Buuuuuuuaaaaa HEEEEEE WOOOOOAAAAAA SOOOOOOOOOO GEEEEEEEEIIIIIIIILLLLLLL GSIIIIIIIII!!!
Hey Lüüt das isch eifach e ultimativi Hammerparty gsi und zwar a beidne Täg!
Am Samschtig het alles miteme Riesestress im Ufbau agfange aber mir hends doch gschafft dtüre fascht rächtzitig z'öffne, sorry für die wo gwartet hend

De Saal het sich au zimli schnell gfüllt und dstimmig isch scho am 11i am choche gsi
Am Samschtig vo A-Z NUR GEILE SOUND!!! Cosmosis, Akustik und Jack'A'Tek ( bisch eigentli no irgendwenn heicho jack?

)Rasael, Sokrates, Digital Sun, Mirowsky, Solar Spectrum und und und... IHR HEND ALLI EUSI PARTY ZUNERE OASE DER AKUSTISCHEN KLÄNGE VERWANDELT! Was ich vo eu zghöre becho han vo die Nacht, het eifach grenzelos grockt... Teilwiis bini mit dene Glücksgfühl gar nüme klar cho
Und Partypeople!!! Ihr sind ja wohl die beschte gsi!!! Woher hend ihr all die gueti stimmig gno? Das isch ja nur de oberburner gsi wie ihr happy gsi sind!! Und das bis am Abig am 5i!!!
Sorry no für de Stromusfall ufem Progifloor, hend chli zviel sache laufe lah
Am Mittwuch hets sich denn grad numal so richtig gsteigeret!! Meh lüüt, Meh Stimmig, no MEHHHH SOUND
au ihr vom Mittwuch, Acts,Partypeople, Helfer etc etc etc... BUAAA IHR HEND SOVIEL POSITIVE VIBES MITBRACHT!!! Han mich mit eu eifach nur wohl gfühlt und ihr hend die party für mich zum unvergässlichschte gmacht, woni je erläbt han. Ich bhalte die zwei Nächt tüüf i mim Herze und wenns mir mal schlächt gaht, denn dänki an samstig und mittwuch zrugg, und danke eu allne, dass ich soviel glück uf eimal han dörfe erläbe.
DANKE DANKE DANKE DANKE!!!
Min ganz ganz spezielle Dank gaht au a alli Hälfer und Hälferine, wo sich hüt morge so richtig für eus is züüg gleit hend!! Das isch mega gsi! Dank eu hemers gschafft de Club rächtzitig und Suuber abzgäh und defür hemer sogar 2 stund länger gsoundet

Aber Ohjemine, um himmels wille, ich mues mich no mega fescht bi eu allne entschuldige, dases sones mega chaos mitem Lineup geh het hüt nacht. Ich hoffe es hät eu nöd zfescht verwirrt und es het trotzdem no gfäget, au wenn 2 stund lang uf beidne floors progi gloffe isch ... (

Liquid Soul

)
Und hey lüüt, ich weiss es isch härt gsi scho am 12i zhöre... ich het au fascht chöne brüele, aber mir hend eifach müse!
Numal Tuuuusig dank a eusi Musiker, as Partyvolk
tuuuusig Dank au a eusne 2 Dekoteams vo Hönggerclan (Progifloor) und Materix (D) vo Logirecords (Mainfloor, Chillarea) Ihr hend eus da e Deko anezaubert, wo sogar en nüechterne us de Socke ghaue het

Unvergässlich... WO SIND DIE BILDER????? HOPP HOPP
En ganz spezielle Dank gaht an Höschi!! Du bisch de allergeilscht, ohni dich und dini lüüt, het hüt einiges ned so klappt wies het sölle!! Uf eu chamer sich verlah!!
Achja, und falls sich wer gfröget het, wieso ich nach minere churze asprach an albert hofman plötzli wieder bim Hauptiigang inecho bin: Bin chli nervös gsi vor eu zrede und ha a di frisch luft müse

dummerwiis hani mi usgsperrt *g*
Danke au no für die Schweigeminute für de Albert Hofmann... Ich han das toll vo eu gfunde, daser alli mitgmacht hend!!
Ich muss ez ufhöre schriebe, ich ghei susch no übere!! Ich chönt no x siite schriebe, ohni würkli chöne mit nur eim wort das glücksgfühl i mir ine zbeschriebe... das isch physikalisch unmöglich
So leuz, ich haus id heia, ich hoffe ihr sind alli guet heicho und hend zwei tolli Nächt verbracht, bi eus im Tempel der Wiedergeburt.
Peace und Blüemli, Lieb euch alle
erschöpfti, aber erfüllte grüess
Raphi aka. DJ Ajanix
P.S. WIR HABEN EXTREM VIELE FUNDGEGENSTÄNDE, VORALLEM KLEIDUNGSSTÜCKE! MELDET EUCH DOCH BITTE PER PM, WAS IHR GENAU VERMISST