So So jetzt isch es so wit das ich amol zum schriebe kum.
Also mis ganze team isch absolut erfreut gsi über party wie das alles gloffe isch, üs het die ganz party au mega viel spass gmacht
Wir bedanket üs hiermit bei allen leuten die mitgewirkt haben musikalisch wie au körperlich, sowieso ein riesen dank ah alli fliessige und sehr amüsante helfer us turbethal , winterthur und schaffhausen

, und auch natürlich noch an viele mehr, mir hend die ganz atmosphäre vom ufbau bis abbruch sehr gnosse , isch friedlich gsi

...................
natürlich geht auch ein riesen dank an alle besucher hat uns wirklich gefreut das doch so viele leute erschienen sind
Wir haben sachen gefunden die noch an der party liegen geblieben sind: Sonnenbrille, braune jacke, schwarze jacke, braune Turnschuhe, und 2 verschiedene schlüssel. Also wer so was vermisst bitte ein mail an uns und die sachen fin den den weg zurück.
Zum Sound-Systeme also wir wollten umbedingt diese anlage jetzt mal höhren und sie ist wirklich ultimativ. Was uns dazu gebracht hat sie zu kaufen, und für die goa-szene oder sonstigen veranstalltungen zu vermieten.
Also wollt ihr ein fettes system meldet euch bei uns, auch kleiner mietbar
So nochmals danke an alle und hoffe bis bald mal wieder...... nächste planungen laufen
was die sach mit dä phöteli ahbetrifft , hend mir leider i dem ganze rummel ine au kei zit gfunde um welchi zmache
drum wäret au mir froh wen irgend öpper no äs paar gmacht hetti , dass er die üs sendet , mir wörets gern uf üsere site ufschalte chöne .
greez das ganze team