mer ghöred langsam öpis wummere, und s bierdösli zämmeläse foht scho a, no bevor i acho bi. denn - vertrouti stimme usem dunkle, und wennd - wie setts au andersch si - gäld. wemmer das nid alli??? guet - ha scho für dümmers gäld usgä: für schtüüre, oder so - oder für e zuesatzversicherig bide chrankekasse, oder medis i de teschtphase, usw - drum zahli halt freiwillig. und scho hani s gfühl, dass i hüt nacht nid drummumecho wird, dräckig z wärde. im dunkle erkenni d lüüt erscht nachem ziitli - obwohli i vo agsicht zo agsicht mit ihne daschtoh - aber has zerscht uf mini nachtblindheit gschobe ( bini gäg das eigentli zuesatzversicheret *grübel*), und erscht spöter gmerkt, dass es um die ziit eifach au richtig dunku isch. de hend mir zwe no welle under d nase riibe, das i en schmier bi
diesmal gohni kei holz go sammle...sell ruhig nachwuchs gä im füürmache - ich bi nümm de jüngscht.
nach es paar bierli hani au mini afängliche ängschtli überwunde, es chönti no chalt wärde...zum glück het aber eine vor langer ziit s tanze erfunde, und ich bi ihm so richtig dankbar.
ich bi in letschter ziit allgemein chli weniger gschpröchsbereit. liit viellicht dra, dass es im momänt meh ztue as zsäge git.
und de ertöned us de boxe altbekannti töönli, und ich wett scho heigo (mer sell de go, wenn’s am schönschten isch
irgendwenn triffi im dunkle uf sun tribe und michi 68, und irgend eine isch so fräch, vo de siite inezrüehre, ich sigi dä mit de gröschte schnorre im forum
es ziitli het mi s füür so agmacht, das ich im zfrässe ha müesse gä.
und zum glück hets im wald immerwieder holzstägge, schüsch wärs mir weisch wie langwiilig?
am morge probieri vo de andere siite vom bächli chli die z provoziere, die am füür hocked, und kem vo dene i sinn cho würd, mal chli holz go hole...na ja, es het au schpass gmacht, sie azschprütze
danke allne - ohni euch würd i gar nümm an partys goh (wär au langwiilig, so ganz allei
euche beissfisch.
PS: irgendwenn ide nacht bini es paarne vom thurgau ufe geischt gange. da ich gmeint ha, dass de kamikaze au vom thurgau chont, und nid vo schaffhuuse, bini dä diräkt go sueche. und so hemmer no es tröpfli chönneglehrt - a die andere näme chami eifach nümm erinnere

and