06.02.2010 Mystischer Schneetanz --OUTDOOR--

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Tonatinus

Re: 06.02.2010 Mystischer Schneetanz --OUTDOOR--

Beitrag von Tonatinus »

Also zmotze gits da würklich nüt... s'hät sogar am morge irgendwänn (kei ahnig me um weli ziit), freibier gä für alli und au suscht mal was gratis ztrinke wänn mer fründlich gsi isch und öppe mal was isch go hole.
danke eu nomal für die cool organisation, hät alles super gstumme, au d'signs vom bhf us sind guet ersichtlich gsi. aber wie gseit, am positivste werded mir d'lüt und de sound in erinnerig blibe...
au danke fürs danke wäg em eu hälfe am morge... wer macht das nöd scho gern wenns sone geili party gsi isch? /happy /bigs
freu mi jetzt scho uf di nächst..... /happy /happy /happy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~ Part of: Synthetic Geometry (Fullon DJ Team) ~~~~
~~~~~ http://soundcloud.com/syntheticgeometry ~~~~~
-- Next Gigs:
-- 19-21.08.11 Universe Festival @ Schoppernau (AT)
-- 24.09.11 Mainstream vs. Tekknology @ Reaktor Club
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Zuletzt geändert von NEPTUNES P.O. am Di 9. Feb 2010, 00:05, insgesamt 1-mal geändert.
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

/color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color

au vo mir:
äs riisä dankeschön a alli gäscht!!! wiä dä booby scho gseit hät, ihr händs zu dem gmacht wos gsi isch!!!

äs riisä dankeschön a alli artischtä!!! hammer geilä sound händer gmacht!!!

und vorallem äs riisä dankeschön a alli helfer!!! : Lorenz, du bisch ä so än super typ!!! was mir vo dir alles übercho händ, wievil isatz du erbracht häsch, etc. etc. DANKÄ VILLMAL!!! mir chönd eus glücklich schetzä öper wiä dich i eusem "Verein" (neptunes) z`ha!!!
(ufd videos vo dir freu mi scho wiä äs chlises chind...chasch sicher si!!!)
Dubay, finds cool dasd mit eus diä party duräzogä häsch und hoffä bisch snächschte mal wider am start!!!bisch än coolä typ!!!

dankä am elch und am duby sinerä fründin!!!(sorry namä vergässä)
und allnä anderä helfer vom duby, sind chli vill gsi, han irgendwiä ghöhrt seged 8 gsi!?!....egal, dankä au eu!!!

jinn, merci dir dasd au mitgholfä häsch!!! gäll! nächscht mal bisch vo afang a am start! findi super!!!
sabine, au dir äs ganz herzlichs dankeschön für alles was du gmacht häsch!!! ignaz dankä für diä deko wod gmacht häsch

und namal äs riisä dankeschön a alli diä gäscht wo am schluss mitgholfä händ ufzruhmä und zämäzpackä!!! findä das eifach sackstark und unglaublich dases so selbstlosi peoples git wiä eu...lüt wo di ganz nacht abshaked, ä chalti nacht zmitscht im winter, wo zimli astrengend isch und nacher statt hei is warme bettli, selbstlos na mithelfed ufruhmä ...das stimmt mich extrem positiv!!!
und au allnä woni jetz vergässä han, nüt für unguät, dankä vill villmal!!!

Denn....ganz wichtig und nöd als spass gmeint....dankä dä polizei!!! jetz scho s`2te mal händ mir chönnä det ä party machä....und ihr händ eus machä lah....ich weiss scho, sehrwarschindli händ ihr eifach nüt dävo mitbecho....aber trotzdem....ich meinä det hinä stöhrt das ja würkli niemert, äs git det kei lärmbeläschtigungä, dä wald im ganzä isch zchli das mir det irgend ä population chönnted stöhrä wos nöd hät...
mir händ dä platz super ufgruhmt!!!na besser als letscht mal, kein fötzel isch meh am bodä! usserd halt stroh, aber das isch ja biologisch abbaubar und sött ja nüt machä!
drumm, zum legal det ä party zmachä mit allnä bewilligungä isch praktisch, nei faktisch unmöglich! ich meinä mir händ das wuchäend det sovill lüt chönnä glücklich machä.....drumm bitte ich , mir (neptunes) eu inständig doch au nächscht mal beidi augä zuzdruckä und oder eifacht wegzluegä...

denn muss ich mich na entschuldigä..SORRY!!!...ich bin am 9ni hei,(4min. mitem velo), han müässä chli anäliggä in vollkommner ruhä. bin so öpis vo tod gsi!!! han obä gseit chumä am 12i wider go helfä ufruhmä und fals i nöd det bin am 12i sölleds mir alütä den bini i 5min ufäm platz. guät....am 4i verwachi...niemert hät mir aglütä...dänki scheisse mann...armi siechä, han grad äs schlechts gwüssä becho! bin jedäfalls den schnurschtracks uf dä platz...het den zwar nümm vill gä zum machä, aber han glich na chli chönnä mithelfä, z.b. ebä würkli di letschtä fötzel hani na zämägläsä etc..
vo geschter nacht bis hüt abig durägschlafä....so ä party zverastaltä schlucht eim extrem!!!

denn freu ich mich dörfä mitzteilä......am samstig 17.april(oder evt. am sa.1.mai), also i öpä 8 wuchä...gits dä dritti teil vo derä scho vilicht fascht legendärä :D, aber sicher genialä party!!! MYSTISCHER FRÜHLINGSTANZ present by NEPTUNES.......iiiiihaaa!!!!!
ebä dä 2. teil isch scho vill geiler gsi als dä 1. teil....wiä wird dän wohl dä 3.teil!!! uuuuuh lüt da chönd ihr eu uf öpis gfasst machä!!! da chönd ihr sicher si!!!

also demfall bis glii.................... ......the NEPTUNES

liebi grüäss a alli...dominic

PS: merci diä villä ameldigä in verein NEPTUNES...ihr werded a dä nächschtä partys vo eus vergünschtigungä becho (itritt, getränk etc.) den au suscht werded mir vom verein her ganz verschideni sachä machä.
jedes mitglied chan sich ibringä, chan sini ideeä vorschlah etc.
ebä, dä verein isch jetz ganz neu gründet wordä und alles staht na am afang! aber d`idee dähinder isch, gmeinsam äs netzwerk im goa berich ufzbauä, neui bekanntschaftä machä, goa gmeinschaft z`stärkä, nur zämä simmer stark!
gmeinsam chönd mir vill meh erreichä als wenn jedä allei sini sach macht. dämit evt. villes eifacher wird. villicht hät öperd mal ä location wo mer chönd party mach, dän hämmer lüt wo alagä händ, lüt wo deko mached, lüt wo a partys eifach go helfä chömed, diversi dj`s, liveacts etc. etc.
den als verein wirds sicher eifacher bewilligungä zbecho, damit mer irgendwo mal ä chli öpis grössers, legals chönd ufd bei stelled. usserdem fals mer illegal öpis möched, hafted nöd ä einzelni person, sondern s`vereinsvermögä....alles i dä statutä nahzläsä. Uf http://www.schlieren.ch unter vereine simmer scho ufglischted /happy
fals sich suscht öper agschprochä fühlt, und das ganze ä guäti sach findet, ihr chönd au gern biträtä, eifach ä PN a eus mit namä, tel., adressä, und scho sinder mitglied /happy ohni jeglichi verpflichtig, nur mit vorzüg :D ! jeglichi vorschläg eurer siits sind herzlich wilkommä. alles wird besprochä und nach möglichkeit umgsetzt. also mir hoffed das möglichscht vill goanerli eus unterstützed und au biträted und dänn au äs tuneeli werded dämit mer mit villnä tunes am schluss ä ganzi symphonie zämä händ und jedä sin part übernimmt /happy

/color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color
Zuletzt geändert von NEPTUNES P.O. am Do 11. Feb 2010, 19:38, insgesamt 1-mal geändert.
omen

Beitrag von omen »

es isch würkli e geniali party gsi. freru mi scho ufs nöchschte mal. /color jedes mal wirds na besser. und de sound isch de absoluti hammer gsi. voll geil. bin aber immerna kaputt. smile
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

ihr händ euch eifach droge inegloh das hetme au gmerkt, und gmotzet isch ned worde ech han mech nome g'üsseret das ich 25 ztüür finde und ich gratis wasser no cool gfonde hätti. send jo ergendwie 70% voll zdruff gsih und 25% vo dene wos nid gsih send hani kennt
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

jo ergendwie 70% voll zdruff gsih und 25% vo dene wos nid gsih send hani kennt
und die letschte 5% sind irgendnoime im Wald anen Baum aglehnt, ipennt. Mer hetts scho gmerkt /pille . z.B. hani eine muesse druf hiwiese, dass es viellicht ungsund isch en Zigarette bim Filter azuende :P
Aber ich hans trotzdem mega toll gfunde.
Coookieees!
Samira

Beitrag von Samira »

chamer öper echt helfe, bi uf der suechii nachnem Luca, er isch au ah dere party gsie, isch chli en grössere het churzi dreadis es piericing ah de lippe, hett meistens kapuze ahgah, wohnt anschinends appezell, meh weissi leider ned über ihn, falls euch die beschriebig was seit, & iehr die person kennet bitte meldet euch doch!! smaacht mi voll chrank!

Samira
Special_K

Beitrag von Special_K »

Samira hat geschrieben:chamer öper echt helfe, bi uf der suechii nachnem Luca, er isch au ah dere party gsie, isch chli en grössere het churzi dreadis es piericing ah de lippe, hett meistens kapuze ahgah, wohnt anschinends appezell, meh weissi leider ned über ihn, falls euch die beschriebig was seit, & iehr die person kennet bitte meldet euch doch!! smaacht mi voll chrank!
han au en luca kenneglernt ;) - er chunnt glaubs us trogen aber meh weiss ich nöd vu ihm......
viel glück!
Samira

Beitrag von Samira »

Special_K hat geschrieben:
Samira hat geschrieben:chamer öper echt helfe, bi uf der suechii nachnem Luca, er isch au ah dere party gsie, isch chli en grössere het churzi dreadis es piericing ah de lippe, hett meistens kapuze ahgah, wohnt anschinends appezell, meh weissi leider ned über ihn, falls euch die beschriebig was seit, & iehr die person kennet bitte meldet euch doch!! smaacht mi voll chrank!
han au en luca kenneglernt ;) - er chunnt glaubs us trogen aber meh weiss ich nöd vu ihm......
viel glück!

hmmm bringt mi ned witer, aber glich mercii dasd mer gschriebe hesch :):)
Samira

Beitrag von Samira »

Samira hat geschrieben:
Special_K hat geschrieben:
viel glück!

hmmm bringt mi ned witer, aber glich mercii dasd mer gschriebe hesch :):)

isch glaub scho er, trogen isch ija ide nöchi vo appezell, aber cazzo di merdaa, find eifach ned meh über ihn use...
jinn
Gold Member
Gold Member

Beitrag von jinn »

s next mal weti de au es neptunsmitglider karte /bigs

@domi ja klar chumi next mal au cho helfe uf stelle
mystica

Beitrag von mystica »

supertolli party gsi!!
het sich echt glohnt doch no verbii z'luege!
geniali stimmig, und ganz liebii lüüt :-D
au s'uufrume het spass gmacht. hät ja fascht so müesse si mit de neue bekanntschafte wo mer gmacht het und no de ganzi namitag het derfe gnüsse :D
d'vorfreud uf dä 3ti teil isch scho riisegross /bigs
Samira

Beitrag von Samira »

mystica hat geschrieben:supertolli party gsi!!
au s'uufrume het spass gmacht. hät ja fascht so müesse si mit de neue bekanntschafte wo mer gmacht het und no de ganzi namitag het derfe gnüsse :D

jooooo wen isch den die 3 /bigs
mystica

Beitrag von mystica »

Samira hat geschrieben:

10 oder 17te april :D
däämfall au debi? /bigs
Samira

Beitrag von Samira »

mystica hat geschrieben:
Samira hat geschrieben:

10 oder 17te april :D
däämfall au debi? /bigs

yiiihaaa /happy siiicher, scho ah de erste & zweite debie gsie!! aber ah die 3 gahni nur us hoffnig e person wieder zgsee!!
grüessli Samira ;)
Antworten