Sommertanz 26.07.08
-
zIrbelChrÜtli
- Silver Member

Re: Sommertanz 26.07.08
super Stimmung, für die natürlich die goaner verantwortlich waren... öhm oder warens die clubbers?
abfallberge, die von den..... auf 15 gezählte menschen, jeweils ein clubber, verursacht wurden,
Die Absperrung, die eigentlich dazu diente (ebenso auch die ankündigung in 20 min.) die freiheitsliebenden Goaner fernzuhalten,
Bezüglich Musik, muss ich erst rücksprache mit dem herr musik definitions Ass Capablanca halten, gefallen hats mir..
Und nebst all den beschränkungen, die ich nach durchlesen der reports kurz verspührte, danke, danke euch Menschen, danke euch musikern, danke der Anlage, danke dem wesen am eingang, die mir die flasche doch ned wegnehmen wollte, danke meinem treuen baby.. herzallerliebstes ding auf 4 rädern, danke euch steinen und auch dir du sand, für die schmerzenden und weniger schmerzenden stellen an meinen füssen, danke dem wundervollem regen, danke dir du gnädige themeratur, danke euch wolken, danke den menschen, die mir nach hinstrecken eines bunten papiers immer wieder was zu trinken gaben, danke dir du party und danke Organisation und liebe schweiz, dass ich immer noch wochenende für wochenende partys feiern kann, wie es mir beliebt....
abfallberge, die von den..... auf 15 gezählte menschen, jeweils ein clubber, verursacht wurden,
Die Absperrung, die eigentlich dazu diente (ebenso auch die ankündigung in 20 min.) die freiheitsliebenden Goaner fernzuhalten,
Bezüglich Musik, muss ich erst rücksprache mit dem herr musik definitions Ass Capablanca halten, gefallen hats mir..
Und nebst all den beschränkungen, die ich nach durchlesen der reports kurz verspührte, danke, danke euch Menschen, danke euch musikern, danke der Anlage, danke dem wesen am eingang, die mir die flasche doch ned wegnehmen wollte, danke meinem treuen baby.. herzallerliebstes ding auf 4 rädern, danke euch steinen und auch dir du sand, für die schmerzenden und weniger schmerzenden stellen an meinen füssen, danke dem wundervollem regen, danke dir du gnädige themeratur, danke euch wolken, danke den menschen, die mir nach hinstrecken eines bunten papiers immer wieder was zu trinken gaben, danke dir du party und danke Organisation und liebe schweiz, dass ich immer noch wochenende für wochenende partys feiern kann, wie es mir beliebt....
also ich hatte unglaublich viel spass an dieser party*
blöda zaun hin oda her, hab viele supa leutz getroffen und durchweg supa geilen sound gehört*
mein persönliches highlight waren rastaliens, wOw, fand den sound supa geil, und sie haben so ne freude verströmt...
obwohl ich durchmachen musste, kaum noch stehen konnte, völlig fertig war, konnte ich mich nich vom dancefloor lösen, denn der beat...
ja der beat hat mich imma und imma wieda mitgerissen und aufgefüllt, mit frischer energie*
danke dafür*
blöda zaun hin oda her, hab viele supa leutz getroffen und durchweg supa geilen sound gehört*
mein persönliches highlight waren rastaliens, wOw, fand den sound supa geil, und sie haben so ne freude verströmt...
obwohl ich durchmachen musste, kaum noch stehen konnte, völlig fertig war, konnte ich mich nich vom dancefloor lösen, denn der beat...
ja der beat hat mich imma und imma wieda mitgerissen und aufgefüllt, mit frischer energie*
danke dafür*
°°*ein tag ohne lächeln ist ein verlorener tag*°°
-
Capablanca
Ich glaube du verwechselst waszIrbelChrÜtli hat geschrieben:super Stimmung, für die natürlich die goaner verantwortlich waren... öhm oder warens die clubbers?
Danke aber trotzdem, dass es dich gibt
- schlaflozzz
Mini Meinig als eini vo dä Veranstalterinne...
Liäbi Bsuecher
Mir danket euch allne, dass ihr cho sind und eusi erschti Progi-GOA Party zu somene Erfolg gmacht händ
. Leider hämer da Gländ irgendwiä müesse abgränze, darum dä Zaun...wiä het mer da au süst chöne löse ? Wär gar nöd gange. Mir händ extra dä wiiss Kunststoff härägmacht,süst wär genau da Käfigfeeling cho. Zum Sound....nun meh händ ä Lärmklag vo Rafz becho....da isch also ä rechti Strecki bis uf Rafz....vo wägä lieslig und so. Morgä am 9ni isch denn mal Polizei cho und da hämer leider churz müesse abefahre, süst hettets eus dä Lade dicht gmacht.
Diä optimal Mischig us Clubber und Goaner händ würkli ä super Stimmig häräbrocht. Mir händ niä diä typisch Goaparty welle ufd Bei stelle und darum find ichs au schad, dass nur Goaner motzet wägä dä Getränk usw. Irgendwiä muemer sone Event doch au finanzierä chöne oder ? However....
Es isch ä super Fäscht gsi, aber eis hät mich persönlech sehr enttüscht und zwar da riiiiiiisä puff ums ganze Gländ ume bis uf Eglisau. Jemand hät gar sis dicke Gschäft bim Buur vor dä Türe verrichtet
und sowas isch eifach unbegrieflech für eus. Mir händ vo dä Gmeind es sehr unagnehms Telefon becho und ob mir jemals wieder Bewilligung bechömet isch fraglich....was ich dene gar nöd mal darf übel neh. Jede Egge im Umchreis vo bis zumene Kilometer isch überfüllt gsi mit Müll. I dä Maisfelder, ufem Chreisel und eifach überall. Da vewunderets eus eifach au nöd, dass meh je länger jemeh keini Bewilligunge meh bechunt und als Veranstalter immer we gröberi Reglene ifüehre mue, damit meh da Ganze no unter Kontrolle hät. Söt doch jede eigentli chli Astand, Respekt und Vernunft ha und au mal an Tag deno denke und ad Veranstalter, dass diä doch mal wieder dürftet det ä Party mache......?? Das isch würkli sehr schad gsi 
Nomal danke a alli und mir hoffet trotz allem, dass wir da villicht mal wieder starte chönt....
Grüessli vom SchlaflozzZ Vrimäli
Mir danket euch allne, dass ihr cho sind und eusi erschti Progi-GOA Party zu somene Erfolg gmacht händ
Diä optimal Mischig us Clubber und Goaner händ würkli ä super Stimmig häräbrocht. Mir händ niä diä typisch Goaparty welle ufd Bei stelle und darum find ichs au schad, dass nur Goaner motzet wägä dä Getränk usw. Irgendwiä muemer sone Event doch au finanzierä chöne oder ? However....
Es isch ä super Fäscht gsi, aber eis hät mich persönlech sehr enttüscht und zwar da riiiiiiisä puff ums ganze Gländ ume bis uf Eglisau. Jemand hät gar sis dicke Gschäft bim Buur vor dä Türe verrichtet
Nomal danke a alli und mir hoffet trotz allem, dass wir da villicht mal wieder starte chönt....
Grüessli vom SchlaflozzZ Vrimäli
-
piraña
das war musik.
sunshaker zustimm@sunspecies-booking.
rastaliens gewohnt anders - anders geil...weiter so!
und da war immerwieder dieses lied von dualnok...das tanzte jedes mal so aus der reihe, das nichts, was danach gespielt wurde, an diesen überwältigenden druck anknüpfen konnte...ein hammertrack.
sirius fand ich auch speziell. war das der sirius, der vor langer zeit auch sirius war
zum müll: ich hab meinen teil getan. wär noch cool gewesen, wenn es auch sonst noch *fötzelwillige* gegeben hätte, die sich die hände dreckig gemacht hätten. vielleicht beim nächsten mal?
ich bin ein outdoor-clubber
@preismotzer: geht mal arbeiten...dann könnt ihr euch den ausgang leisten, und das motzen sparen
@veranstalter: danke schön!
sunshaker zustimm@sunspecies-booking.
rastaliens gewohnt anders - anders geil...weiter so!
und da war immerwieder dieses lied von dualnok...das tanzte jedes mal so aus der reihe, das nichts, was danach gespielt wurde, an diesen überwältigenden druck anknüpfen konnte...ein hammertrack.
sirius fand ich auch speziell. war das der sirius, der vor langer zeit auch sirius war
zum müll: ich hab meinen teil getan. wär noch cool gewesen, wenn es auch sonst noch *fötzelwillige* gegeben hätte, die sich die hände dreckig gemacht hätten. vielleicht beim nächsten mal?
ich bin ein outdoor-clubber
@preismotzer: geht mal arbeiten...dann könnt ihr euch den ausgang leisten, und das motzen sparen
@veranstalter: danke schön!
Re: Mini Meinig als eini vo dä Veranstalterinne...
schlaflozzz hat geschrieben: ...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
also die party war einfach der hammer.
wirklich super gute leute dort und durchschnittsalter genau nach meinem gusto
und vor allem viele, viele alte bekannte getroffen und auch viele gute neue
leute kennen gelernt.
der sound hat mich nicht immer, aber meistens voll überzeugt.
das dieses gelände so eingezäunt war hat mich nicht gross gestört und war aus der sicht der veranstalter wohl auch nötig.
sonst hätten ja alle gratis mittanzen können, oder wär jemand freiwillig zahlen gegangen
und eigentlich war ja allen klar das es ein openair-club werden würde, oder?
schade das mit den schlümpfen und der lärmklage.
und wirklich schade mit dem abfall und den sonstigen sauereien.
hatte ja wirklich genug wc's und auch abfalleimer sowie aschenbecher.
am schlimmsten fand ich am nachmittag die sauerei dort, wo autos parkiert waren.
hey, wenn ihr schon mit euren benzinschleudern an partys kommt,
nehmt doch euren abfall wieder mit nach hause. tragen müsst ihr ja nicht, oder!
auf alle fälle vielen herzlichen dank ans team von fierjahreszeiten und schlaflozzz
und auch die DJ's, Live-Acts sowie die positiv Mittanzenden für die super party und stimmung.
bigHUGtoALL
mr.happy
wirklich super gute leute dort und durchschnittsalter genau nach meinem gusto
und vor allem viele, viele alte bekannte getroffen und auch viele gute neue
leute kennen gelernt.
der sound hat mich nicht immer, aber meistens voll überzeugt.
das dieses gelände so eingezäunt war hat mich nicht gross gestört und war aus der sicht der veranstalter wohl auch nötig.
sonst hätten ja alle gratis mittanzen können, oder wär jemand freiwillig zahlen gegangen
und eigentlich war ja allen klar das es ein openair-club werden würde, oder?
schade das mit den schlümpfen und der lärmklage.
und wirklich schade mit dem abfall und den sonstigen sauereien.
hatte ja wirklich genug wc's und auch abfalleimer sowie aschenbecher.
am schlimmsten fand ich am nachmittag die sauerei dort, wo autos parkiert waren.
hey, wenn ihr schon mit euren benzinschleudern an partys kommt,
nehmt doch euren abfall wieder mit nach hause. tragen müsst ihr ja nicht, oder!
auf alle fälle vielen herzlichen dank ans team von fierjahreszeiten und schlaflozzz
und auch die DJ's, Live-Acts sowie die positiv Mittanzenden für die super party und stimmung.
bigHUGtoALL
mr.happy
"Dein Körper ist ein Tempel aber er ist auch ein Nachtclub" (Raja Ram)
tschaued, die folgenden statements entsprechen meinem persönlichem empfinden, sollen niemanden angreifen und schon gar nicht werten.
war zwar nicht da, aber die abfallproblematik an partys beschäftigt mich zunehmend. offenbar ist es einfach nicht möglich, wirklich an alle partysanen zu appellieren und so sehr ich eine gesunde mischung des publikums befürworte, so sehr habe ich doch das gefühl, dass der abfall analog zum anteil "clubbers" steigt (verzeiht mir dieses schubladendenken, aber ich denke, jeder weiss, was ich mein).
wenn man das aber weiss, dann muss die partyorg. dafür sorgen, dass es keine sauerei gibt. weil events wie das somuna nun mal die ausnahme sind leider.
ich finde es müssig, wenn am ende die orgs klönen über den abfall und über die konsequenzen daraus. wir wissen doch langsam, wie es läuft, oder? ergo verantworten die orgs auch, wenn plätze nicht mehr für partys zur verfügung stehen. also: entweder wie am somuna den leuten das problem ins bewusstsein tragen oder aber eine fötzelcrew losschicken. ganz einfach. fuck.
gruss bio (angepisst)
war zwar nicht da, aber die abfallproblematik an partys beschäftigt mich zunehmend. offenbar ist es einfach nicht möglich, wirklich an alle partysanen zu appellieren und so sehr ich eine gesunde mischung des publikums befürworte, so sehr habe ich doch das gefühl, dass der abfall analog zum anteil "clubbers" steigt (verzeiht mir dieses schubladendenken, aber ich denke, jeder weiss, was ich mein).
wenn man das aber weiss, dann muss die partyorg. dafür sorgen, dass es keine sauerei gibt. weil events wie das somuna nun mal die ausnahme sind leider.
ich finde es müssig, wenn am ende die orgs klönen über den abfall und über die konsequenzen daraus. wir wissen doch langsam, wie es läuft, oder? ergo verantworten die orgs auch, wenn plätze nicht mehr für partys zur verfügung stehen. also: entweder wie am somuna den leuten das problem ins bewusstsein tragen oder aber eine fötzelcrew losschicken. ganz einfach. fuck.
gruss bio (angepisst)
"...and on the seventh day Shiva created Hasheesh!"
Aiemdeg Rassman
Aiemdeg Rassman
- Melliandra
- Platin Member

Libi biogurke, du bisch nid da gsie und drum chasch du au nid wüsse, wie krass dass
de Dräck verteilt gsie isch. A de Party sälber han ich's no im Rame gfunde und mit
em Depo uf ALLES wo use gäh worde isch, hed das i mien Auge nid sooo schlächt
klapped.
Was aber wirklich schlimm gsie isch, isch de Abfall bi de Autos. Und vo dene hez viel
gha und glaub mer, die sind wiet usenand verteilt gsie.
Ich weiss nid was du für es Abfall konsept dänkt hesch bi de Autos? Dete chamer sehr
schlächt go kontrolliere. Dänke au dass dOrg. de Dräck ganz klar wäg gamcht hed
am Sunntig/Mäntig aber vorher wär das fascht unmöglich z'verhindere gsie vo de Org.
Mer hät chöne über die ganz Parkflächi Güselsäck verteile? Weiss aber nid öb das was
bracht hät, aber ja klar bizeli weniger wärs sicher gsie.
Mier sind au biz verschrocke, womer am Morge zum Vw-Bus us klättered sind, hez wirklich
rund um de Bus Abfall gha... jo mier händ das denn am Mittag zäme gno und de Sack an
Wägrand gstellt, wohl gmerkt, de Dräck isch nid vo eus gsie!!!
Die Ussag mit de Clubber findi nid richtig. sProblem isch da warschiendlich eher gsie, dass
es rächt viel Lüüd gha hed uf em Dancefloor und so, viel i de Nacht bi de Autos ghängt sind
und dete Party gmacht händ. Drum hez am Morge au so grauehaft usgseh, dass wär au bi
anderne Lüüd so gsie, behaupt ich jetzt eifacht mal.
de Dräck verteilt gsie isch. A de Party sälber han ich's no im Rame gfunde und mit
em Depo uf ALLES wo use gäh worde isch, hed das i mien Auge nid sooo schlächt
klapped.
Was aber wirklich schlimm gsie isch, isch de Abfall bi de Autos. Und vo dene hez viel
gha und glaub mer, die sind wiet usenand verteilt gsie.
Ich weiss nid was du für es Abfall konsept dänkt hesch bi de Autos? Dete chamer sehr
schlächt go kontrolliere. Dänke au dass dOrg. de Dräck ganz klar wäg gamcht hed
am Sunntig/Mäntig aber vorher wär das fascht unmöglich z'verhindere gsie vo de Org.
Mer hät chöne über die ganz Parkflächi Güselsäck verteile? Weiss aber nid öb das was
bracht hät, aber ja klar bizeli weniger wärs sicher gsie.
Mier sind au biz verschrocke, womer am Morge zum Vw-Bus us klättered sind, hez wirklich
rund um de Bus Abfall gha... jo mier händ das denn am Mittag zäme gno und de Sack an
Wägrand gstellt, wohl gmerkt, de Dräck isch nid vo eus gsie!!!
Die Ussag mit de Clubber findi nid richtig. sProblem isch da warschiendlich eher gsie, dass
es rächt viel Lüüd gha hed uf em Dancefloor und so, viel i de Nacht bi de Autos ghängt sind
und dete Party gmacht händ. Drum hez am Morge au so grauehaft usgseh, dass wär au bi
anderne Lüüd so gsie, behaupt ich jetzt eifacht mal.
*poink*
dini wort in ehre, aber i glaub scho mir e (persönlichi) meinig bilde z'chönne nach wirklich unzählige partys. ich blib derbi: es isch d'verantwortig vo de orgs, öb am dancefloor oder am parkplatz oder weiss der gugger wo. wenn sie d'lüt aaziehnd und die mache dräck, denn isch es d'org wo haftet, isch eifach so.
weisch melliandra, emene gmeindverwalter isches scheissegal, öb der abfall am mäntig wägchunnt, was en prägt isch halt die scheisse, wo sich vor ihm am bode tummlet. und dass sies denn am mäntig verruumt hän, ich mein, do defür chame sie IMHO nid lobe, es ghört eifach derzue. wär jo no schöner. muesch jo dini chochtöpf au abwäsche oder?
und das mit de clubber: natürlich muess me differenziere, aber trotzdäm, ich cha mi däm iidruck nid erwehre. wär aber würklich froh, wenn mer öpper s'gägeteil zeigt, i mag mi sälber nid, wenn i so allgemeinplätz vo mer gib, aber ebe.
No öppis: ich ha vor, das thema mol an d'hand z'näh. muess sich aber entwickle.
grunz bio
edit: grüssdich elektro!
weisch melliandra, emene gmeindverwalter isches scheissegal, öb der abfall am mäntig wägchunnt, was en prägt isch halt die scheisse, wo sich vor ihm am bode tummlet. und dass sies denn am mäntig verruumt hän, ich mein, do defür chame sie IMHO nid lobe, es ghört eifach derzue. wär jo no schöner. muesch jo dini chochtöpf au abwäsche oder?
und das mit de clubber: natürlich muess me differenziere, aber trotzdäm, ich cha mi däm iidruck nid erwehre. wär aber würklich froh, wenn mer öpper s'gägeteil zeigt, i mag mi sälber nid, wenn i so allgemeinplätz vo mer gib, aber ebe.
No öppis: ich ha vor, das thema mol an d'hand z'näh. muess sich aber entwickle.
grunz bio
edit: grüssdich elektro!
Aiemdeg Rassman
Aiemdeg Rassman
das mit dem ghüdder isch es allgemeins gsöuschaftlechs problem. wüu egal a weles fäscht, openair, party, etc i gah, gsehts überall gliich us. irgendwie hets sich de gedanke i de hirni vo viune partygäst i brönnt, "i zahle itritt u da cha de verastauter o mi ghüdder verrume". isch leider ä tatsach woni scho überau fest ha müesse stöue. das het nüt mi clubber, goaner, normalo, freak, etc. z'tüe.
ä angere punkt si alkohol u droge. da hani o scho interessanti beobachtige gmacht, das vorauuem (nid auui) we eini oder o beides im spiu si, abfauentsorgig im hirni vo de lüt gar ke platz me het. fingi mega schad, da es de vorrauem die lüt de si, wo sich luuthals drüber bechlage das d'priise stige, keni bewilligunge meh git für partys, etc.
es konzept hani leider o nid. was mer gfauue het, isch a dr somuna das me 2 franke depot verlangt het. da cha jede säuber lieb sie entwäder de wieder a d'bar zrüggzgäh u 2 franke wieder überzcho. klar das de vieli am mötzle si. komischer wiis sis de wieder die wo motze, wo wäge ghüdderentsorgig sich ä dräck kümmere.
ha scho mängisch beobachtige gmacht wo eifach wüu me nid 5 meter ma loufe ziggistummu a bode laht lo gheie. ha bis itz immer s'muu ghaute, wüu i mi nid gross ha wöue ufspile u de polizischt spile. aber wirde mi i zuekunft nüm zrügghaute. wüu mir stinkts langsam im müll party go z'fiire.
grüessli handtuch
ä angere punkt si alkohol u droge. da hani o scho interessanti beobachtige gmacht, das vorauuem (nid auui) we eini oder o beides im spiu si, abfauentsorgig im hirni vo de lüt gar ke platz me het. fingi mega schad, da es de vorrauem die lüt de si, wo sich luuthals drüber bechlage das d'priise stige, keni bewilligunge meh git für partys, etc.
es konzept hani leider o nid. was mer gfauue het, isch a dr somuna das me 2 franke depot verlangt het. da cha jede säuber lieb sie entwäder de wieder a d'bar zrüggzgäh u 2 franke wieder überzcho. klar das de vieli am mötzle si. komischer wiis sis de wieder die wo motze, wo wäge ghüdderentsorgig sich ä dräck kümmere.
ha scho mängisch beobachtige gmacht wo eifach wüu me nid 5 meter ma loufe ziggistummu a bode laht lo gheie. ha bis itz immer s'muu ghaute, wüu i mi nid gross ha wöue ufspile u de polizischt spile. aber wirde mi i zuekunft nüm zrügghaute. wüu mir stinkts langsam im müll party go z'fiire.
grüessli handtuch
DON'T PANIC !
ja, ja clubbers machen mehr abfall, goaner benutzen keinen deo, frauen können nicht autofahren, jugos sind primitiv, die deutschen sind arrogant, bla bla bla...biogurke hat geschrieben:so sehr habe ich doch das gefühl, dass der abfall analog zum anteil "clubbers" steigt (verzeiht mir dieses schubladendenken, aber ich denke, jeder weiss, was ich mein).
gruess vom om-shanti-bio-clubber bocuse....
Fresh mix online.... Check out "Frühstücken und Eiersuchen"
www.bufta.ch
Bufta? ->
Tech House mit Härz! 
www.bufta.ch
Bufta? ->
- Melliandra
- Platin Member

biogurke hat geschrieben: No öppis: ich ha vor, das thema mol an d'hand z'näh. muess sich aber entwickle.
*poink*
ja eben, das wollte ich nicht, dass es dann jemand grad persönlich nimmt. habe ja extra noch gesagt, es sei mein persönlicher eindruck und so. weisst schon, was das heisst, oder? dass du deine eigene meinung haben darfst und diese auch kundtun. aber beim ton bist du knapp an unfreundlich vorbeigesaust, was auch wieder dir überlassen ist, aber es entwickeln sich kaum fruchtbare diskussionen so.
und ja, habe es mir gut überlegt, was ich rauslasse. denke, ich darf ne meinung haben, tut mir aber leid, dass du dich angegriffen fühlst.
ja bocuse, so seh ich das, ganz ehrlich. und stehe dazu. noch was: ich würds dir gerne persönlich erklären. dann dürftest du so richtig unfreundlich werden, deine wut auf die welt rauslassen, kann damit gut umgehen.
gruss bio
und ja, habe es mir gut überlegt, was ich rauslasse. denke, ich darf ne meinung haben, tut mir aber leid, dass du dich angegriffen fühlst.
ja bocuse, so seh ich das, ganz ehrlich. und stehe dazu. noch was: ich würds dir gerne persönlich erklären. dann dürftest du so richtig unfreundlich werden, deine wut auf die welt rauslassen, kann damit gut umgehen.
gruss bio
Aiemdeg Rassman
Aiemdeg Rassman
es ist icht einzig die sache der orgs!!! das wäre und ist zu einfach!!!
WIR SIND ALLE GLEICHERMASSEN VERANTWORTLICH DIESER SAUEREI ENTGEGENZUTRETEN!!!!
Dazu ein kleines Erlebnis:
ich habe an der schlafflozzzparty einem security zugeschaut wie er genüsslich eine zigi in den wiesenboden gerammt hat! als ich ihn darauf angesprochen habe, hat es eine lange diskussion gegeben. seine aussage war: drogen zu konsumieren sei ja illegal, Zigistummel auf den boden werfen nicht

und überhaut....ihr konsumiert ja drogen und zerstört euch selbst...da kommt es doch auf den zigistummel nicht an.....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
solange solche meinungen nicht verändert werden, kann die beste organisation noch so viele abfalleimer aufstellen. speziell, wenn der einzelne abfallsünder in der anonymität der grossen partymenge versinkt.
mein rezept: alle, die wir beobachten beim abfallsünden immer und immer wieder darauf ansprechen. Sisiphusarbeit
machts so wie Handuch:
WIR SIND ALLE GLEICHERMASSEN VERANTWORTLICH DIESER SAUEREI ENTGEGENZUTRETEN!!!!
Dazu ein kleines Erlebnis:
ich habe an der schlafflozzzparty einem security zugeschaut wie er genüsslich eine zigi in den wiesenboden gerammt hat! als ich ihn darauf angesprochen habe, hat es eine lange diskussion gegeben. seine aussage war: drogen zu konsumieren sei ja illegal, Zigistummel auf den boden werfen nicht
und überhaut....ihr konsumiert ja drogen und zerstört euch selbst...da kommt es doch auf den zigistummel nicht an.....
solange solche meinungen nicht verändert werden, kann die beste organisation noch so viele abfalleimer aufstellen. speziell, wenn der einzelne abfallsünder in der anonymität der grossen partymenge versinkt.
mein rezept: alle, die wir beobachten beim abfallsünden immer und immer wieder darauf ansprechen. Sisiphusarbeit
machts so wie Handuch:
DANKE DIR!!!!handtuch hat geschrieben:ha scho mängisch beobachtige gmacht wo eifach wüu me nid 5 meter ma loufe ziggistummu a bode laht lo gheie. ha bis itz immer s'muu ghaute, wüu i mi nid gross ha wöue ufspile u de polizischt spile. aber wirde mi i zuekunft nüm zrügghaute. wüu mir stinkts langsam im müll party go z'fiire.
the middel of a paradox is my favorite place