Hertz-Ton Phasen Party Bilder 15.09.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
indiaroger
Pictures

Beitrag von indiaroger »

Also erstmal ein dickes fettes Dankeschön an die Orgs von diesem einmaligem Anlass =D> =D> =D> =D> =D>
was für eine Hammerlocation, wer dass verpasst hat, der hat wirklich etwas verpasst [-(
eine Party in einem Amphitheater durchzuziehen ist einfach DER PLATZ und dann auch der Sound, kompliment an Bitmox, einfach genial
und Sirius zum Sonnenaufgang nur geil !!!
Ich versuche schon seit Stunden Fotos für euch auf meine Webseite zu laden, aber der Surfer ist down und so muss ich später weiter machen...](*,), kann nur sagen Swisscom (bluewin) = :rock:
anyway, vorab schon mal ein paar impressionen unter http://www.zingaro.li geht zu past events und dann Amphitheater, schon seid ihr dort und sobald der Surfer wieder funktioniert gibt's noch viel mehr zu sehen und staunen... :wink:
macrozone
Silver Member
Silver Member
Beitrag von macrozone »

Die Musik gefiel mir anfangs auch nicht, wurde dann aber nach und nach besser. :dj

Die Location war schon sehr einmalig, auch die Umgebung um das Theater herum hatte etwas unwirkliches, besonders als sich gegen Morgen der Nebel erhob.

Ein wenig mehr Deko hätte aber schon sein könen [-(

Die Leute waren auch alle sehr lieb, lieber Gruss an SunnY *winke* ;-) :kiss:

=D>
Signature sind soooo 2000er
Wasser11

Beitrag von Wasser11 »

mIR hATS gEFALLEN: wÄR gERN lÄNGER gEBLIEBEN aBER Um 11 uHR WAR DANN WIRKLICH zEIT nACH hAUS ZU fAHREN : ) dANKE AN aLL DIE lIEBEN mENSHCEN AUF DEM pLATZ !!! iCH hOFFE INSGEHEIM EIN bISSCHEN dAS eS nICHT dAS lETZTE sCHÖNE fESTIVAL uNTER fREIEM hIMMEL wAR !!!
pS: eS hAT dOCH bESTIMMT nOCH wER fÖTeLIS vON deR pARTY ; oDER ??

iCH fÜHLE mICH eIN bISSCHEN wIE fREDERIK DIE mAUS: dER fREDERIK sAMMELT fARBEN uND tÖNE UND SO wEITER:::wÄREND sEINE kOLLEGEN dABEI sIND kÖRNER uND bEEREN FÜR dEN wINTER zU sAMMELN : )
eIN dICKES dANKESCHÖN fÜR dIESE wUNDERSCHÖNEN eINDRÜCKE !!!

namasté
Each Raindrop is a kiss from heaven
sim_1_one
Beitrag von sim_1_one »

hets nid besser chönä schriibä . . . und leider chani ja dem SVeN nid dä arsch versollä. . .guät gmacht. . . und rächt häsch =D>
Raumgleiter
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Raumgleiter »

so, jetzt auch von mir noch ein kleines feedback:

schön, schöner, hüntwangen! für mich natürlich das outdoorhighlight 2007.
das war wirklich nur erste sahne!hab zwar nur die ersten 15 h gepackt, aber das war traumhaft.
danke für die durchwegs gute mucke, danke an die durchwegs angenehmen, erwachsenen u. vernünftigen leute (besonders an die ganze tonträgerfamilie u.co, ihr seit einfach grossartig, freu mich auf weitere projekte....), danke an die gemeinde, danke an petrus. für mich hat alles gepasst!

ach ja, noch was zu unserem armen, hintergangenen goakind sven, kanns mir echt ned verkneifen:
Ich aus meiner Sicht kann nur sagen zum Glück war ich ausnahmsweise mit dem Auto unterwegs. So konnte ich noch 3 frustrierte mitnehmen und auf die Forch fahren.
das war wohl das beste für alle......danke dir =D>

Besonders leid taten mir die Leute, die extra aus Deutschland angereist sind und enttäuscht vor der Kasse standen
waaaaaaaaaaaaaaaaas? extra aus deutschland? ui nein, das ist wirklich übel, die hatten ja bestimmt einen riesen anfahrtsweg, ich mein hüntwangen liegt ja auch tief im tessin.....aber ist schon hart bereits an der kasse enttäuscht zu werden (hä???? :-s )

Ich habe ja nichts gegen solche Partys, aber sie sollten nicht auf mysticalforum und goatrance.ch ausgeschrieben sein.
ich hab ja nichts gegen "solche" goaner wie dich, aber sie sollten nicht mit armselige einträge eine party schlecht machen, u. das ganze noch zusätzlich im waldparty-thread als "party war zum ......" abtun. sowas find ich einfach nur armselig. hast dich bestimmt die ganze nacht darüber brüskiert, im wald, bei deinen freunden.....

du bist für mich der inbegriff des toleranten, offenen goaners mit spirit!

gratuliärä =D>
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!

"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Raumgleiter hat geschrieben:.aber ist schon hart bereits an der kasse enttäuscht zu werden (hä???? :-s )
dänk weil sie auf 30.- bestanden haben und partout keine 35.- annehmen wollten :)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

vo minnere Sicht her au ganz ganz än tolli Party gsi. Sound mässig genau eso wienis mir gwünscht han. Vorallem Bitmonx....laago miiio wer bi däm Act wiit divorne gsi isch, weiss wies brolet hed idä Mängi. Hani also scho lang nüme eso erläbt. Und au dä Pow-Low hed äs super Set anegleid....vorallem ischmer ab sine Mixes zum Teil grad sMuul offe blube.

dLocation hed mer au sehr guet gfalle. Mal öpis anders...au Deko mässig...für das Fästli genau richtig.

Und no öpis meh woni auno rasch möcht erwähne sind Bsuecher. Äs gmischts Völkli vo Partylüüt....(ob Goaner, Clubber oder was au immer ihr no für unterschiid findid) was mir sehr sehr guet pässlet hed. Han praktisch nie äs usglöschts Gsicht gseh oder än Lätsch. Wemer öper ahglächlet hed, hedmer eis retour becho. Und....bitte jetzt nid bös si....vom Alter her ändli mal än Party wo bitz idä höchere Klass gsi isch.

Eis woni bezüglich Sound no wott loswerde isch: Wäris ächt nid bitz gschiider gsi dBoxe vo obe her würke loh? Soundqualität isch i gwüssne bereiche ziiimli schlächt gsi. Usser natürli dä ultimatiivi Platz Nummere 13 idä 3te Reihe.....gele Pumi ;o) :01s

.....ähm und was Dich Sven ahbelanget. Tuen doch eifach nöchst mal dä Flyer gnauer düreläse und dän weisch nämli au was Dich erwartet. Dän muesch nid no Energie zum Mötzle bruche. Aber ich dänke...au Du wirsch drus glernt ha.

DANKE UF JEDEFALL DÄ ORGANISATIORE FÜR DAS WAS UF BEI GSTELLT HEND. WIRDE NÖCHST MAL WIDER CHO.... =D>
Bocuse
dj
dj
Beitrag von Bocuse »

hey tonträgerphasenteam...

merci villmal für di schön party... d'location isch ja dä hammer, geradezu ideal für parties :-)

musikalisch hät mer makau & ironwire sehr guet gfallä... sehr suber gmixt (es hoch uf ableton live, he he) und au sehr spannende sound...

suscht isch mer d'musig mängisch chli langwiilig inächoo... vor allem bitmonx hät mi enttüscht, aber ich han glaub eifach öppis zu innovativs erwartet...

zur allgemeinä überraschig isch sogar mal no dä ATMOS mit klein aber doktor choo.... voll geil... richtig ziitlos, dä track

und jetzt au vo mir no chli SVeN bashing:
sorry, aber dä wänn di chli für d'musig würsch interessierä, wüsstisch auch was dich amigs ungefähr a parties erwartet... zum glück isch d'szenä ja so vielfältig, dass nöd bi allne parties wo im mysticalforum akündiged sind, israeli-düdelidü-chinder-trance lauft...

alles in allem sehr ä schöns erläbnis gsii.... merci :-)
Fresh mix online.... Check out "Frühstücken und Eiersuchen"
www.bufta.ch

Bufta? -> :dj Tech House mit Härz! :ove:
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ All die wo sich so überem Sven sin Report ufreged.

Es paar persönlichi Gedanke wo mir debi ufchömed:

Vo wege TOLERANZ...dörf me denn eigentli nume positivi Reports schriibe :?:

Wenn ich die 3 Sätz vom Sven sim Post wo de Raumgleiter zitiert hätt, aluege,fanged zwei devo mit Ich a und im dritte hetts es mir drinn :!:

Da drus verstand ich, dass das sini persönlich Meinig isch und wäme sich i dere Form üsseret latme de Anderne au ihre Platz für ihri Meinig.
Er hätt ja nie, ihr oder du gschribe..
So isch es mir emal vome Neuro Linguistische Programmierer erchlärt worde und es lüchtetmer au ii...

p.s. Ich käne de Sven nöd

aber mir isch scho oft ufgfale dass genau die Lüt wo sich immer über mangelndi Toleranz ufreged meistens ide Du form antwortet und somit, selber, am wenigste Toleranz ufbringed :-k

D Mittmensche sind ja eh für öis meistens nume Spiegel #-o

O:) Peace Love & TOLERANCE O:)
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Has eigentli au recht guet gfunde, vor allem d Location isch Hammer gsi, bin no nie imne Amphitheater enere Party gsi. Soundmässig häts mer nöd esoo gfalle, will ich han halt scho lieber chli schnellere Sound. Bin leider chli zwenig informiert gsi. Trotz allem hets ab und zue wider ganz geili Stück gha, woni gar nöd andersch han chöne und mich han müsse bewege...

Jetz zum negative, was ich eigentli s erschtemal so erfahre han anere "Goa":
Eine won ich dert känneglernt han, hät Trips uselah. Will sie gwüssne drü Herre(glaubs Dütschi) nöd igfahre sind, sinds voll uf de Aggro cho und händ en welle zämehaue. Schlussendlich hät er ihne dänn s Geld zruggäh...
Also bi mir und bim Kolleg händs jedefalls gwürkt gha, au wenns nöd grad die stärchschte gsi sind. Ich weiss au, dass de Typ wos verchauft uf ne Art selbertschuld isch, will mer muen ja nöd unbedingt Züüg vertigge anere Party.
Trotzdem findis e verdammti Sauerei wenn me weg dem öpper muen affige und schier zämmehaue. Ich denk mer sowieso, dassd mit sonere Grundistellig gar nöd richtig vom Trip chasch profitiere. Ich wünsche dene Lüüt en deftige Horrortrip bim nögschte Mal....
Übrigens: Si händ nur en Trip gfrässe, wills anschinend kä Koks gfunde händ, da gseht mer wider Mal.... :shock:
Bocuse
dj
dj
Beitrag von Bocuse »

jürg hat geschrieben:@ All die wo sich so überem Sven sin Report ufreged.

Es paar persönlichi Gedanke wo mir debi ufchömed:

Vo wege TOLERANZ...dörf me denn eigentli nume positivi Reports schriibe :?:
nei, natürli chan mä au kritischi reports schriibä, äs gaht gar nöd um das. d'ursach vom sven sim fruscht a därä party isch, dass er kei ahnig gha hät was ihn da für musig erwartet. sin fähler und nöd dä fähler vo dä party org, da di meischtä acts en sehr höche bekanntheitsgrad gha händ.

an sich isch das ja keis problem, niämert mues und chan alles wüsse und es isch sicher au scho dä meischtä passiert...
nur wänn me dänn sachä in öffentlichi forä schriibt im sinn vo "die party in hüntwangen war zum kotzen" isch es eifach en art won ich persönlich nüm chan tolerierä. di eigni unfähigkeit uf anderi projizierä und dänn luut usrüefä isch eifach nur peinlich und das dörf kritisiert wärde!

niämert gaht as britney spears konzert und regt sich dänn uf will kei full-on cho isch...
Fresh mix online.... Check out "Frühstücken und Eiersuchen"
www.bufta.ch

Bufta? -> :dj Tech House mit Härz! :ove:
fridolinski

Beitrag von fridolinski »

jungs, bitte nicht immer alles gesagte umdrehen...

die frage von sven hat weder was mit vorlieben noch mit meinungen zu tun, sondern war ganz einfach wie folgt formuliert:

Entschuldigt bitte meine Frage, besonders diejenigen die ihren Spass und ein gutes Fest hatten.

Was hat das genau (die party im amphitheater) mit Goa zutun?

und dazu noch:

Ich habe ja nichts gegen solche Partys, aber sie sollten nicht auf mysticalforum und goatrance.ch ausgeschrieben sein.
wieso sollten solche partys nicht publiziert werden? gibt es irgend einen grund in eine, ich sage dem jetz mal salop "rassistische" ecke abzudriften weil man eine andere meinung / andere vorlieben hat?

das ist ja wie wenn ich sagen würde:

hab zwar nix gegen ausländer, aber sie sollten es unterlassen im blick und im tagi ihre pizza/kebab werbung zu schalten.

klingelts?

vielleicht sollte man mal anfangen ein wort wie "toleranz" zu verstehen bevor man sie predigt...

ich persönlich bin bei solchen ausgrenzungsfragen total intolerant...
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

da haben wir den salat; nein ich meine teufelskreis :De2

jeder bestätigt seine ansichten selber und der an sich tolerante wandelt sich in grösst mögliche intoleranz, da er sich moralisch verletzt fühlt und zur verteidigung der sache über leichen geht *uuuahh* *schauder*
- It's never too late
fridolinski

Beitrag von fridolinski »

:?:
indiaroger
pictures updated...

Beitrag von indiaroger »

So nun ist es vollbracht und die wunderbaren Pictures könnt ihr euch hier ansehen... http://www.zingaro.li past events Amphitheater....ich wünsche euch allen noch einen schönen Rest des Jahres und freue mich, euch im nächsten Jahr wieder meinen Chai anbieten zu dürfen... =D> =; =; :ove: :peace:
Antworten