03.01.09 Höhlenzauber 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
03.01.09 Höhlenzauber 2

Beitrag von Gnömlii »

So Quaseltante darf de afang mache!!!grins /happy

Also als 1.Location echt HAMMER!has echt cool gfunde i dere Höli ihne.Wo mer cho sind,isch leider na kei musik gloffe,da irgend es problem mit em Generator gseh isch.
Nachere Zit hani den scho mich afange froge ob das nu was werd mit dere Musigg!!!???Den ich han gfunde es isch na recht laaang kei Musigg gloffe für das ,dass Party am 22.00 uhr hätti seli afange.
Aber plötzlich hed doch die Alag doch nu afange laufe.!!Freuuu..
Für mich isch das weder mau voll en schnooori Party gseh,ich han vo luter schnoore vergässe go Tanze,und Trinke und Rauche.Ich möcht nu dene Persone wo laaangi gspröch gführt hend mit mer DANKE säge,isch echt hammer gseh.
Ich han gschnoort und gschnoort und gschnoort.Isch echt wetzig gseh. :-$
Ja und zu all dene wo mal de chopf agschlage hend oder de Hoger abegrugelet sind,hoffe euch gohts guet,und er hend euch ned all zu feschd weh do.smileeee.
De Sound isch au voll easy gseh,cha nüt dra usetze.Ah ja es pitz meh liecht hättis scho dörfe ha,den ich han amigs garned gseh mit wem ich am Rede gseh bin,isch echt chli zdunkel gseh......!!!!!und schad isch Discochogele ned i Isatz cho wär sicher na geil gseh. crazyeye
Danke fürd Party has echt gnosse..machid wiiter so!!!
jäso das hani nu welle säge!dä wäg id höli abe,hani na zimmlich gförlich gfunde,je nach zuestand,hätti do nu was passiere chönne.Aber zum glöck isch nüt passiert,und alli sind vorsechtig gloffe.
Be echt öberaschd und erfreut gseh!das drotz schnee und chälti so so viel Lüt cho sind.Has meeega schön gfunde!!!! =D>

PS: IRGEND ÖPPER HED SO GÄGE SCHLUSS MICH PAAR MAU GFÖTELET!CHAN DIE PERSON MER DIE FOTIS PER PN SCHICKE WÄR MEEEGA LIEB!!DANKE

Liebi Gruessli
vom
Gnömlii /yo
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Dj_Biotec

Re: 03.01.09 Höhlenzauber 2

Beitrag von Dj_Biotec »

JA ich gib au mal min senf dezue:D
also d'Location findi de hammer, brüchti nur chli meh liecht wie de gnöömli sho seit..mier gseht amigs lüüt ned mit dene wo mer gredet hend...ja das mit de Sound ahlag und das mier nur en stund hend chöne sounde ish chli bitter gsi...aber ish trozdem en en meega chilligi party gsi..reecht viel am shnorre...:D und es reeechts ziitli lang hani au mit dem einte Monitor kämpft...de het eifach ned welle richtig tue...aber am shluss vom Hervè ish alles wieder tip top gloffe.....ja en chilligi chliiini shnorri outdoor.. /bigs
merci w.g.z.o

liiebe gruess Biotec
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

Dj_Biotec hat geschrieben:JA ich gib au mal min senf dezue:D
reecht viel am shnorre...:D
liiebe gruess Biotec
Hehe bisch au ufem schnooori gseh,wie ich??isch glaub en rächt kominikativi Party gseh!smileeeeeeee
Ich han vom ca obe am 23.00 uhr-bis hüt nommitag so um die 15.00 uhr non stop glapperet!jezt beni voll heisser!
jipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

Hallo......
mir sind Pünktlich zu üsem Set a de Party a choo, 23.30, isch kein geni glaufe und mer hend denn erst am 1.00 chönne afo sounde, nur mit eim Monitor, well de Verstärker ja au no am Arsch gsy isch...ja das mit de Alag isch en Bitteri Sach gsy, han au no nie so mies gsoundet wie a dere Party, Sorry!
Suscht aber isch es geil gsy well d Location het echt Style, und es het au mega viel Lüt gha.

Zu WGZO........isch us minere Sicht en Jungi Organisation, wo na muess einiges Lehre, ich meine............ich findes ja mega toll dass der am New Jear die Party gmacht hend und 3 Tag spöter d Hölezauber.....respect und das na mit Lüt am Start (nenne jetzt kei Näme) wo kei Verlass druf isch, was ich demit wett sage isch dass bi so viel Stress, und so wenig Lüt und denn na die Winterliche Wetterverhältniss und und und bi 2 Partys so churz hinterenand....trubles au chli vorprogramiert Sind.
Das isch kei Kritik gege euch im Gegeteil.......ich findes en LEISTIG vorallem vo Dir MICHI, dass Du denn glich na gschafft hesch irgend en chlini Alag uf de Platz z Stelle, dass me glich na einigermasse het chönne Sounde und Bsuecher abdance,echt Michi.....bisch en geile Siech. Danke DIR für din Isatz!!!!

@Michi.......mehr wett ich jetzt au net öffentlich mache, han das bewusst gmacht dass au d Lüt wo chli hässig sind e biz derhinder gsend. Ich würd gern mal mit Dir über alles Schwätze. Meld di mal per PM oder Lüt mer mal a wenn du Luscht hesch.

So.............das vo minere Site, ich wünsch euch allne en guete Start morn...........

THX..............TO WGZO ( für alles die letzte Täg )
THX..............tO FISHI & SVENJA fürs fahre und heibringe

@Fishi............isch en turbulenti Zit gsy mit vielne Bookings, und es isch meistens voll de Hammer Gsy, ich bin jetzt aber sehr froh, dass mer endlich weder mal en Pause hend und mer üs chli chönne Erhole.......................in dem Sinn, nemms ÊASY chill us und tank weder neui chräft für üse nächsti Uftritt. Cu machs guet het spass gmacht. Peace Fra

Greeezzzz

Fra
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

kann da nicht mehr viel anfügen...
man hat gesehen dass ihr euch mühe gegeben habt damit doch noch alles zum guten kommt...
es war leider recht voll in der nacht, was sich aber wie erwartet gegen den morgen stark besserte!
dass es zu dunkel war in der höhle fand ich auch schade, ein par leuctfäden wäre sicher schon gekommen
in den nischen am rand... am anfang war ja irgendwo ne uvlampe am strahlen, oder täusch ich mich? das
nächste mal nehm ich ein par fäden mit O:)

danke auch der netten gesprächspartnerin mit der ich mich am anfang in den ruhigen momenten unterhalten konnte,
bin leider eine stunde oder so eingenickt und gegen sieben hab ich dich nicht mehr gefunden...!? hoffe du bist fit um
jetzt deine pflege-schicht zu beenden und deine drei stunden schlaf haben dir gereicht? O:)

im grossen und ganzen hats mir sehr gut gefallen, eine traumlocation vorallem natürlich im winter...
danke euch allen, und falls jemand ein natel vermisst, ich habs dem einen org in die hände gedrückt...

gruzz
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Anahata
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anahata »

hoi mitenand...

bin erscht jetzt gad heicho und eigenltich zimli uf dä schnörre...aber wett doch no schnäll min sänf däzue gäh...
also zerscht mal danke vill mal für die party...es hät gfäged in Fägschwil...

super location und genial liebi lüt ufem platz...
bin extrem trurig gsi, woni gäge di 7i dä platz han müesse verlah...(schaffe)

dä sound hani bis döte ganz ok gfunde...aber hät mi nöd würkli vom hocker ghaue...sorry jungs...han aber volls verständnis gha, bin nöd grad technisch versiert...aber isch glaub au nöd ganz eifach gsi...trotzdem hani mi durchgehend tanzend chöne warmbhalte...thx at all

dä abstieg id höhli isch extrem gfährlich gsi...oder bin ich eifach en hoseschisserin? danke uf jedäfall a di liebe jungs, wo mir ghulfe händ heil ufe und abe cho...

ja und s deko hät mir persöhnlich nochli gfählt...d höhli hät das aber wieder guet gmacht...

en megaknuddel a all wo ume gsi sind...schön gsi mit oi...

also guet nacht

ps: 604fründ, gärn mal wieder uf en schwätz... /color danke gäll
Letzendlich ist reines Sein keine Projektion.
Es braucht nichts mehr erschaffen werden, weil alles ist.
-Liebe-
Öffnet euch für das nicht so Offensichtliche.
Öffnet euch für das, was ist, in jedem Moment in Liebe.
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Jaaaa, ganz nätti Party gsi, wenns nume nid eso affechaut wär gsi. /stop Woni hei cho bi und i Spiegu gluegt ha bini grad zersch mou zimlech verschroke, ha usgseh wine Zombie. Hamer wahrschiinlech e liechti Unterchüelig gholt. Aber was solls. Natürlech hättme einiges besser chönne mache (Liecht, Sound, au dass gnueg Brönnholz ume isch, wüu grad wenns so happig chaut isch, isches wichtig dasme sich cha ufwärme), aber s isch au so toll gsi.
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

WEISS ÖPPER WO MER DIE FOTI`S CHA GO ALUEGE WO A DE PARTY GMACHT WORDE SIND???
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Hallo, habe noch meine sennheiser hd 25 kopfhöre liegen lassen! ](*,)

bitte melden, falls die jemand mitgenommen hat!

vielen dank!
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

Flying_Fish hat geschrieben:Hallo, habe noch meine sennheiser hd 25 kopfhöre liegen lassen! ](*,)

bitte melden, falls die jemand mitgenommen hat!

vielen dank!
ouuu Fish wider mal Typisch.....bisch sicher dass si ligge la hesch????
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

also i ha scho fötis gmacht, aber eigentli nur för mi... par schöni werdi mal na veröffentliche weni drzuechume, aber jetzt speziell vo dir hani keni gmahct, wüssts emel nid, lueg se den namal dure! O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Dragonfly hat geschrieben:...Woni hei cho bi und i Spiegu gluegt ha bini grad zersch mou zimlech verschroke, ha usgseh wine Zombie...
also i ben am morge au verschrocke wos hell worde isch und i di lüt mal chli gnauer agluegt han, dass die leere chalte wiisse gsichter vo de chälti müend cho isch mer nid in sinn cho... :-k

isch nid a dich grichtet dragonfly, nur als chliini bemerkig am rand a alli wos aagoht... :cry:

Bild
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

Also Liecht heds viel zwenig gha und d soundlag hed schrecklich tönt. S isch ja glubs nödmal die ganz gloffe ber ja lömmer das...

Die zwei djs wo vor em hugo ufgleid hend sind voll guet gsi. Da de Reti und sin koleg, weisch scho wen ich meine. So mixtechnisch gseh hed zwar scho nöd alles so super gstumme aber d Lieduswahl hetmer no zimli gfalle. Bsunders die ledschte par lieder vo ihrem set sind voll abgange.
De spicky tricky hed au kuul ufgleit. han fasch kes lied kennt wo er bracht hed, alles so finnisches züg gsi ageblich. isch scho guet lauft nöd immer nur semitrance...
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

ZWIEBACK hat geschrieben: So mixtechnisch gseh hed zwar scho nöd alles so super gstumme ..

also do sprichi glaubs für alli wo uf dere "alag" im dunkle ufgleit hend, es esch also würkli ned ganz eifach gsi met allem drum und dra...wie de franco scho gseit het, esch es also be eusem set au ziemli id hose (kei liecht, "boxe" met wackelkontakt, denn nomol boxe umstecke und mir send au ned grad in super form gsi..sorry!..) und me isch gar nie rechtig in groove inne cho..aber ebe, ich denke das macht grad de flair vom höhlezauber us..nichts desto trotz, danke an michi (für din grosse isatz!) und co.. und au a die geduldige lüüt!!

ps, ebe ja de chopfhörer muen doch irgendwo umesie /aaahh .....
DA_miro
Silver Member
Silver Member

Beitrag von DA_miro »

also bin jetzt usgschlafe und ales!
also möcht mich würklich bi allne entschuldige das es ned ganz so glofe isch wiä mir eus das denkt hend! aber ich han würklich mis beste gä na de abig zrete! also das heist, zerst isch mal dä geni in arsch gange dän hämmer en neue chöne organisiere, den isch dä gross schok cho! wil dä geni gschwächlet het hets eus eusi endstufe wo es fermöge chösted verheitzt! also das heist mir hend jetzt es jahr lang partys gmacht zum diä 2 sache zahle! aber mir hend ned ufgä und hend darum mini monitore wo ich i mim rümli han golt das mer doch na sound hend!
darum findis ned richtig das jetzt all uf dere alag umehaket!
wens anderst gsi wer hetemer e hamme krassi alag und au geili belüchtig ga wo dhöli schön usglüchtet het! das wer gnuäg deko gsi das weis jede wo det gsi isch!
aber chamer jetzt nüm rückgänig mache!
darum bedank ich mich jetzt na bi dene wo doch na geili stimmig is ganze brachd hend und hoffe mir chönd eu alli wider ide kulti am 21. feb wilkomme heisse!

wünsch alne na e schöni wuche!

michi
Antworten