und sie werdet nammel öppe so lang ga, wies na goa´s git.
Ewigs de glichi Film.
Aber über irgend öppis muess mer ja "Bale"

weiss nöd ob mer das so chan säge. en hund folgt, so viel ich weiss, immer sim alphatier.. und als sis herrli bisch du das. er wird dir immer folge, wahrschiinlich sogar, wennd brugg durab gumpsch , oder so... aso glaubs zumindest, kenn din hund ja nöd persönlich.Gnömlii hat geschrieben:ich glaube ned das luti Musick!für de Hund schädlech isch!!!Den min Hund god immer wen ich go ,go Shake!vor Boxe u lied ane...meine mer chan keine säge das ,dass für de Hund schädlich isch!!!!well was im Hund ned guet dued lader la ligge oder lauft devo eweg.
Also wenn Musick für de Hund schädlich isch!!!wür er vo de Party wäg renne.......

Ja das chan guet sie!hans nonie Teschde in wievern mer de Hund öberall nachelauft!!!Kollegoli hat geschrieben:weiss nöd ob mer das so chan säge. en hund folgt, so viel ich weiss, immer sim alphatier.. und als sis herrli bisch du das. er wird dir immer folge, wahrschiinlich sogar, wennd brugg durab gumpsch , oder so... aso glaubs zumindest, kenn din hund ja nöd persönlich.Gnömlii hat geschrieben:ich glaube ned das luti Musick!für de Hund schädlech isch!!!Den min Hund god immer wen ich go ,go Shake!vor Boxe u lied ane...meine mer chan keine säge das ,dass für de Hund schädlich isch!!!!well was im Hund ned guet dued lader la ligge oder lauft devo eweg.
Also wenn Musick für de Hund schädlich isch!!!wür er vo de Party wäg renne.......

DANKE!!! jezt wissen es die Leute hoffentlich mal!!!!!Conclusion hat geschrieben: Der hund hört da nicht mehr hohe töne als wir, weil die gar nicht vorhanden sind
.
argh, jetzt kann ich es mir doch nicht verkneifen hier noch was dazu zu schreiben.Shmahu hat geschrieben:chind anere party findi voll keis problem... die händ meistens e schiisfreud! solang d eltere d verantwortig wahrnähmed und sälber nöd verwirrt im züg umedrüffnet, dänn findi das sogar voll geil. d chind lerned vo chli uuf e bunti, herzlichi wält känne... mänsche wo uusglasse i de natur tanzed... wo findet mer das susch no? also ich bin voll defür
bei dem satz wurde es mir grad anderst...Shmahu hat geschrieben: d chind lerned vo chli uuf e bunti, herzlichi wält känne... mänsche wo uusglasse i de natur tanzed...
laufen sie dann auch komplett ziellos verwirrt auf dem Dancefloor rum,

hm, und wenn man als eltern vielleicht ein nicht so erfülltes leben hat, und sich noch nicht ausleben konnte, wer will einem da schon die party und den konsum verbieten? nur weil man kinder hat muss man doch nicht aufhören zu leben? und eigentlich kann der nachwuchs ja auch mal ein eckchen von der pille nehmen, weil, das macht den kindern ja auch ganz viel spass, so ein bisschen druff sein?Shmahu hat geschrieben:d chind lerned vo chli uuf e bunti, herzlichi wält känne... mänsche wo uusglasse i de natur tanzed... wo findet mer das susch no? also ich bin voll defür!
falls das wirklich so ist wie du schreibst -das_auge_gottes hat geschrieben: siehe: http://www.filecabi.net/video/m070707x.html