21.06.08, Back to Basic, Littau

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Dragonfly

21.06.08, Back to Basic, Littau

Beitrag von Dragonfly »

Wooohaaaahaaaa isch das e Party gsi!!!!! D Goas woni bsueche wärde immer besser!!!!! Zersch mou eifach sehr geniale Sound (am Aafang chli monoton, aber im Verlauf vo dr Nacht zuenähmend besser), vorauem ab am Morge am 7i und denn sozsäge durchgehend bis am 1 eifach sowas vo geniali Musig!!!
Merci viu mou für die Party, i wünschti aui Partys wäre so, a somene idyllische Ort, mit so geniale Lüt und so abartig gueter Musig!!!

Isch zwar chli schad gsi si so weni Lüt cho vom Forum, ha fasch niemer kennt, aber naja, so hani wieder einigi neui Bekanntschafte chönne mache. :-D
Geckosio
Silver Member
Silver Member

Re: 21.06.08, Back to Basic, Littau

Beitrag von Geckosio »

Vielen Dank für diese wunderschöne Party.. =D>

War wieder einmal schön bekannte Gesichter und alten Sound zu hören, wobei dieser gegen den Morgen immer besser wurde.
Auch die Location war gut ausgewählt; ein bisschen Wald für die Abkühlung und eine grosse Fläche zum Tanzen. /happy

Auf ein anderes Mal...
Die Geschichte lehrt die Menschen, daß die Geschichte die Menschen nichts lehrt - Mahatma Gandhi

Bild
Bild
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

jooo! cha mich do nume aschlüsse; es esch super schön gsi! geile Sound, fredlichi lüüt und gmüetliche Platz!
Bi leider relativ früeh weder gange da mich mini Kollege uf einisch elei glo hend, beni halt denn
mit mim brother so um die 5i am morge übers Ränggloch hei glofe!

Hammer Wetter gsi!!!!!

So friedlichi und schöni Partys sötts jedes WE ha!! eifach geil gsi!

PS: next mol vellecht de UV-Strahler chli anderscht ufstelle! 8) :-D

Merci und bis next mol!!
Bild Bild and Bild
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

[quote="psyfreak"]

PS: next mol vellecht de UV-Strahler chli anderscht ufstelle! 8) :-D

quote]

Jop, findi au, isch nid optimal gsi so.
blibli

Beitrag von blibli »

Thanks very much for all, perfect music all the way !! Aaah these melodies, unforgettable...10 years later and still kick ass O:) O:) O:)
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldfrieden »

jep, chan werkli nur säge esch top gsi.

hans no easy gfonde ned emmer die 08/15 deko vorzfinde, sondern eifach mal mehr oder weniger natur pur.

de nebel öber dere wiese met dem mond liecht und em sonneufgang gäüge morge esch eifach andersch gsi, do bruchts eifach ned me...

sound hani au top gfonde, je spöter dass es worde esch, desto besser. vor allem hufe hallucinogen (träum)
"Es führt kein Weg zum Frieden,
Frieden ist der Weg"

Mahatma Gandhi
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

I de Nacht han ich`s fascht e chli z`dunkel gfunde, isch aber wie scho gseit worde au mol en coole neui Erfahrig gsi so ohni Deko.

De Sound isch au ganz geil gsi vorallem am Morge /bigs de Blüemli hett scho immer en super MusigGschmack gha /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
luki

Beitrag von luki »

Nachtwandler hat geschrieben:
De Sound isch au ganz geil gsi vorallem am Morge /bigs de Blüemli hett scho immer en super MusigGschmack gha /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
die blume;))) tztztztztz
Spitfire

Beitrag von Spitfire »

Hallo zusammEN,

im Namen von uns vier (Patrick aka X-Cess, Pinzo aka Schinzo, Mantra aka Bluem, Rolli) möchte ich mich bei euch für die schöne Party bedanken. Finde es auch schön das so bescheidene Partys noch immer Anklang finden. Auch als wir abräumen und 200 meter weiter aufstellen mussten hat es mich beeindruckt mit welcher selbstverständlichkeit die meisten uns geholfen haben abzuräumen und die Party nochmals im Dunkeln aufzustellen. Ein grosses Dankeschön an die Helfer in diesem Moment. Auch ein Dankeschön an die lieben die am Morgen freiwillig ein Güselsack genommen und mit uns den Platz aufgeräumt haben.

Alles in allem war es für uns eine Goa-Geburtstagsparty wie sie sein sollte. Kein Konsum, dafür ein grosses miteinander.

Und noch einmal... GLÜCKWUNSCH ZUM GEBURTSTAG PATRICK..
How much can you take
x-cess
dj
dj

Beitrag von x-cess »

Hallo liebe Leute!

Danke erstmals an Pinzo! Kann mich ihm nur anschliessen, war genial! Danke an alle die Mitgeholfen haben.
=D> =D> =D>
Für mich war es einer meinen schönsten Geburtstage, die ich feiern durfte! Waren viele alte Freunde da, danke fürs zahlreiche kommen!

Hoffe das wir bald wieder eine Remember machen können, aber nächstes mal "legal" O:)
DJ X-CESS

Underdog Army - Playground

http://www.facebook.com/xcess.underdog
Antworten