Wichtelhüpf outdoor niderbipp

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member

Re: Wichtelhüpf outdoor niderbipp

Beitrag von Zaubermanu »

sooo... bi sonere Party gib ich natürlich au no gern mis feedback dezue :D

Es isch würklich Traumhaft gsie am Wichtelhüpf, es grosses dankeschön an verastalter wo das ermöglicht het, Danke eu vielmal... Merci vielmal a all die liebe und herzerfüllte Wichteli wo det gsie sind, e super energie isch ume gange und ha mi voll wohl gfühlt :-) ... Danke as super liebe barteam :-) ... Djs sind super gsie, traumhafte sound zum devogleite :-) echt super... deko isch ebefalls super gsie... eigentlich ishc alles super gsie ;) ;) :lol: :lol:

Danke au ad Sarah, schön gsie dass du glich cho bisch.. und au danke de andere sarah ;) schön gsie dich wieder ztreffe... Danke Mela, schön gsie di kenne zlerne :-) ...

Und de allergrössti Dank goht ad Natur, danke dass mir hend dörfe döte sie, dini schönheit gnüsse und du uf eus glueget hesch :-)

@psyalor: Danke eu au fürs an Bahnhof laufe, isch lustig gsie
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
tagträumer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von tagträumer »

@ waldschrat.. ich denk mir sind alli am nöchschte tag voll dure gsi..

aber es ischs wärt gsi..

peace und blüemli, pasci
BURNING PUSSY
subjekt
Silver Member
Silver Member

Beitrag von subjekt »

fendes u schön hännd da so vieli so wahr gno. dänke isch wörklich eher was sälteneres das die glassnigi heiterkeit ( liebi ) i so mängem härz izog finde cha.
glaube au, das a dere pary wörklich weder mol de spirit, wo eim immer weder a partys lokt, eidütig vo de mehrheit gläbt worde isch.
möcht die erfahrig uf kei fall misse, hann nämli langsam argi zwifel becho öb da wörkli no, i dem umfang, a partys zfinde isch.
und ja, es isch!!!!
...sei dir selbst ein witz, der dich erheitert...
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

Psyalor hat geschrieben: PPS: Wie hiess den das Lied von YoRe, eher am Schluss seines Auftritts, mit der Flötenmelodie?
zu grosser wahrscheinlichkeit meinst du dieses lied http://www.youtube.com/watch?v=05Pam-4rbMI (ist die original version... ob es einen mix gibt!?!?)
jedenfalls hüpfte das herz bei einigen sehr hohe :D und man durfte YoRe zu spüren geben, wie viel freude seine musikkünste bereiten, MERCI!
...mehr glühen ging wohl nicht O:) /happy
GOA-Zwerg

Beitrag von GOA-Zwerg »

/happy /happy /happy /happy findi cool das öber nach dem lied gfroget het wür ebe au gern wüsse we das lied heist wo e frau singt, han es video gmacht vom fürtänzer und döt isch das au druf isch scho bizli hel gsi wo das cho isch,,chan mer echt öber helfe ??
/color /color /color
liebs grüessli PsyZwergli
Psyalor

Beitrag von Psyalor »

*glühwurm* hat geschrieben:zu grosser wahrscheinlichkeit meinst du dieses lied http://www.youtube.com/watch?v=05Pam-4rbMI (ist die original version... ob es einen mix gibt!?!?)
genau das hab ich gemeint danke vielmals. soweit ich aber beurteilen kann sit das nicht genau die version die dj yore abgespielt hat. naja dann wart ich halt das er wiedermal auftritt. vieleicht wichtelhüpf 2?
tagträumer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von tagträumer »

sowit ich weis het der liebi yore das lied sälber ufgarbeitet..
BURNING PUSSY
untouchables
Silver Member
Silver Member

Beitrag von untouchables »

*glühwurm* hat geschrieben:
Psyalor hat geschrieben: PPS: Wie hiess den das Lied von YoRe, eher am Schluss seines Auftritts, mit der Flötenmelodie?
zu grosser wahrscheinlichkeit meinst du dieses lied http://www.youtube.com/watch?v=05Pam-4rbMI (ist die original version... ob es einen mix gibt!?!?)
jedenfalls hüpfte das herz bei einigen sehr hohe :D und man durfte YoRe zu spüren geben, wie viel freude seine musikkünste bereiten, MERCI!
...mehr glühen ging wohl nicht O:) /happy
huiii ja das isch es schööns "morgeumehüpflied* :D
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

... na dann gits wohl würkli nüt anders als abwarte =)
fröimi jedefalls scho jetzt ufnes witers YoRe erläbnis...
evtl. ja am 8. ufe 9. mai [-o<
hoffe ir wichtelhüpfer wärdet au awäsend si!?
waldschrat

Beitrag von waldschrat »

tagträumer hat geschrieben:@ waldschrat.. ich denk mir sind alli am nöchschte tag voll dure gsi..

aber es ischs wärt gsi..

peace und blüemli, pasci

hehe denke scho au dass ich nid der einzig gsi bin ;-) und dir no en grosse dank, dass ich han dürfe i dim "Wohnmobil" churz e pause go mache und mi han chönne anelege. bin immer froh we ich so möglichkeite han.
keep on smiling even if the world gos bum ;-) ..bin i au grad am lerne
Antworten