3.5.2008 -----Outline----- Sulzerareal - Wintethur

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Garfield
dj
dj

3.5.2008 -----Outline----- Sulzerareal - Wintethur

Beitrag von Garfield »

/ohaa wow... dass isch was gsie!!! /doof

ä killa sounde system, top light show, es mega harmonisches team und peoples wo stimmig wieder mol zum choche brocht händ n-smile_2575.gif,
händ de event zum nä erlebnis gmacht. hehe... ä luts erlebnis! n-smile_2170.gif
hoffe es git bald wieder ä party vo dä aesch wg... isch wirklich friedlich gsie mit eu die party uf bei stelle! /bigs

boom claudio
Ajanix
dj
dj

Re: 3.5.2008 -----Outline----- Sulzerareal - Wintethur

Beitrag von Ajanix »

<Hehe jooo het andersch gfäget!! Mega fetts soundsystem, spaceti deko und wieder mal es mega tolls partyvolk... /yo

het mega spass gmacht bi eu zsoundä, danke viel mal fürs booking. /happy

Denke die Soundalag wird mer sicher bald wieder mal im Iisatz ghöre, het emal rächt grumplet :D

See you soon on the dancefloor ;) /pfeil /color /happy /happy
atombrot
Silver Member
Silver Member

Beitrag von atombrot »

es fetts dankeschön vo minere siite a all helfer, wo mitgwürkt hend die party ufd bei stelle... isch glaub di erscht indoor siiteme längere wiili (bi mier), wo wüki spass gmacht het, und trotz 4 wänd rundume e fetti stimmig erlaubt het.

de sound hani eifach nur perle gfunde, kompliment a alli acts wo dete gsi sind. bin schier nöd vom dancefloor weg cho.

hoffe ier hends isi gschafft mit ufruume und sind nöd gad zämekeit nach sonere nacht
0x1d
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 0x1d »

ich schlüss mi dä andere a.. s isch echt ä hammer geili party gsi!!
i danke allne wo das edle fäscht uf d bei gstellt händ villmalls!

d dj's und acts händ na geils züüg ufgleit.. hät mer au a dä super stimmig vo dä lüüt chöne erchenne =) und d location hät mer au no gfalle, ich find so partys i alte halle no witzig *g*
hoffentli gits det wieder mal ä party!
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

Ja das isch wuerkli voll flockigi Sach gsi, recht viel Luet und glich gnueg Platz fuer alli. Sound isch oberklasse gsi und de Zuestand gnau richtig.

Gits echt noemeds paar Pics vo de Sach, waer no cool.

Bis naechsts Weekend /yo
rasael

Beitrag von rasael »

Thank you Drastico for this booking! =D> =D>

We really enjoyed this party, fett location, many decorations and a nice party vibe!
Not to mention the AWESOME soundsystem!!

Big compliments to all the performers, Ajanix mix was very nice (compliments from my friends also), Dancing Devil live was really psyrocking (I didn't expect it.. :P). Also Claudio's set was killah and Sokrates live, with the big soundsystem, was sooo fat :D

Hope to play again on this soundsystem, gogo Drastico! :D

Regards,
Rasael
Rasael (check the music on SoundCloud)
Yeah, finally somebody is fixing my avatar picture!
crisi

Beitrag von crisi »

Hammer Party gsi!! D Location hani rächt speziell gfunde, was s ganze aber no geiler gmacht het!

Btw: Hend ihr bim zämepacke vo Soundsystem etc. au vergässni Sache mitgnoh? Entweder het min Pulli ein versehentlich iipackt oder er isch verschleikt worde. Hanen uf jede fall nid gfunde bim heigoh. Schwarze Kapuzepulli mit Riissverschluss. :?
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Dancingdevil »

/bigs au vo eus es daaaaaaaankescheeeeen und en /color Applaus a euch Drastico`s und sini Hälfer!! =D> =D> =D> =D>

isch wücki es glungnigs Fäschtli gsi hui! d`Alag hät ja ächt grockt wie sau, läck i dä mitti super sound^^.....wücki, hoffentlich händ mir wieder mal d`Ehr uf dere Alag dörfe z`spiele! /bigs ....isch halt leider chli schaad gsi, de cheibe Stromusfall #-o , hmm..aber ebe wa wötsch chan passiere...^^.. 8)

dankä au vielmal im Sascha-Alien, für dis angagement wo üs dä Platz gfählt het, hihi... :-D ..aber sus super mit dre Bühni! ebe na en Tisch meh und sie wär perfekt gsi hihi...hey aber ebe negscht mal *g*

und zu de Location /happy hammer, so cool, viel Platz, Luft und nice dekoriert gsi /happy =D> /happy aso au da chömemer immer wieder gern hihi /bigs

und es big /happy =D> /happy a all musizierende! /happy

liebi griezi`s

Seraina & Michi

/color Dancingdevil /color
Dancingdevil
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Dancingdevil »

/doof hehe ah jo das hani na welle froge....ich ha gseh, dass es paar gföttelet händ...wär mega wenn mer na es paar zgsicht bechämded *g*....ich vergiss es leider immer..hmpf^^... /bigs ...wär mega!

grussi

dd /happy
Drastico

Beitrag von Drastico »

So So jetzt isch es so wit das ich amol zum schriebe kum.

Also mis ganze team isch absolut erfreut gsi über party wie das alles gloffe isch, üs het die ganz party au mega viel spass gmacht /yo
Wir bedanket üs hiermit bei allen leuten die mitgewirkt haben musikalisch wie au körperlich, sowieso ein riesen dank ah alli fliessige und sehr amüsante helfer us turbethal , winterthur und schaffhausen =D> , und auch natürlich noch an viele mehr, mir hend die ganz atmosphäre vom ufbau bis abbruch sehr gnosse , isch friedlich gsi =D> ...................
natürlich geht auch ein riesen dank an alle besucher hat uns wirklich gefreut das doch so viele leute erschienen sind /ohaa

Wir haben sachen gefunden die noch an der party liegen geblieben sind: Sonnenbrille, braune jacke, schwarze jacke, braune Turnschuhe, und 2 verschiedene schlüssel. Also wer so was vermisst bitte ein mail an uns und die sachen fin den den weg zurück.

Zum Sound-Systeme also wir wollten umbedingt diese anlage jetzt mal höhren und sie ist wirklich ultimativ. Was uns dazu gebracht hat sie zu kaufen, und für die goa-szene oder sonstigen veranstalltungen zu vermieten.
Also wollt ihr ein fettes system meldet euch bei uns, auch kleiner mietbar /happy

So nochmals danke an alle und hoffe bis bald mal wieder...... nächste planungen laufen /ohaa

was die sach mit dä phöteli ahbetrifft , hend mir leider i dem ganze rummel ine au kei zit gfunde um welchi zmache ](*,)
drum wäret au mir froh wen irgend öpper no äs paar gmacht hetti , dass er die üs sendet , mir wörets gern uf üsere site ufschalte chöne .
greez das ganze team
3.Mai 2008
Outline
im Sulzerareal Winterthur

Schaut doch mal rein ............
http://www.drastico.ch
http://www.myspace.com/drasticoprod
info@drastico.ch
Xemo

Beitrag von Xemo »

jezt hani äntli au mal zit zum was chliises schribe...

Zersch ma en herzliche dank a drastico wo das ganze planet hät! Isch echt hammer pardy worde!
Mir häts au mega gfalle mit all den coole peoples zäme ufstelle und wieder zämepacke. Isch immer geili stimmig gsi! Au schäffele ade bar und am iigang isch no rächt chillig gsi. (wämmer nur nöd immer dene huere münze müsst hinderherseckle /doof aber easy.

Vom soundsystem muni gar nöd afange...de oberhammer!

Ich han mal no es chlises filmi gmacht gha und 1 pic..halt eifach mitem nat.

Bild

Wänner wieder ma hilf bruchet, eifach mälde!

Schöne abig no und gnüssets wätter!
LG Xemo - Stephan
Ela

Beitrag von Ela »

Hey ihr Lieben, es war wunderschön O:)
Wie schon gesagt wurde, war es mega harmonisch zwischen allen Helfern und ich fand es wahnsinn was alle geleistet haben.
IHR SEID EINFACH ALLE GENIAL =D> =D> =D> =D>
Ich freue mich auf die Nächste Party und hoffe wieder im Tempodrooooooooooom /happy
Danke fürs Booking, hat spass gemacht
Liebe Grüsse ELa
rasael

Beitrag von rasael »

Xemo hat geschrieben:
Hey Stephan, thanks a lot for your support and video!! /happy /happy
(get in touch for the new Klavier song, hehe)
Rasael (check the music on SoundCloud)
Yeah, finally somebody is fixing my avatar picture!
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

hmpf, schon n weilchen her, aber muss trotzdem auch noch mal euch lieben leutchen danken - war schon oft im tempodrom, aber dasmal ohne inliner annnen füssen geschnallt und völlig von eurem sound getragen... viertel nach elf angekommen - viertel nach elf auf der tanzfläche gestanden! danke für den geilsten partystart seit langem... mag deinen sound, ela, danke dir für die tolle zeit /color
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Antworten