tjo, also ich han keis problem mit wandere, mach das no gern, so im wald und ide natur, nur wäns heisst es hegi Signs und mer dänn um eis i de nacht kei signs meh findt isch das chli verwirrend und eifach mal 2h in irged e richtig laufe, ohni zwüsse obs det duregaht, isch halt scho nöd so toll... chli meh agabe wie zb "mir händ platz für x lüt, autos bitte det und det parkiere, es gaht 50min zum laufe, aber es hät en brune ufem wäg" - wär nöd schlecht. und was de shuttle agaht: händer gseh wievill autos dass es det gha hät? isch das besser? jo klar, DRUM sind ja d'signs weg gnoh worde... nur.. was bringts? die wo scho det sind, säged dene wo nonig det sind wo dure und dänn bruchts au kei signs meh, usser für die wo zfuess sind... dezue chunt, dass es villicht weniger autos gha hett wenns en shuttle gha hett? wer isch denn etz da verweichlicht? häsch dini platte im rucksack gha bim wandere?

ah ok cd's tjaa

früehner isch das no andersch gsi lol
sorry wött ja gar nöd so fies tue

, aber so sprüch wie "die sind verweichlicht" träged überhaupt nüt zunere guete stimmig bi. es isch gsi wies gsi isch, und d'stimmig isch ja guet gsi, de sound isch guet gsi und d'lüüt sind au guet gsi, au die wo mitem auto cho sind, was vermuetlich öppe d'helfti gsi isch, hehe...
also take it easy -freii meinigsüsserig - peace on earth
oder was au immer
wieso hät eigetlich d'bar scho so früeh zuegmacht? will... wämmer 2h lauft, isch das mitem getränk selber mitneh amel no cheibe astrengend, und hey ich bi etz 30gi und ja i mag nüme so wie früehner, wirde alt *heul*
schöns deko übrigens

Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.