Was Gabs zum Mittagessen (Spam Tread)
- Raumgleiter
- Gold Member

-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Midimal hat geschrieben:Pizza Quattro Infectioni?
Bei mir gabs Ticon Waren mit Beathacktem...und dazu ein Dopeheadsalat an einer israelischen Black&White Whine Sauce...
Zum Dessert ein Safi Split mit eme Pop Stream Sahne Kreation
War Hommega
hzahahahha killllllllllllllllerrrrrrrrr
bei mir gabs Pizza Fruti di Mare mit vill scharfem pfeffer Feiiini feiiin
bi mir früschä salt u gurkä usäm gartä
(ha jtz de ä übrdosis am salat usäm gartä,da mini eutärä idä feriä si u i fürä gartä zuständig bi u äs mega viu salat het)
aja we öbr früschä salat,zuchetti,radisli(wää) wot darf är gärn bi mir ko äs bsüächli machä u ka gmüäs holä;)
(ha jtz de ä übrdosis am salat usäm gartä,da mini eutärä idä feriä si u i fürä gartä zuständig bi u äs mega viu salat het)
aja we öbr früschä salat,zuchetti,radisli(wää) wot darf är gärn bi mir ko äs bsüächli machä u ka gmüäs holä;)
Wir sind Sternenkinder und werden eines Tages die Erde verlassen um unsere wahre Heimat zu finden.
- electropunk
- Platin Member

-
silverhaze
- Gold Member

silverhaze hat geschrieben:bei mir hats bis jetzt noch nix gegeben

Seit dieser Thread läuft oder seit dem morgen des Tages, an dem Du dies geschrieben hast?
ich ess jez nämlich was, und zwar Findus-Plätzli, wenn Du die magst, ess ich für Dich mit vielleicht lässt sich Sättigung telepathisch übertragen
- Melliandra
- Platin Member

chichi das isch s'leidige am Garte Da chund immer alles ufs mal undchef_wouf hat geschrieben:bi mir früschä salt u gurkä usäm gartä
will mer kei 10- Chöpfigi Familie meh händ, lampets der zu de ohre us. =o)
*poink*
Isch mir amigs au so gangelampets der zu de ohre us.
jetzt chan i locker z.b. paarmal zum znacht s glich ratatouille,us selber zogne tomate,aubergines, zucchinis und härdöpfel wärme...
eifach mit em Gedanke,dass ander lüüt froh währed überhaupt öppis,zum esse ha
zuedem findis sehr wichtig (wäme d Möglichkeit hät), s gmües selber azbaue und denn au verarbeite, will somit bechunnts immer di eignig liebi und energie und wird denn au am Name grecht..LEBENSMITTEL.. ein mittel zum leben
Und isch nöd eifach en balast im Mage, wo für d Verdauig meh Energie verbrucht wird als die wome "bechunnt"..
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
- Psydog
- Platin Member

Äs richtig typisches Gärtner-Ässe! Liaber machi jeda Tag as Ratatouille, als an huufa Gmüas uf da Komposcht zwerfa!Isch mir amigs au so gange
jetzt chan i locker z.b. paarmal zum znacht s glich ratatouille,us selber zogne tomate,aubergines, zucchinis und härdöpfel wärme...
Isch eba scho was feins.
Aber hüt gits Risotto mit selbergfangna Steipilz!

- Zauberhäxli
- Platin Member

Uiiii Psydog, da gseht ja richtig verfühererisch, lecker us.
Würd am liebschte grad verbicho und mitesse!!!!! Ich liebe äs guets Risotto mit früsche Pilz!!!!!
Hehehe dä Hunger spricht us mir. Dä Salat zu Zmittag isch nöd grad üppig gsi.
Würd am liebschte grad verbicho und mitesse!!!!! Ich liebe äs guets Risotto mit früsche Pilz!!!!!
Hehehe dä Hunger spricht us mir. Dä Salat zu Zmittag isch nöd grad üppig gsi.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können