hammer geili lüüt.....meischtens geile sound...
au d atmosphäre isch kuul gsi...und en meeegaa schééne wald mueni sege
ui und erschd de gross kachel ofe im chillout....kuschlig warm
es grosses lob an verastalter

Ja ich han fotis gmacht!!atombrot hat geschrieben:oh, und hett wär no föteli gmacht?

and 

wenn den selben meinst wie ich, hatte ich auch das vergnügen. Muss dazu aber ganz ehrlich sagen, dass er zwar sehr aufdringlich war, aber irgendwie auf ne lustige und nette art. Hab die ganze zeit nur geschmunzeltflüppchen hat geschrieben: es hett ganz luschtigi lüt gha, bis uf ei usnahm, wo sich so frei gfühlt hett immer de fraue z nöch z cho, sie azsabbere und agaffe so direkt, dass es andri partybsuecher agwidderet het(natürli vor allem fraue)
grosses pfui dadazue!!!![]()

jo denn versuech ech mol z'beschriebe, was mir chli gfählt hed:little nemo hat geschrieben:i han jetzt da es paar mal gläse das de sound nöd eso acho isch, nur mit dere usssag chani leider wenig afange. schribed doch e chli präziser was eu nöd passt het (alag? soundstil? weli djs? eifach gschmackssach oder verbesserigsvorschläg?) konstruktivi kritik isch super, nur sötti sie ebe au entsprechend formuliert werde... dases chlöpft und fägt wänd mer ja alli und versueched au s beschte z geh.
and 
jop dä hämmär gfundä, isch bi mir dihaiessiggurke hat geschrieben: ha nuna eis z'verhuupe, und zwaar vo wege fundgägeständ!!!!
het öpper en schwarze kapuzepulli mit 5 zeiche (peace, es herzli, en smiley, es e imene chreisli - woni immernani ganz schnall - und es glas) ufglese oder gfunde?
will de scho so einiges mitgmacht het ischer mir es müü as herz gwachse und au deshalb wartet igedes überraschigsdankeschöön uf de finder! *bestech*