6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
caemix
dj
dj
Beiträge: 206
Registriert: Fr 22. Feb 2008, 12:06
Kontaktdaten:

6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von caemix »

nach langer suächi hämmers doch mal no gfunde.

än iisige steile wäg hät eus zum hüttli gfüährt.
sind nonig so vill lüüt ume gsi woni am 10i öpe iitruläd bin, isch vermuetlich au dra gläge,dass signs nöd so guet ersichtlich xi sind.

spontan hani dänn dä ajanix gfrögäd öb er mit mir äs ping pong macht..gebongt
isch huere geil gsi mit dir raffi.möchäd mär wiedermal.hät voll pässlet

danke dä hälfer, dä barleutz, dä dj's und tänzergnömlis für diä fridlichi atmosphere.
isch ä herzigi gmüätlichi psy outdoor party gsi

hoffe sind alli guet dä berg durabcho ohni blaue fläcke

wünsche allne no äs schöns weekend
greetz
cämix
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix


https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
Benutzeravatar
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 11:29
Wohnort: nimmer nimmer ZH oberland
Kontaktdaten:

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von Asrael »

/happy /happy /happy bla kommt später /wurm
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von bestia_climae »

yeahhh, siit langem mal wieder e richtig schöni party gsi!! /color /color /color
wär zu gern bis am schluss bliibe, denn dliebi lüütlis und dstimmig und de sound und dlocation und überhaupt isches de hammer gsi!
a dere stell namal es riiiesigs dankeschöön as liebe gürkli; ohni dich hetti nöd sone schöni ziit därfe erlebe! und d kekse und ds frauebluet (oder wars piratinnebluet?) hani mir uf de zunge zergah lah... soviel chlini liebi überraschige und freudene. eifach nur schön, has mal wieder richtig könne gnüsse. danke!

hihi, frozen forest flying feet - de titel trifft de nagel uf de kopf; ha na nie uf sonre veriiste flächi umestämpflet und ha au na nie so viel mensche gseh 'umeflüge'; bi selber drü mal z'iis gheit - schön, dassi nöd die einzig gsi bin /bigs

und es dankeschön au a die tolle pyromane, wo plötzli vo überall here cho sind und mir mitenand hend chöne umezüsle. het mi fescht bewegt, denn ich han au na nie mit so vilne lüütlis ufs mal dfüürigi liideschaft därfe teile... isch echt bezaubernd gsi! n-smile_0008.gif

de sound het groovt, gfetzt, grockt - isch echt geil gsi, vor allem geg morge het mi de psy richtig packt! danke ad dj's, ihr hend grockt! /color

überhaupt, ich han scho länger nüm sone berührendi und bewegendi party erlebt und danke allne, wo sones tolls erlebnis möglich gmacht hend. au es danke a diejenige, wo mit mir ziit, begeischterig, faszination und wort teilt hend; danke a min lord der finsterniss, a mis blonds tüüfeli, a dani (woni na nie so ergriffe ha därfe erlebe, isch u schön gsi), a dä fäbe (mis hüpferli), as liebe gürkli O:), a de chrigu/chrigel (kack dialekt :oops: ), a vieli anderi deren näme ich nöd kenne...

ihr sind super, hoffe, s git wieder mal sonen schöne bezirzende alass, denn bini uf jede fall wieder debi /color =P~ /color
deswiiteren hoffi, ihr möged mir das nöd bös neh, dass ich ohne es 'wort der verabschiedung' dparty verlah han...

bis bald im wald, liebi grüess vode beschtie
Zuletzt geändert von bestia_climae am Mo 9. Feb 2009, 14:05, insgesamt 1-mal geändert.
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Enoki
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:26
Wohnort: Zürich

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von Enoki »

Wow, das isch doch widermal e fätzigi Party gsi !
Super Lüt und d'Deko het mer au tierisch gfalle /color
Wie dur es Wunder hanis gschafft keis einzigs mal umzflüge :-D und das chan glaubs nöd jede vo sich säge :lol:

Am meischte duregschüttlet het mich am Garfield sis Set! Eifach richtig geili Mukke gsi /happy /happy

Gruess
Benutzeravatar
CherryBlu
Beiträge: 37
Registriert: Mo 24. Mär 2008, 19:21
Wohnort: Zürich

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von CherryBlu »

Wir haben nach einigen hin und her, dann doch schnell die Party gefunden. Und waren sehr positiv überrascht von dem schönen Platz. Leider war es dort sehr eisig, aber mit der Zeit wurde man das gewohnt und konnte mit dem umgehen :D

Es war eine wunderschöne Party, die ganzen Dj's was ich ab halb zwölf in der Nacht mitbekommen haben, haben sehr geil aufgelegt. Am besten hat mir Sokrates aber gefallen.

Ich habe auch wieder sehr nette Leute kennengelernt und konnte dort einige schöne Stunden verbringen.
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von Ajanix »

Jeepppa, es mega cheibe gaudi isches gsi!! Mega schön verträumte Platz und dDeko im wald hine isch au mit liebi gmacht gsi... richtig zum sich verlüre ;)

Ja also eigentli hani au gar ned welle solang blibe, aber nachdem mich denn Cämix für es pingpong gfrögt het, hani halt doch nochli länger müse blibe :D Danke viel mal cäme, isch super-duper gsi mit dirs rocke zlah, hesch also Hammer-Musig i dim Set und han mi doch ned ganz verlore gfühlt ohni min Sound debi zha ;)

Und gshaket isch worde, ohni endi , trotz em iis.... (welles mir doch 1x zum verhängnis worde isch und ich Nase vora im seich glandet bin ](*,) )

Tja, und denn i de nacht hets mich doch au wieder heizogä... bzw is auto go pfuse will ich dur irgend es rätsel eifach zvill Bier in Körper becho han. /bigs

Alles is allem, supi dupi gmüetli gsi mit tolle Lüüt und entspannter Atmosphäre :)

Danke und bis baldrian wieder mal
Benutzeravatar
macrozone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 116
Registriert: Mi 6. Dez 2006, 13:55
Kontaktdaten:

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von macrozone »

absolut geili party gsi!

voll abgspacet aber gmüetlich und lässig, sokrates und garfield händ mir au am beschte gfalle, absolut geils lineup, aber au die danach und devor sind super gsi (det weissi aber de name nöme).. naja eigentlich sind alli djs woni mitübercho han super gsi ^^

sorry für de stahglanig orange-saft @ barverchäuferin ;-)
Signature sind soooo 2000er
Benutzeravatar
tsheeny
Beiträge: 36
Registriert: Mi 21. Mai 2008, 09:07
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von tsheeny »

die party ish de knüller gsi..ich wirds sie sicher no e wuche gspüüre.. /bigs


ha mich leider au müesse miim früeziitige trunkheits schlaaf uhssetze..wett mi no entschuldige und bedanke be dem/dere wo mini barschicht übernoh gha het ide nacht..MERCI

nacher hets rääächd gfägged..danke a all.. a alli die tolle lüüt wo trunke hend ade baar. wo gflooge sind ufm dancefloor..wo music gspillt hend hinderem mischpult, wo sich eifach gegesiitig e friidlichi party gönnt hei ( bis uf eine de hets widdermal gschafft sich bis ehne uhse denebet beneh )

/color /happy /bigs es fetts danke an john, daser eus so e tolli party ermöglichd hett /bigs /happy /color

zum thema bar..also das ish ja wohl de knüller ade bar z schaffe /happy /happy /happy /happy /happy
ish miis ershde mal gsi und vo mir uhs sicher ned s letshd mal
//lerne dein gegenüber zu verstehen, erst dan darfst du über ihn urteilen//
Benutzeravatar
°pSyMoN°
Beiträge: 29
Registriert: Di 20. Feb 2007, 20:04
Wohnort: Lummerland

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von °pSyMoN° »

/wurm s'isch wort wörtlich e cheibe "glatti" sach xsi.. /wurm /grim
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von bestia_climae »

ha au scho lang nüm es fimo-bändeli übercho anre party... isch sicher au na en gwüsse ufwand dehinder gsteckt. ha mich riesig gfreut, nur scho ufm weg übers land und dur de wald dure... leck, ha die spannig schier chönne griife, bevor mir schlussendli bide kasse aglangt sind. danke auch, dass das alles so funzt het, wie abgsproche. namal es riesegrosses dankeschön a alli, wo sone schöni und geili party ermöglicht hend /color

de sokrates und garfield rocked so guet wie immer, hend eich immer geili mucke debi. aber das set vom tales het mir echt guet gfalle, het mi huere duregschüttlet *stampfstampfstampf*....

hoffe, s git wieder so e fetzigi und friedlichi party - bis bald im wald! /happy

edit: fäbe, falls du das liesisch... chöntsch mer en 'abstrich' vo dine fotene mache? isch so geil gsi, det im veriiste wäldli...
Zuletzt geändert von bestia_climae am Mo 9. Feb 2009, 15:28, insgesamt 1-mal geändert.
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von essiggurke »

juppaheii.. nach es paar stündle schlaf chani hüt morge au mal en erste biitrag abgeh..

erstens isch ganz super das es all guet und lustig gha hend, isch ja so zimli s'A und O am ganze..

denn aber mal a zweiter stell es fetts merci a ganz alli wo hinder bar und kasse ghulfe hend!!!!!!
trotzdem das mir beed de schichtplan iiirgendwo verhängt hend super impro!!.. will heisse.. hmm.. aura, angi, marlon, aurel, dave (und meci au fü dis tolle schild wo leider chli verpasst worde isch ade bahnstation), luca, cornelia, lucien, und all andere wo au zwüschedrii iigsprunge sind. nöd z'erwähne supertoll das au vorher und nacher na gnüegend lüüt umegsi sind zum uuf u abbaue.. (dh. joker, stebo, nino, anabel füs tüchtige bändelidurdefimostopfe!!, milo, etc. etc.)

meci a nadine und di ganz animi defectus rasselbandi fü de profichaistand, und gad hinedraa am mössiöö au fü di chlii boutique.

(na en fette dank ad bulle das si sich d'müeh nani gmacht hend zu üs de hügel ufe cho go oibeltroible)

was DJs abelangt isch anderschsuperhyperultra toll dases euch passt het, vorallem will mr d'ehr gha hend zum 2 djs zum erste mal uflegge gseh, was si au super gmeisteret hend.

es dunkt so, als wär au finanziell alles so öppe ufgange, woobii halt ez na di letschte details söted berücksichtigt werde. aber dasch eich fantastisch!! wiiter wird sicher bald en biitrag cho mit meh inhalt und merci's. di letschte 2 nächt sind zäme wüki eine mine top täg bisher xi.

na dann, wieder hööchstwahrschindli ned de allerletschti mux xi!!! nur mus sich ez das arme dörfli glaubs erhole. zumal het mr d'musig bi mir dihei ufm sitzplatz ghört.

fundgegeständ hets glaubs au ein-zwei, so fü all die wo selber ned ufm iis ligeblibe sin.
edit: und zwaar wie folgt..

En gurt us leder mit metallbeschlag
E grau-bruuni Wullejacke mit Löcher (?)
E graubruuni Strickchappe
Blaus Sweatshirt mit Kapuze
Es schwarzes ärmelloses Tschirt mit Spiral-Tribal zoigs, grössi XXL.
Rägebogestülpe mit Duumeloch!


liebi grünz
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Benutzeravatar
tsheeny
Beiträge: 36
Registriert: Mi 21. Mai 2008, 09:07
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von tsheeny »

also ganz erhliich ich seg dezua nur mar-me-lade isch voll verhaeng-is-voll crazyeye

das wucheend isch eifach nume suuperfanatishübermässig gsi mit es paar uhsmaame..
aber underem strich isches würklich meega toll gsi..all die lüüt dobbe zha und so richtig z fäschde..
danke ad bussle für de suupertoolli morge gspass, ich glaube ez chömmer fründine werde /bigs /yo

/happy /happy ez gibbi allne no e dicki umarmig und wünsh es shöös taegli /happy /happy

ps iich glaub d strick chappe ghört miir..bi aber ned siicher..müsst mal güggsle
//lerne dein gegenüber zu verstehen, erst dan darfst du über ihn urteilen//
Benutzeravatar
danielew343
Beiträge: 19
Registriert: Mi 6. Feb 2008, 11:06
Wohnort: zeurich

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von danielew343 »

tolli party,nur i han min schlüsselbund nüme

a alli wo die party uf bei gstellt händ äs riesä dankä schön
und a all die peoples wo cho sind es isch voll danke fürs cho.
dank discjokeys für dä hammer sound hätt mer sehr guät gfalle.
d location und ständ händ mer au sehr gfalle.

bis uf ei sach hätt mer alles gfalle ich han nämlich min schluesselbund verlorä
Es isch en orange Ford bändel gsi mit 2 gruene kabba schluessel und eim chline schlüsseli.

hätt dä ächt öppert gfundä ???
bitte meld di !!!

suche meinen schluessel bund

2 gruen kabba schluessel ,einen kleineren schlüssel,kiosk anhänger,ford schluesselbundbändeli

verlorhäh
im kanton zueri, anerä outdoor party in zuerich, i dä nöchi vo dä forchbahn,im wald,
neuhüslerstrasse/schönbüel

am 6 uf dä 7 februar isch er verlorä gangä.

die person wo än mir git bechunt 20 fr finder lohn
eifach privati nachricht schicke oder s sms schriebä uf d nummero 0792291299
gruss dino

_________________
Ganz gleich wiebeschwerlich das Gestern war,
stets kannst Du im Heute von neuem beginnen.
Ganz gleich wiebeschwerlich das Gestern war,
stets kannst Du im Heute von neuem beginnen.
Leben ist Bewgung
Veränderung
Umwandlung
Benutzeravatar
aura
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 88
Registriert: Di 24. Jun 2008, 19:18

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von aura »

guete tag.


die party ish extrem wundershön xi, hät alles so guet klapped. hetti nöd dänkt.
so vill lüüt sind cho, gar nöd dänkt das so vill vvo dere party gwüsst händ.
und denn no amne fritig abig.
und denn no sooo nöch in züri.


musig het me ja bis is dorf ghört, oisi liebe shlümpf sind brav blibe, das hät mi rächt erstuunt.
nachdem de förshter cho ish, go säge mir sölled dmusig lisliger mache, hät ihm niemert zueglosed, und glich sinds immernoni cho.


mini bar shichtä, ja die sind mer zum verhängnis worde. wänn de whisky so gratis ish, dänn musmer ja soooo wenig gäld usgeh. /color
und angi, jajajaja! bittebitte fürs übernäh. chash de cornelia und em pinoccio und em marlon danke säge.
häsh überhaupt mal gshaffed ade bar? :-({|=


möcht na hinzuefüege, so leids mer tuet:
ihr liebe liebenswürdige hippies. wänier ja würkli so lieb wäred, und eine uf kollege mached, dänn versueched wenigshtens zverstecke daser so oberflächlich sind!
ish ja grusig, irgendwo münder doch au na merke daser oi sälber alüged.
es ish so shad, aber was wotsh mache?
ein risä chindergarte!
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
Benutzeravatar
Chrümel82
Beiträge: 11
Registriert: Mi 30. Jul 2008, 07:17
Wohnort: Di hei

Re: 6.2.2009 JOHN'S BIRTHDAY PARTY PFANNESTIEL

Beitrag von Chrümel82 »

Mega geile party gewesen. aber mal ne frage wer hat fotos?
Kann sich jemand Moses, Jesus oder Gandhi bewaffnet mit Carnegies Geldsack vorstellen?
Zitat von A. Einstein


Bild
Antworten