, no vor em Morgä iglocht zwärde. Irgendwie hend er aber schlächti Arbet gleistet, well i chan us persönlicher Erfahrig sägä, dass das nöd die letschti Party isch gsii.
Trotzdem vielä Dank für die prächtig Unterhaltig und d Psychobella bzw. d Gsicht vo ihrnä Schüeler am Morgä het i also scho gärn gseh ;-). A derä Stell möcht s Filzässli no en liebä Gruss as Extaasy & d Psilobine abringä.
Merci au für dä Röteli, Litschi-Sekt, Bier etc. i han denn no es bitz mis Landgziitgedächtnis müässä förderä und es paar Sache repetierä, won i eigentlich scho gwüsst han.
Won i denn wieder ufgwacht bin, het mi grad dä FA mit irgendwas wellä z todquassle, het aber nöd funktioniert, do i d Helfti nöd begriffä han und dä Räscht wohl nöd do anä ghört..
Dänn hät sich dä Handtuch glücklicherwiis no erbarmt was vo mim Chuchä z ässä. I muen mir do jetzt irgendwie ä neui Strategie usdänke, das funktioniert so gar nöd. Aber i han scho en neuä Plan, wird eu also wiiter nerve..
Dä Sound am Tag dur isch jo andersch geil gsii, hans denn irgendwenn au no gschafft chli uf dä Tanzflächi umäzhamplä und wenn nöd, isch es emol mega luschtig gsii, andernä bim umäspickä zuezluägä. S Wätter isch jo dä Hammer gsii und eifach nur chli i dä Sunnä z sitze isch au schön gsii..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

Au vo mir no ä grosses Dankeschön für die wunderbar Frühlingsparty! /wurm
Tacha

Beitrag von Tacha »

ja, esch weder mega schöni party gsih. vorallem am tag - das wetter, zäme met dem happy sound ond de happy people het eifach perfekt passt.

aber weiss jemand, ob das öpper vo eus gsih isch??
http://www.baz.ch/news/index.cfm?Object ... 74FC34F412

i hoffes ned, au wenns of jede fall en tragödie esch

take care
Once you become informed,you start seeing complexities and shades of gray.You realize that nothing is as clear and simple as it first appears.Ultimatly,knowledge is paralyzing.
Being a man of action,i can't afford to take that risk.
*Calvin & Hobbes*
Tacha

Beitrag von Tacha »

Tacha hat geschrieben:ja, esch weder mega schöni party gsih. vorallem am tag - das wetter, zäme met dem happy sound ond de happy people het eifach perfekt passt.

aber weiss jemand, ob das öpper vo eus gsih isch??
http://www.baz.ch/news/index.cfm?Object ... 74FC34F412

i hoffes ned, au wenns of jede fall en tragödie esch

take care

sorry, gsene erscht jetzt dass das scho mol "besproche" worde isch. weiss mer gar ned, was dezue säge. osser das i gern wörd meh erfahre. vielleicht en pn?
mis beileid uf jede fall :cry:
Once you become informed,you start seeing complexities and shades of gray.You realize that nothing is as clear and simple as it first appears.Ultimatly,knowledge is paralyzing.
Being a man of action,i can't afford to take that risk.
*Calvin & Hobbes*
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

Antworten