Jah stimmt, offe für aui isch schwirig. Auso eifach ä bestimmti Aazau Interessierti, wo regumässig zahle u ab und zue vrbichöme. I würd o gärn häufe spände, auerdings wärs guet, wemer chli viu wäre, wöu süsch chunnts tür...
Äs brücht aber äuä scho öpper oder besser zwöi, wos chli würde id Hang nä u vilech o würklech dert wohne....
Hmm, dr Dragonfly het ja gloub gar ke Internet me oder? Würd är no dert wohne oder o ni?
ok demfall isch mini idee doch ned schlecht gsi.. XD etz hop ad sääck und zuverlässigi lüüd finde...ergendwie muess mer faschd en neue thread ufmache will de titel vom dem isch irgendwie ned ufklärend gnueg för das was mer etz vellecht vor hend..
nd es wär echt super wenn kontakt chöndsch ufneh - villicht passt ihm die idee jo ned nd cha vo vornrein sägä das sowas ned gohd oder so.. obwohl d'idee vo dragonfly quasi jo die glich isch.
also ich wär ufjedefall debii aber au nur wenn sich gnueg lüüd finded - da es jo suschd echt ztüür wird..
neue thread zum lüüd gfinde?? "leute gesucht die günstig einen "wochenendwg" gründen möchten" oder sowas.. XD de liessed das bestimmt meh und mer cha jo de thread verlinke.. oder isch das geg agb? XD
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist. wenn du redest - sind sich ale sicher.
wir haben uns anfang diese woche beim Vater von "dragonfly" gemeldet (ich hatte ihm sofort als ich den thread am sonntag gelesen hatt eine pn geschickt, die er wahrscheinlich nicht erhalten hat, wegen seinem im moment erschwerten internetzugang - vielleicht kann mir jmd seine nummer per pn mitteilen) und sind mehrere Leute die seit langem nach so einem Haus suchen und auch bereit sind in den Jura zu ziehen dafür. Ich wünsche mir ganz fest dass es klappt.
die idee wäre dass ca. 4-5 leute fix dort wohnen und monatlich die 1000 franken zahlen während der rest der zimmer frei bleibt, damit reisende leute einen platz haben wo sie für ein paar tage oder je nach dem auch länger bleiben können.
am samstag geht mein guter freund das haus besuchen - ich bin leider im moment in den ferien. wir hoffen sehr, dass er mit dem zustand des hauses soweit zufrieden sein wird, dass er sich vorstellen kann, dass dies für die nächsten hoffentlich jahre unsere "nomadbase" werden kann.
ich kann euch natürlich nicht verbieten eure idee weiterzuverfolgen. ich wollte bloss darauf aufmerksam machen, dass sich einiges getan hat in den letzten tagen und dass es im moment ganz und gar nicht so aussieht als würde dieses haus verloren gehen, sondern als würden menschen, die sich zum teil seit jahren so einen ort wünschen (und es sich auch leisten können, da sie keine teenager mehr sind), endlich vom universum genau das kriegen, was sie für die nächste zukunft als ihren lebensplan empfunden haben.
zunächst einmal danke dragonfly für dein posting. und danke universum für dein wirken.
Das sind alles tolle Ideen, die sich mit der Zeit auch bestimmt verwirklichen lassen würden/werden. Doch zunächst einmal werden wir zeit und energie investieren um leben und wohnlichkeit in dieses Haus zu bringen
Auf alle fälle kommt eine spannende zeit auf uns zu.
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen,das erröten kann.Es ist aber auch das einzigewas Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebensder menschlichenRasse wird imallgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?)˙·٠•●°^°●•٠·˙
So! Auso äbe, i bi itz wieder für 2 Täg dehei. Wie scho vom Milosz gseit isch do einiges is rolle cho, wasmi sehr freut. Wott mi no schnäu aune bedanke wo do ine gschribe hei für euchi Idee und Aaregige. Isch für mi würklech e grossi Erliechterig z wüsse, dass das Huus wieder beläbt wird.
Und da jo itz aues id Wäg gleitet isch, chani au nume no säge: mached s beste druus. Was au immer do no aues druus entstoht müesst dr mit mim Vater abmache. I wirde drum mit grosser Sicherheit itz de es 1-jöhrigs Buurepraktikum in Frick aafo (3 Wuche Probezit si itz de ume) und jo...aber i wirde de irgendwenn mou cho verbiiluege fausi mou wieder es Weekend frei ha.
Und bi wem müesst ich mich jetzt melde, odr mi informiere wenn ich mich gern wür a dem beteilige... Da wär ich echt sofort debie, bin scho lang uf dr suechi nacheme ruhige, abglegene ort wo ich mit anderne chan teile... han leider de thread erst jetzt wahrgnoh...
wär eu mega dankbar für e ufklährig schriebed mr doch e pn
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
hey lüüt, ich bin neu da und han es bitz i de ältere biitrag gforsched.
debii bini uf das thema gschtosse.
isch debii öppis usechoo? wie de Zaubermanu interessierts au mich sehr, was us em projäkt worde isch.