26.4.08- 27.4.08 Reinkar-Nation @ glasshouse bülach part1

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Galakticvibes
dj
dj

26.4.08- 27.4.08 Reinkar-Nation @ glasshouse bülach part1

Beitrag von Galakticvibes »

also ich mues säge, s isch eifach e anderscht schöni party gsi /color s hät für mich am 6i ahgfange woni bin go hälfe ufstelle... scho dete hani die guet stimmig gspürt. bin fascht überegheit woni d dekoration gseh han =D> isch eifach hammer gsi.
De raphi isch natürlich wider vool am umesurre gsi, wie es wäschpi /doof.

am 9ni häts dänn gmüetlich mit chli chillout ( by ajanix ) ahgfange, und s sind au scho die erschte lütlis cho :-D
am halbi 10ni händ de raphi und ich mal chli ahgfange gas gää /happy /happy /happy s huus hät sich au langsam gfüllt und öppe am 11i isch scho richtig d poscht abgange. de sound hät eifach die ganz nacht durre vool gfätzt, s lineup isch meega guet zämegstellt gsi =D>
mit em zmorge händ er dem ganze au no eine drufgsetzt :-D hät meega guet ta nach sonere ahsträngende nacht.
freu mi druf das das ganze am mittwuch witer gaht /happy

1000 dank a die ganz fff wo das ganze ufd bei gstellt händ.

(und hey raphi, han der doch gseit söllsch kei angscht ha /bigs )

c u at wednesday /happy
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Re: 26.4.08- 27.4.08 Reinkar-Nation @ glasshouse bülach part1

Beitrag von hoeschi35 »

halli hallo bin au do
alls erschtes merci merci merci das i han doerfe oder immer no bin eure gascht sie.
es hett mega spass gmacht vorallem gseht meh immer die gliche drufnis(gell luec)
i freu mi immer wieder eu alli z gseh mit eu choenne lache und scheisse baue.
es hett wieder mohl alles passt merci allne djs fuer dr hammer sound merci an ajanix galakticviebes an garfield sokrates allne live acts am nightwalk und adastra
und natuerlich dr jack i hoffe doch ganz fescht das dini befuerchtige nid itroffe sind das nid kasch i schloffe grins smille
allne au es herzlichs danke schoen an die wo kolffe haend foetzlle und ufrumme und no helfe werden
merci au an boris was wuehren mir und vorallem ich mache ohni dich merci vo herze fuer alles was du bis jezt gmacht hesch und no wirsch
so freunde der schoenen und inspirierenden toene bis in 48std wenns heisst s glaessi isch abbrennt e sorry part 2 glaessi party
und raffi und domi das kunnt scho guet so en geille event muess behlohnt werde
euer hoeschi
Mayday
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Mayday »

/happy War wirklich eine super Party! /yo

Danke!

:?:Leider ging meine Stimmung den Bach herunter, :Qwe :oops: als wir bemerkten, dass mein Rucksack spurlos verschwunden war!! :cry: Wäre sehr froh wenn derjenige, der ihn hat, am Mittwoch zurück ins Glashuus bringen würde! Oder mit uns in Verbindung setzten.

Inhalt des roten Kühlrucksacks:

2 Jacken, eine graue dünne Snowboardjacke und eine schwarze Kapuzenjacke, gestrickt mit „Fellfutter“ (Irishs Lieblingsjacke!)

Und unser Wohnungsschlüssel!

[-o< Bitte [-o< zurück bringen !!

Ps.: Es wurden andere Gegenstände liegen gelassen ev. hat da jemand was verwechselt. :brav:

Bis am Mittwoch
Alles, was schiefgehen kann, wird auch schiefgehen. ''Murphy’s Law''
shako

Beitrag von shako »

/grim hier noch ein paar Fotos zum Part 1 www.myspace.com/shakoaudio
war echt supi!
Garfield
dj
dj

Beitrag von Garfield »

/ohaa killa party gsie... hehe /happy

thx free flow foundation für's booking!

boom claudio
kaidun
artist
artist

Beitrag von kaidun »

ohh ja und wie.. hed grockd..
und es rockd no wiiter. jehaaa
/yo
bliblablup
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bliblablup »

Jop, hat spass gmacht. Musik war in beiden floors meistens gut, im progifloor habn müstik/jackomo z.t für meinen geschmack richtig geilen sound gespielt! :) Mirovsky hab ich leider verpasst. Auf ein andermal, vielleicht schon morgen. :lol:
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

pics sind jez uf dideldum. mer mues aber scho no erwähne, dass das s erschte mal gsi isch, wonich imene club gfötelet ha, drum: zeiged verständnis, wänn nöd alli bilder gstoche scharf sind :)
corrupting a life's just trouble and strife.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

salü zäme
s isch min erschte bsuech im glasshouse gsi und bin überrascht worde vo dere ähm durchgängige location. :-D und de sound war einfach klasse; han mich eifach chöne dri iwiggle oder druf umestampfe, sehr bewegt/bewegend gsi. danke für den geilen groove, auf beiden floors. het mir zwar chli besser gfalle, wo de morge urplötzlich durs feischter blinzlet het, da sich die riesig menschemengi ma chli glichtet gha het... generell hani aber e recht heimelige athmosphäre verspührt, wo halt geg bzw. dur de morge na chli intensiviert worde isch. und jaha, de zmorge isch oberkiller gsi. danke =P~
ganz toll gsi; möchte all dene danke - mini liebschte iigschlosse - wos gschafft hend, innert so kurzer ziit mis herz z(be)rühre. isch schön gsi, e tolli ziit mit eu zteile. danke.

möcht mich noch für etwaigi bösi blick entschuldige, shice agwohnheit... gedankespirale... *hust* /aaahh

@ parabellum: gan gad go luege *hechel*

edit: sind doch ganz schöni bilder debi use cho... /color
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
pitpatput

Beitrag von pitpatput »

Hallo Leute

Ich brauche eure HILFE!!!

hat jemand von euch meine KAppe in seiner Tasche gefunden????? Einer der Superhelden an der Garderobe hat sie in die falsche Tasche getan...dabei hatte ich sie extra ausnahmsweise mal abgegeben...hatte gespürt, dass ich sie verlieren könnte..

also sie ist schwarz, zutraulich und hört auf den Namen "chäppli"... nein im ernst...

hat jemand in seiner Tasche eine SCHWARZE; WIE ZUSAMMENGEFLICKT ZUSAMMENGENàHTE KAPPE gefunden, die nicht ihm gehört?????????????????????

DANKE, es gibt auch finderlohn...versprochen :)

pati
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

het andersch spass gmacht /yo
danka raffi, für das mir so lang hend dörfa spiela. het maga spass gmacht. /bigs thx scand. wieder mal erschte sahne gsi.. und nach üsem set.. het dä Dr.Vodka wieder mal bizeli inagügslet.. :-" luschtig gsi..ehehh
gärn wieder mal.
bis bald
Jack
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Buuuuuuuaaaaa HEEEEEE WOOOOOAAAAAA SOOOOOOOOOO GEEEEEEEEIIIIIIIILLLLLLL GSIIIIIIIII!!!

Hey Lüüt das isch eifach e ultimativi Hammerparty gsi und zwar a beidne Täg!

Am Samschtig het alles miteme Riesestress im Ufbau agfange aber mir hends doch gschafft dtüre fascht rächtzitig z'öffne, sorry für die wo gwartet hend ;) De Saal het sich au zimli schnell gfüllt und dstimmig isch scho am 11i am choche gsi /bigs

Am Samschtig vo A-Z NUR GEILE SOUND!!! Cosmosis, Akustik und Jack'A'Tek ( bisch eigentli no irgendwenn heicho jack? :D )Rasael, Sokrates, Digital Sun, Mirowsky, Solar Spectrum und und und... IHR HEND ALLI EUSI PARTY ZUNERE OASE DER AKUSTISCHEN KLÄNGE VERWANDELT! Was ich vo eu zghöre becho han vo die Nacht, het eifach grenzelos grockt... Teilwiis bini mit dene Glücksgfühl gar nüme klar cho /doof

Und Partypeople!!! Ihr sind ja wohl die beschte gsi!!! Woher hend ihr all die gueti stimmig gno? Das isch ja nur de oberburner gsi wie ihr happy gsi sind!! Und das bis am Abig am 5i!!! /yo /yo

Sorry no für de Stromusfall ufem Progifloor, hend chli zviel sache laufe lah ;)

Am Mittwuch hets sich denn grad numal so richtig gsteigeret!! Meh lüüt, Meh Stimmig, no MEHHHH SOUND /yo /doof

au ihr vom Mittwuch, Acts,Partypeople, Helfer etc etc etc... BUAAA IHR HEND SOVIEL POSITIVE VIBES MITBRACHT!!! Han mich mit eu eifach nur wohl gfühlt und ihr hend die party für mich zum unvergässlichschte gmacht, woni je erläbt han. Ich bhalte die zwei Nächt tüüf i mim Herze und wenns mir mal schlächt gaht, denn dänki an samstig und mittwuch zrugg, und danke eu allne, dass ich soviel glück uf eimal han dörfe erläbe.

DANKE DANKE DANKE DANKE!!!

Min ganz ganz spezielle Dank gaht au a alli Hälfer und Hälferine, wo sich hüt morge so richtig für eus is züüg gleit hend!! Das isch mega gsi! Dank eu hemers gschafft de Club rächtzitig und Suuber abzgäh und defür hemer sogar 2 stund länger gsoundet ;) Aber Ohjemine, um himmels wille, ich mues mich no mega fescht bi eu allne entschuldige, dases sones mega chaos mitem Lineup geh het hüt nacht. Ich hoffe es hät eu nöd zfescht verwirrt und es het trotzdem no gfäget, au wenn 2 stund lang uf beidne floors progi gloffe isch ... ( /ohaa /ohaa Liquid Soul /ohaa /ohaa )

Und hey lüüt, ich weiss es isch härt gsi scho am 12i zhöre... ich het au fascht chöne brüele, aber mir hend eifach müse!

Numal Tuuuusig dank a eusi Musiker, as Partyvolk
tuuuusig Dank au a eusne 2 Dekoteams vo Hönggerclan (Progifloor) und Materix (D) vo Logirecords (Mainfloor, Chillarea) Ihr hend eus da e Deko anezaubert, wo sogar en nüechterne us de Socke ghaue het :) Unvergässlich... WO SIND DIE BILDER????? HOPP HOPP /bigs

En ganz spezielle Dank gaht an Höschi!! Du bisch de allergeilscht, ohni dich und dini lüüt, het hüt einiges ned so klappt wies het sölle!! Uf eu chamer sich verlah!! /color /color /color /color

Achja, und falls sich wer gfröget het, wieso ich nach minere churze asprach an albert hofman plötzli wieder bim Hauptiigang inecho bin: Bin chli nervös gsi vor eu zrede und ha a di frisch luft müse :D dummerwiis hani mi usgsperrt *g*

Danke au no für die Schweigeminute für de Albert Hofmann... Ich han das toll vo eu gfunde, daser alli mitgmacht hend!!

Ich muss ez ufhöre schriebe, ich ghei susch no übere!! Ich chönt no x siite schriebe, ohni würkli chöne mit nur eim wort das glücksgfühl i mir ine zbeschriebe... das isch physikalisch unmöglich /bigs

So leuz, ich haus id heia, ich hoffe ihr sind alli guet heicho und hend zwei tolli Nächt verbracht, bi eus im Tempel der Wiedergeburt.

Peace und Blüemli, Lieb euch alle :D
erschöpfti, aber erfüllte grüess

Raphi aka. DJ Ajanix

P.S. WIR HABEN EXTREM VIELE FUNDGEGENSTÄNDE, VORALLEM KLEIDUNGSSTÜCKE! MELDET EUCH DOCH BITTE PER PM, WAS IHR GENAU VERMISST
TaSsiLi
dj
dj

Beitrag von TaSsiLi »

so jetzt chumi endlich au emol dezue zum min comment abzgäh.. hehe O:)

wow chani da nu säga, hett super spass gmacht bi da free flow foundation party zmache und denn na zspiela!! /happy
hett mr ächt meega guet gfalla bi eu, supi lüüt, gueta sound, hett ächt alles pässlet!! isch ja au na lang worde bis miär dihei gsi sind, gelle jack.. hihi..
wett na äs DANKE schöön gäh an da raffi und natürlich allne beteiligte wo viel ziit und kraft investiert hend zum da lüüt sone party zbüüte.. :-D
bin gärn wider debi.. hehe /color

bisbaldrian

greez pädu
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

ja bi de am abed am 6i pünktlich in klosters gsi zum mini neu wohnig z`übernäh.....zwar hacke blau.. /doof aber bi det gsi...
thx namal a ali beteiligta...mega gsi
gruass us da bärga
Jack
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

Yeeeeeepaaahh cha mich dem nur aschlüüsse...

Super organisiert, guete Sound und Soundalag (für Glasshouse-Verhältnis) :-" :-" :-"
Mercy vielmal Raphi für's Booking...hät riese Spass gmacht mit em Heinz
dörfe z'spiele /happy /happy /happy

...und schön dich kenne glernt z'ha Raphi (...der mit dä Brot-Schiibe) /bigs

Bis glieglie wieder...gäll geila Pünntnerrr /doof

Gruass us em Thurgau /grim
Antworten